EERST!!
Heej Maxjuh euh ik bedoel Vieva, ben je dr ook weer? Hoe gaat het nu met je?
@Vief, gefeliciteerd met je winstpunt en iid balen van de jury van je tweede proef
@Renske, ook gefeliciteerd!! En iid maar snel opgeven voor Ede.
@BT, arme muis. Het zag er idd wel heftig uit

Gelukkig dat je nog met de lage neusriem kon rijden.
renskek schreef:Die Douglas ziet er erg goed uit op de foto's!
Zo op die springfoto's wel. Hij springt ook echt apart.
Maar als je hem van dichtbij bekijkt, zonder zadel etc, dan schrik je je een hoedje...
Douglas zou waarschijnlijk het beste passen bij een merrie die vrij hoog in het bloed staat. Bij de iets minder bloederige merrie, zou ik me eerst nog eens goed achter de oren krabben...
Ben net terug van springles. Eerst een uurtje met Kees. Hij was superlief en deed goed zn best. Alleen wel een beetje heftig in het springen. Daarna nog een uur met de Indoctro. Ging op zich wel redelijk, maar toen het hoger werd konden we heel slecht in het springritme komen, waardoor je geen afstand krijgt. Ik merk nu ik in het M rijd echt wel dat springritme nodig heb. Ik heb ook de afgelopen 3 weken geen wedstrijd gehad en maar 1x springles en dat ga je nu toch wel merken.

En juist voor dit paard is het wedstrijdritme toch wel heel belangrijk merk ik nu. Naja, maandag nog ff een springlesje van Hans van Kalsbeek en dat volgende week vrijdag en zondag weer wedstrijd.