Wat een leuke foto's gomir!! Ik vind het altijd zo leuk die veulentjes. Wij hebben onze eigen merries niet drachtig dit jaar. Wel 1 van een ander, die moet begin mei en ben benieuwd wat daar uit komt.
Gister avond ging ik thuis even rijden, ging poedersuiker . Pff hij heeft nu weer iets anders gevonden om niet te hoeven werken. Z'n tong over het bit gooien. Op een gegeven moment had paps de neusriem wat strakker gedaan. Toen liep hij alleen nog maar met zijn kop omhoog en was hij boos. Ik ben maar gestopt na een tijd. Het wou echt niet . Vanavond springles. Kijken hoe die dan doet. En anders moet hij een tonglepel in. Maar baal wel Hij liep juist zo fijn!
Ik ga nu naar school toe. We hebben weer ingekort rooster. Dus moet nu om kwart voor 9 beginnen ipv 5 voor 9.
Ik heb niet bijgelezen. Gister de hele dag weg geweest. Er was voor het eerst een officiele springwedstrijd bij ons op stal waar ik aan mee heb gedaan met Sims. Nooit ben ik zenuwachtig, maar gister gierde de zenuwen door mijn keel. Het was de eerste keer dat ik een B-parcours ging springen met Sims. Kris van Gelder(en) was de parcoursbouwer en hij staat er om bekend om dik te bouwen. Dat deed ie gister dus ook. Anyway, 1e wedstrijd voor Sims en mij samen, thuis, iedereen kijkt met hoge verwachtingen (komt omdat Sims daar vandaan komt en al goed gepresteerd heeft in de springsport). De druk was voor mij enorm groot. Inspringen ging wel lekker, één keer een misafstand met een rottige sprong, maar toch met vertrouwen het parcours in. Naarmate mijn parcours vorderde ging het steeds fijner. Sims geeft echt een heel goed gevoel in het parcours. Foutloos dus in het basisparcours en direct door naar de barrage. Ook die foutloos en uiteindelijk als 2e (van 63! starts) geëindigd!
Gomir: Leuke foto's Kim: Balen van Loempia zeg. Kan me voorstellen dat je er van baalt, vooral omdat hij net zo lekker begon te lopen! Hopelijk dat ie vandaag zijn grapjes in zijn stal laat. Simmie: Super
Simmie; Super! Kim; Niet fijn dat Loempia nu weer iets anders heeft. Jack doet het af en toe met zijn S&T. Volgens Annemiek is het onwennigheid, want er zit verder totaal geen verzet bij. Als ik hem dan even een rondje lang laat, gaat het weer veel beter .
ik ga zo na Deventer en daarna na Zwolle, na de Agnietenberg (een theetuin).. Alleen een probleem, heb vannacht de hele tijd op de wc gezeten... Gewoon donders de maag van streek, bah.. Drink nu een kop thee, in de hoop dat dat erin blijft. De rest kwam er net zo hard weer uit... Bah..
Zo hey! tijdje weg geweest wat verslagen over Etten Leur voorbij zien komen en foto´s gekeken. Die Bosuitsprong ! ik moet maandag!! Ik heb er zin in, vanavond training is Putten!!!!
ik heb ook eindelijk dit topic gevonden. haha, aangezien mijn zoekfunctie het nooit doet en ik wel een fanatieke crossliefhebber ben. ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Jantine Haijtink en ben 19 jaar. En mijn hobby is natuurlijk Paardrijden. Woon in Laren (gelderland). Ik heb ook 2 zusjes, waarvan er 1 ook rijdt. En ik heb een eigen paard: Naam: Undercover (v. Dutchboy) ( zn bijnaam is Ukkie, want undercover is zo lang ) 1.65 hoog en een echte knuffelkont. Dressuur L1 + 2 Springen B +8 en in de cross nog geen winstpunten, maar wel een keer gestart. Dit paard heb ik sinds vorig jaar januari en heb dus nog niet zoveel met hem gecrosst. Heb wel meegedaan met de tripalon Laren en Gorssel. En ik heb de cross gedaan in Barchem. Wat helaas niet zo goed afliep. ( paard was onderweg gestruikeld en met zijn eigen punten die in de hoefijzers zitten, in zn oksel van zn voorbeen getrapt. Zodoende dat de cross voor mij eindigde in de kliniek in Borculo. Maar de cross op zich ging heel goed en heb ook niets gemerkt dat hij dus geblesseerd was. Wat ik zelf heel erg naar vond, omdat ik doorgereden ben en vanalles heb gesprongen. ( maar waarschijnlijk voelde Undercover (ukkie) niets, in het heetst van de strijd.) Maar goed, dat is allemaal voorbij en we zijn weer druk aan het oefenen. Vroeger heb ik bij de pony's ook altijd gecrosst.
Heb ik zo genoeg informatie heb gegeven? zo niet, wees dan zo vrij om me het te vragen. Hoop dat ik hier vanaf nu ook lekker mee kan kletsen. ( waarschijnlijk word mijn bokt verslaving dan nog groter. even kijken wat iedereen heeft gezegd. haha )
Nou volgens mij is het verhaal lang genoeg. Spreek jullie, hoop ik
heb net de tripalon in gorssel gehad, waar ik nog een 7e prijs had . en dan van het najaar weer waarschijnlijk. ga tussendoor wel lekker veel oefenen. en ik ga ook nog op instructiweek naar ermelo, waar je ook nog cross kan oefenen... was niet echt een lekker begin vorig jaar nee, maar wonder boven wonder, heeft hij gelukkig nog veel plezier in het crossen en geen angst overgehouden.