Goeiemorgen! @LZ en MC: Gefeliciteerd met jullie winstpunten en prijzen! @Mistid en Kim: Gefeliciteerd met jullie fijne rondjes en prijzen! @PB: Je familie/vrienden/kenissen zullen inderdaad erg blij zijn met jou bakkunsten! @BV: Balen dat Remember het ijzer eronder weg heeft geslagen! Ook jammer dat die mensen niet geweest zijn.
Ik ga zo eerst naar Deventer mijn verslagen inleveren, daarna maar weer door naar stage voor mijn laatste weekje. Maar ben wel pas net mijn bedje uit, dus heb wel eerst even uitgeslapen
rowo
Geplaatst: 26-01-09 09:57
Goeiemorgen
Niet bijgelezen Ben een paar dagen behoorlijk ziek gweest. Gister wou ik perse mee doen aan de kringkampioenschappen, maar dat was ook niet zo'n succes. Proef ging matig, had 182. Dat soort punten kan ik nou niet echt blij mee zijn. Helemaal als je normaal rond de 200 haalt. Ben nog wel 1e reserve, voor de regiokampioenschappen Maar dat is puur door mijn goeie plaatsing in de selecties.
Ik ga proberen nu de boel weer bij te houden.
@ JN: jou laatste weekje dus? Ik heb het helemaal afgerond en ben nu gewoon aan het werk. Hopelijk is je verslag goed
ik ben er ook weer even, net de stallen gedaan op school, krimpie gemest is al in de molen geweest.. laatste weekenddienst zit er weer op.. Gister open dag gehad hier en was erg druk maar wel gezellig.. nu nog 3 dagen, eindexamen en dan klaar
iedereen gefeliciteerd met z´n punten en prijzen.. Fijn dat het goed ging
JA was super!! Erg spannende rondes gezien en die show van de London Police was helemaal geweldig!! Zo knap gedaan allemaal!! Heb jij die ook nog gezien Heleen? Hierna lekker uit eten geweest en blijven pitten, vanmorgen weer thuis gebracht.
Ik ga maar eens even m`n spullen bij elkaar zoeken, mag weer in de schoolbanken straks .
Hilde_
Geplaatst: 26-01-09 11:38
Gaaf he dat van die London Police. Heb echt zitten kijken. Gister nog een keer gekeken op de stream.
CoriienRN
Geplaatst: 26-01-09 11:38
Gaaf hoor lotte jammer dat ik dit jaar niet kon
WolinLotte
Geplaatst: 26-01-09 11:46
Hilde_ schreef:
Gaaf he dat van die London Police. Heb echt zitten kijken. Gister nog een keer gekeken op de stream.
JAAAAAAHH!! Was erg leuk om te zien!! Ik tegen m`n moeder "Mam, ik heb een nieuw doel, wat zij kunnen - wil ik ook " Mijn moeder "Tuurlijk Lot, ik heb nog wel benzine achter in de auto en een oude hoepel... "
andrea16
Geplaatst: 26-01-09 12:42
Goeiemorgen, heb wel even bijgelezen maar m'n hoofd staat er op dit moment niet naar om te reageren op alles. M'n oma is gisterochtend plotseling overleden.
Ik voel me niet zo lekker, zo slap als een vaatdoek en hoofdpijn. Helaas heb ik 3 dagen lang CITO luistertoetsen, dus ik moet echt naar school. Ik ga nu naar Vorstin, maar weer ff longeren
Fijn dat Sofie lekker ging Kim! Jammer van je val, maar mooi dat ie net na de finish was Klinkt als een mooie vakantie PB Gefeliciteerd Mistid Fijn dat Patrick goed bevalt Melanie Balen dat die mensen niet kwamen BV! Gefeliciteerd met je wp Rowo. Jammer dat het niet ging als verwacht Gecondoleerd Andrea Heel veel sterkte Leuke foto's Vief!