Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En wat fijn dat hij zo gemakkelijk al is eigenlijk. En je eindstreep is in zicht
HEERLIJK!!!
Ik vind 5 dagen alleen altijd te kort eigenlijk
Overal fijne afstanden en een fijn ritme en een superspringende Jipje die 2 keer foutloos rond huppelde. Bij het omroepen nog erg gelachen, van ieder paard vermeldde ze de leeftijd, mevrouw moest even flink rekenen voordat ze die van Jipje goed had
Anoes ook nog mee gehad voor 2 proefjes en die liep 2 brave proefjes en we bleven binnen de bordjes. 1e proef 202 punten en 1e en 2e proef 182 punten. Verder was het gewoon een gezellige dag en heb ik weer genoten van mijn paardenbeesten
En zo naar het werk om tot 21.00 vanavond door te gaan. Paardjes hebben dus lekker een dagje vrij.
MO!! Pffff... wat een schrik zeg!! 

wat raar dat de remmen het niet deden
heb een topic gemaakt met een verslag en een
Gaat weer een beetje of zit je nog steeds te shaken?
.
. Had beide parcoursen 2 balken, maar was erg tevreden. Stuiterde er met losrijden wel (jaja, alweer) vanaf. Reed een prutafstand en hij kon niet anders dan stoppen, maar ik met mijn brakke hoofd gokte dat hij wel zou gaan. Had snel mijn beugels maar op crossmaat gedaan, toen kon ik veel fijner zitten.
Vorstin heb ik lekker gepoetst en onder het zadel gestapt. Die was gelukkig rustig 
Ik kan me voorstellen dat je echt ontzettend geschrokken bent.

Nog even de achterkant van het schadeformulier ingevuld en heb toen mijn eigen auto weer meegekregen. Die rijdt weer als een zonnetje en die voelt toch echt wel heel fijn & safe aan