Goeiemorgen!
@Mootje: Zo dat is wel even flink schrikken zeg!! En dit is gebeurt met de auto van de garage??? Hopelijk gaat je spierpijn meevallen! Wel erg mooie foto's van Corion en nog gefeliciteerd met je 2 wp!
@Sann: Welkom!
@Corien: Fijn dat Jackson steeds weer beter wordt, wel balen van WW, maar er komen gelukkig nog genoeg crossen
@Vief: Hopelijk zijn het leuke kamers vandaag en maak je kans op een kamer! Zal toch weer een hoop zorgen schelen.
@Lotte: Wat een leuke hond zeg
En wat fijn dat hij zo gemakkelijk al is eigenlijk. En je eindstreep is in zicht
HEERLIJK!!!
@PB: Fijn dat Hetje weer steeds meer zijn rug gaat gebruiken! Komt vast helemaal goed in Nokere. Ook wel lekker dat je je andere zadel al verkocht hebt.
@Evie: Fijn dat je zo lekker hebt kunnen trainen en er weer veel van geleerd hebt!
@Snoekiej en Mistid: Allebei dus weer terug van een vermoeiend weekje Ermelo maar het wel naar jullie zin gehad
Ik vind 5 dagen alleen altijd te kort eigenlijk
@Kim: Weer top gedressuurd met Sofie dus! Wel balen van het springen, maar je weet gelukkig waar het aan ligt.
@Caro: Balen van je balken in het parcours, maar liet ze zich nu wel fijner rijden in het parcours als de laatste tijd?
@Noor: Beetje gemengde gevoelens overgehouden aan gisteren dus... Nu maar weer lekker crossen, wordt Jer vast weer helemaal happy!
Ik heb een druk weekendje gehad, zaterdag de hele dag gewerkt en gisteren de hele dag wedstrijd gehad. Met Jipje in de dressuur was echt megaprut, hij was er met zijn kop niet bij te krijgen en wordt dan beresterk, springen zag ik hierdoor ook niet erg zitten, maar wonder boven wonder was hij daarin heerlijk te rijden
Overal fijne afstanden en een fijn ritme en een superspringende Jipje die 2 keer foutloos rond huppelde. Bij het omroepen nog erg gelachen, van ieder paard vermeldde ze de leeftijd, mevrouw moest even flink rekenen voordat ze die van Jipje goed had
Anoes ook nog mee gehad voor 2 proefjes en die liep 2 brave proefjes en we bleven binnen de bordjes. 1e proef 202 punten en 1e en 2e proef 182 punten. Verder was het gewoon een gezellige dag en heb ik weer genoten van mijn paardenbeesten
Vanmorgen alweer naar de fysio geweest, hoef nu 4 weken even lekker niet, hij gaat op vakantie en er was niemand aan wie hij het over wilde dragen, dus moest mezelf maar pijnigen
En zo naar het werk om tot 21.00 vanavond door te gaan. Paardjes hebben dus lekker een dagje vrij.