Kim lekkere acties
, wel fijn datje schimpie het goed doet! ben wel beneiuwd hoe hij er onder het zadel uit ziet
Snoek idd gewoon echt drinken scheelt echt, ik deed het ook nooit, maar ik moet van me zelf minimaal 5 longdrink glazen perdag, en dat lukt aardig (en dan heb ik nog tussen de middag soep, en andere pauzes chocolademelk)
Zo ik heb lekker geslapen (eigenlijk te kort
) dus ik ga maar richting werk!Werkze allemaal!

Best ernstig.

Wat meer drinken denk ik sowieso geen kwaad
En heb al een hele mooie bruine pikeur en een bruin Engels jasje hangen, een bordeau rode met goud en donkerblauw afgewerkt
en ook nog 2 Kentucky concours jasjes. Komt nog een ruitje aan en heb nog wat hangen, wat ik al had ingeslagen. In ieder geval weer genoeg jasjes
! Sinds gisteren voer ik Equilin Immuno, een supplement met kruiden. Vorstin doet haar naam eer aan, ze haalt haar neus er voor op. Ik heb er gisteren muesli en appel door staan mengen, maar toen hoefde ze het nog niet. Nu wordt ik vanochtend opgebeld, heeft ze haar biks van gisteren ook helemaal laten staan. Opzich voor een keer geen probleem, maar ze krijgt antibiotica over het biks, en dat moet ze gewoon binnenkrijgen. Nu zit het biks met de antibiotica in zo'n losse emmer, maar die sloopt ze halverwege van de muur af en dan vreet ze het nog niet. Paarden
Maar ik heb nu een heel groot glas naast me staan, en die gaat zo op!
. Echte merries
Ook echt een tut, toen ik haar net had, lustte ze geen eens een appel. WELK PAARD LUST ER NOU GEEN APPEL? Jah nu dus wel
....
Sindsdien doe ik het steeds zo, niet te bedenken wat ik voorheen allemaal geprobeerd had
en ook allerlei soorten slobber (Pavo, Hippostar, Havens)