Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij kan de dapperste van de groep zijn, maar ook de grootste seut. 
En hij moet nog maar paar weken wachten.
Hij zal voor de eerste keer sowieso verdoving krijgen dus. 't Is dan een mama's kindje op dat vlak.
Als ik dan even verder van hem weg ging om bvb iets uit de kast te halen, was 't nog meer paniek. Zo van baasjeeee laat mij niet achter met de scheermachine in de buurt!!!

Woensdag staat er een springles op de planning bij D*onaat, goed voor het vertrouwen en zondag jonge paarden jumping, wel direct 1m.
Het plan was dus om eerst 90cm te starten in Moorsele. Moet mezelf weer even een schop onder mijn kont geven, het was een dom ongeluk.
Veel beterschap in ieder geval, staartebeentje doet idd zoveel pijn!!
Als mijn volgende jumping goed gaat, dan zou ik graag de jumping erna van de Breeme*ersen zaterdag de jonge paarden 70cm meedoen. Hij kan hoger maar als hij zo hard springt en 'k ben niet mee... Antonius zei al dat ik ernaartoe moet rijden alsof het 1m staat.
'k Wil eerst paar rustige rondjes voor ik overga naar >80cm. Goed voor het vertrouwen van ons beide.
Want eens dat hij het spelletje helemaal door heeft, zullen we veel plezier hebben.
Hij doet het wel graag, maar heeft gewoon nog zoveel schrik.
je verdient het!
) maar soit, vrij klein dus met korte benen, dan past niet elk springzadel. Ik heb op elke prestige gezeten die er bestaat, maar ik zit alleen goed op degene die ik gekocht heb, model advanced.
vrees wel dat een kneuzing op je staartbeentje niet op enkele dagen genezen is. Hier zal je nog wel even last van hebben.
De zadelmaker verkoopt tweedehands maar heeft op dit moment niks wat voor ons een uitkomst bied. Anders had hij me nu bijvoorbeeld een leenzadel meegegeven. Ik heb al eens een Erreplus op Icaro kunnen testen. Daarvan weet ik dat die ideaal zijn voor hem en ik heb het gevoel dat ik daarmee elke mogelijke rodeo kan uitzitten zonder iets aan bewegingsvrijheid en steun te moeten inboeten.. Maar 't is dat prijskaartje dat eraan hangt hè. 
Hoh zo krijg ik weer goesting om toch nog snel een dressuurwedstrijd mee te doen.
Hij liep echt onwijs soepel. Aangaloperen opwaarts en bleef bij elkaar bij de overgang. Want dat was vaak een dingetje dat hij in de galop(overgang) nogal wat moeite had. Superzacht in de hand ook. Even roze wolkje.

Zit dan normaal gezien in Luxemburg. Mijn vriend verjaart eind november en we doen hem een weekendje Bernard-Massard cadeau...
't Is echt een mama's kindje haha.