[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 10:38

ik heb zoiets ook 1 keer meegemaakt, daar ben je idd behoorlijk van van slag. Warm bad en blijven bewegen helpt iig tegen de stijfheid.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 10:39

Jeetje Mo! Dat is schrikken. Raar dat de remmen niks deden. Van een garage auto mag je toch verwachten dat die het doen!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 10:42

Jemig Mo! Dat is echt flink schrikken! Snap dat je nu nog zit te shaken. Wat raar dat de remmen het niet deden, daar vertrouw je toch wel op. Zeker bij een auto van de garage ga je ervanuit dat ze de auto goed onderhouden. Hopelijk hou je er behalve spierpijn niets aan over.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 10:50

Goeiemorgen!
@Mootje: Zo dat is wel even flink schrikken zeg!! En dit is gebeurt met de auto van de garage??? Hopelijk gaat je spierpijn meevallen! Wel erg mooie foto's van Corion en nog gefeliciteerd met je 2 wp!
@Sann: Welkom!
@Corien: Fijn dat Jackson steeds weer beter wordt, wel balen van WW, maar er komen gelukkig nog genoeg crossen ;)
@Vief: Hopelijk zijn het leuke kamers vandaag en maak je kans op een kamer! Zal toch weer een hoop zorgen schelen.
@Lotte: Wat een leuke hond zeg <3 En wat fijn dat hij zo gemakkelijk al is eigenlijk. En je eindstreep is in zicht :D HEERLIJK!!!
@PB: Fijn dat Hetje weer steeds meer zijn rug gaat gebruiken! Komt vast helemaal goed in Nokere. Ook wel lekker dat je je andere zadel al verkocht hebt.
@Evie: Fijn dat je zo lekker hebt kunnen trainen en er weer veel van geleerd hebt!
@Snoekiej en Mistid: Allebei dus weer terug van een vermoeiend weekje Ermelo maar het wel naar jullie zin gehad :D Ik vind 5 dagen alleen altijd te kort eigenlijk :o
@Kim: Weer top gedressuurd met Sofie dus! Wel balen van het springen, maar je weet gelukkig waar het aan ligt.
@Caro: Balen van je balken in het parcours, maar liet ze zich nu wel fijner rijden in het parcours als de laatste tijd?
@Noor: Beetje gemengde gevoelens overgehouden aan gisteren dus... Nu maar weer lekker crossen, wordt Jer vast weer helemaal happy!

Ik heb een druk weekendje gehad, zaterdag de hele dag gewerkt en gisteren de hele dag wedstrijd gehad. Met Jipje in de dressuur was echt megaprut, hij was er met zijn kop niet bij te krijgen en wordt dan beresterk, springen zag ik hierdoor ook niet erg zitten, maar wonder boven wonder was hij daarin heerlijk te rijden :D Overal fijne afstanden en een fijn ritme en een superspringende Jipje die 2 keer foutloos rond huppelde. Bij het omroepen nog erg gelachen, van ieder paard vermeldde ze de leeftijd, mevrouw moest even flink rekenen voordat ze die van Jipje goed had :o Anoes ook nog mee gehad voor 2 proefjes en die liep 2 brave proefjes en we bleven binnen de bordjes. 1e proef 202 punten en 1e en 2e proef 182 punten. Verder was het gewoon een gezellige dag en heb ik weer genoten van mijn paardenbeesten <3
Vanmorgen alweer naar de fysio geweest, hoef nu 4 weken even lekker niet, hij gaat op vakantie en er was niemand aan wie hij het over wilde dragen, dus moest mezelf maar pijnigen :o En zo naar het werk om tot 21.00 vanavond door te gaan. Paardjes hebben dus lekker een dagje vrij.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 11:13

Jeetje Mootje. Dat is echt flink schrikken. Dat verwacht je zeker niet van een auto van de garage. Snap dat je nog staat te shaken..
Hopelijk hou je er verder niets aan over. Sterkte.

Gefeliciteerd met je punten en je foutloze parcoursen jipje_niekje!

Bokhorst net gebeld, verband mag van Vero's been af en hij dacht dat het geen probleem was om 7 augustus naar Renswoude te gaan. :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 11:20

Zo ga straks nog even naar Hernen met Hetje. Nu even Trakkie achter z'n vodden zitten en proefjes oefenen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 11:31

Wat schrikken Mo :oo
Gelukkig is het 'goed' afgelopen :(:)

Benthe: Lekker gereden dus :D Gefeliciteerd met je fijne rondje en winstpunten!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 11:47

Jeetje Mootje, dat is echt schrikken! :(:)
Wat zei de garagehouder ervan??!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 12:10

:oo MO!! Pffff... wat een schrik zeg!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 12:32

Het was inderdaad een auto van de garage zelf. Ik ben door iedereen van de garage apart opgebeld om te vragen hoe het met mij ging. Vanavond een lift van een collega naar de garage en dan hoor ik het wel verder, denk ik!

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 12:37

Lotte, nog gefeliciteerd met Wolin! en wat een leuke pup :+:

BB, wat een verschil idd! mooie foto's, mooie pony ook!
& veel plezier op kamp

Marjan, fijn dat Midnight weer goed loopt :)

TeeGee, veel plezier op Ibiza!

sussie, fijn dat je oude pony zo super staat :D

Sannn, welkom, leuk voorstelsverhaaltje!

Evie, fijn dat het goed ging, en idd van fouten leer je het meest.

Mo, jeetje dat is wel even schrikken :oo wat raar dat de remmen het niet deden

Ik ben ook weer terug van kamp Nouja, eigenlijk was ik vrijdag al terug.
Heb het super naar mijn zin gehad :D heb een topic gemaakt met een verslag en een
kleine selectie van de foto's:

[RIJ-ITP] Elvis @ KNHS instructieweek 8A 'Allround'

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 14:08

Mo @ wat heb je dan uitgehaald dat je plots achterste voren staat ?? Wel errug slecht dat de remmen je geen goed gevoel gaven, dat mag toch niet van een garage auto, ook al is het een leenauto.
Hoop dat je de rekening ook teboven komt van je eigen auto... :(:)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 14:28

Leuk topic Damelza!
Ik vind eigenlijk dat je wel een leuke korting hebt verdiend Mootje ;) Gaat weer een beetje of zit je nog steeds te shaken?

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 14:29

PB: veel plezier in Hernen!
Sannn: welkom! Fijn dat het verband eraf mag. Heb ik het gemist wat er precies met je paard aan de hand was?
Evie: fijn dat je van je fouten geleerd hebt!
Damelza: Fijn dat je kamp superleuk was! Daar ga er toch voor heen. Ga zo even je topic bekijken.

Ik ben helaas ziek geworden vandaag. Hoofdpijn, misselijk en algeheel niet lekker. Hoop dat het snel over is. Is het overigens bij jullie vannacht ook zulk slecht weer geweest? Hier is in een paar uur tijd bijna 20mm gevallen. Alles stond blank.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 14:39

Gatsiedarrie Mootje! Dat had wel eens heel anders af kunnen lopen! Dat je nog gewoon op je werk zit! Kun je je hoofd er wel bij houden? Kan me voorstellen dat je er helemaal naar van bent... Houd je taai!

Sorry, verder vluchtig bijgelezen en daardoor niet echt iets onthouden. :+

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 14:42

Sussie, beterschap. Hier ook algehele malaise.. gelukkig ben ik morgen vrij, gemeentehuis is dan dicht ivm Feestweek hier :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 15:18

Ik kan beter hier zitten dan thuis.... Inmiddels kan ik weer trilvrij typen :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 15:51

Gelukkig maar.

Zo, alle 'akkoorden' zijn binnen: ik ga in september weer naar 'school'. :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 17:11

@ Mootje Jeetje wat heftig. Hopelijk hou je er zelf niks aan over.
@ Jn mooie punten.
@ Noor Jer heeft het dus even gehad. Af en toe eens alleen beweging geven is ook wel fijn voor beiden. Even crossen door de bossen maakt het hoofd weer lekker leeg..

Gisteravond feest gehad in het centrum. Muziek viel tegen op 1 podium na. 4x podium met vage nederlands talige muziek en 1 met rock/dance en trance. Erg druk maar wel veel gelachen. Ben nu wel wat verkouden want iets met lange mouwen was net te warm en korte net te fris.
Ben net even naar Oldenburg geweest om te shoppen wat niet goed was voor mijn creditcard. Onder weg heeft het behoorlijk geregend. Kom ik bij de stal want wilde nog even rijden zitten mijn schimmels onder een dikke laag modder. daar had ik even geen zin in dus de stal gedaan en hun lekker binnen gezet. Net een stel verzopen katten haha

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 17:26

Jeetje Mo! Dat is echt onwijs schrikken! Alle reden om jezelf even goed te verwennen de komende dagen hoor!

Benthe heeft een goede wedstrijd gehad :)
We hebben nog een nieuweling, welkom!
Balen dat je schimmels zichzelf even hebben gepainted Caroline!

Ik ben dit weekend naar CH de Wolden geweest voor het feest, en dat was zeer gezellig :D .
Volgende dag erg vroeg concours met Ul, hij sprong heel fijn, super basculeren over de oxers. Op de steiltjes is hij nu wat laks. Denk dat vorige week hem erg goed heeft gedaan wbt zijn techniek :) . Had beide parcoursen 2 balken, maar was erg tevreden. Stuiterde er met losrijden wel (jaja, alweer) vanaf. Reed een prutafstand en hij kon niet anders dan stoppen, maar ik met mijn brakke hoofd gokte dat hij wel zou gaan. Had snel mijn beugels maar op crossmaat gedaan, toen kon ik veel fijner zitten.

Sorry voor het redelijk lange verhaal :o

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 17:44

Goeiemiddag :)
Ik heb een lekker schoonmaakdagje gehad vandaag. Onder andere de auto binnen en buiten schoongemaakt, hij rook echt onwijs naar paard := Vorstin heb ik lekker gepoetst en onder het zadel gestapt. Die was gelukkig rustig :)

Jeetje Mootje, wat schrikken :(:) Ik kan me voorstellen dat je echt ontzettend geschrokken bent.

Gefeliciteerd met je winstpunt Kim! Jammer van de dubbel
Leuk dagje zo Vief
Gefeliciteerd met je winstpunten Mootje :D
Echt fijn dat Jack weer goed loopt Corien
Welkom Sann
Fijn dat je lekker hebt getraind Evie. Hernen is echt geweldig! Ik hoop dat ik er aan het einde van het jaar misschien nog een keertje kan trainen
Echt schattig die Beer Lotte!
Vervelend dat Jer nog steeds een beetje zijn eigen ding doet Noor. Wel fijn dat het over het algemeen beter gaat :D
Gefeliciteerd met je fijne springrondjes en Anoes' winstpunten Benthe!
Veel plezier in Hernen PB!
Beterschap Sussie
Fijn dat Ul zo goed ging springen Mirthe :D

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 19:01

Mistid: fijn dat je wel lekker gesprongen hebt ondanks dat je de grond van zeer dichtbij hebt gezien.
Snoekiej: even flink schoongemaakt! Is af en toe ook even nodig.
Caro: de schimmels waren tijdelijk niet bepaald wit meer! Ons kleine schimmeltje maakt zich ook altijd zo vies mogelijk.
Noor: fijn dat alles geregeld is voor het komende collegejaar!
Mootje: gelukkig is de schrik wat gezakt.

Voel me nog steeds niet bepaald lekker. Baal er wel van! Kan niet eens mijn paard rijden. Maar gelukkig staat hij niet stil vandaag. Pa rijdt Weltsieger.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 19:45

Zo, inmiddels zit ik weer thuis en heb ik bijgelezen!

BB, Veel plezier op kamp.
Noor, Balen dat Jer weer niet wilde in je tweede parcours.
WL, Beer is echt heel leuk :D
Vief, Ik ga voor je duimen dat deze twee kamers wel leuk zijn (en met name de medebewoners)!
Caro, Shoppen is inderdaad niet goed voor de creditcard, maar wel erg leuk!
Mistid, Leuk dat Ul zo goed ging.
Sussie, Balen dat je je nog steeds niet goed voelt!

Collega had mij naar de garage gebracht. Garagehouder feliciteerde mij met het geen letsel hebben ;( Nog even de achterkant van het schadeformulier ingevuld en heb toen mijn eigen auto weer meegekregen. Die rijdt weer als een zonnetje en die voelt toch echt wel heel fijn & safe aan :j

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 19:47

Hoe zit het nu met de schade van die auto dan? Erkent de garage dat het hun schuld is en betalen zij dat gewoon?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 19:54

De schade valt sowieso onder hun verzekering. Sommige garages hebben 250 of 500 euro eigen risico, maar zij niet, dus ik ga 'vrij uit'. Zij gaan natuurlijk nooit zeggen dat de remmen het niet deden, ook al is dit misschien wel zo. Auto stond nog bij het depot, maar wordt wel naar de garage gebracht. Schade is behoorlij, maar de garage was allang blij dat ik niets had!