Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ze zet niet voor niets hier geen persoonlijke dingen meer neer en op FB zijn deze personen inmiddels geblokkeerd...
Ik heb nog nooit last van een beslagen bril gehad... Gewoon niet gaan stilstaan 
Fijn dat de jury's rond zijn!

Heel veel plezier! _Noor schreef:Laten we het gezellig houden dames........
Ik ga er vanuit dat muti eerst even kortsluit met MM of de foto geplaatst mag worden.

Altijd zo jammer dat je zoiets op concours dan nog niet voor elkaar krijgt.
). Heb harde lensen en dat kan met stof wel ellende geven. Paul heeft nu een paar jaar zachte lensen en roept al tijden: doe dat toch ook..........

Wat een chaos hier, ik doe het nooit meer op deze manier. Morgen ga ik op vakantie en heb gister en eergisteren de hele dag gewerkt, dus alles moet vandaag nog gebeuren qua koffers inpakken enzo

Komende weken verplicht op het dressuurzadel om te wennen en flink afzien, want ik kon er niet meer mee uit de voeten. Paard vond het zadel volgens mij wel prima en voelde niet veel anders dan met springzadel.
Ik ga hamburgers maken en soort groente/aardappelkoekjes. Als toetje een muffin met ijs ertussen. Muffins moeten ook nog gebakken, dus ik heb nog genoeg te doen
MM. Bevalt het goed op de roze wolk? Leuk je even te zien.