[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:14

Ja en het is hier heel saai. Je kan alleen even naar buiten of internetten

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:19

Margreet, Ik denk niet dat Marijke blij wordt van een foto van Lieke in dit topic :n Ze zet niet voor niets hier geen persoonlijke dingen meer neer en op FB zijn deze personen inmiddels geblokkeerd...
Lelie, Ik PB je de fotolink wel :D
Noor, Jij hebt toch een gegoten neusstuk? Ik bedoel van die doorzichtige pootjes aan een kantelmechaniek :) Ik heb nog nooit last van een beslagen bril gehad... Gewoon niet gaan stilstaan :D
Mel, Sommige mensen zouden als eunuch door het leven moeten _-:(

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:33

Nou Mootje, bedankt voor de informatie. Ik ben altijd blij als mensen meedenken voor een ander.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:38

Pff hoor net dat de storing nog tot zeker 12u gaat duren...

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:39

Lielle schreef:
hennydehart schreef:
Sopse Noor!!

>;) >;)

(het is toch vrijdag :D )

:D

Laten we het gezellig houden dames........
Ik ga er vanuit dat muti eerst even kortsluit met MM of de foto geplaatst mag worden.

Jury's voor de zaterdag tijdens onze SGW zijn rond :) Voor de zondag schiet het lekker op :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:42

Dat gaat snel Noor!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 10:44

Noor :D Fijn dat de jury's rond zijn!
Caro: wat balen zeg :(:)
Marijke: leuk om te lezen dat alles zo goed gaat met jullie!
Mistid: Gefeliciteerd :)

Ik ben voor het eerst sinds verhuizen weer in Enschede. Zo nog even wat cadeautjes inslaan en dan naar het afstuderen van een vriendinnetje gevolgd door de bijbehorende party. Gaan in een tent slapen bij gebrek aan ruimte in huis dus hoop wel dat het een beetje fatsoenlijker weer gaat worden.. -O-

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:46

Vief, Het zou vanavond wel beter worden 8-) Heel veel plezier!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:54

_Noor schreef:
Laten we het gezellig houden dames........
Ik ga er vanuit dat muti eerst even kortsluit met MM of de foto geplaatst mag worden.

Precies, en ik hoef ook niet elke keer op m'n vingers getikt te worden of me ergens voor te verantwoorden.
Ik ben een grote meid die haar verantwoordelijkheden prima kent en trouwens ook niet van plan is elke conversatie die ik met o.a. Bokkers onderling heb te verdedigen.
Of iedere zin 10x na te lezen of het voor iedereen duidelijk is.

En het is ook nog smerig nat rot weer, en net niet zulk leuk nieuws gehad dus mijn humeur ligt stevig onder nul.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:56

Ik zeg het alleen maar hoor :roll:
Anders houd ik gewoon mijn smoel wel weer dicht...

Sommige mensen zijn zo enorm snel op hun tenen getrapt zeg

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 11:05

dat blijkt wel Mootje. Het is me al vaker opgevallen dat jij niet te beroerd bent om anderen ergens op aan te spreken maar zelf weinig kunt hebben. Margreet is oud en wijs genoeg om haar eigen boontjes te doppen dacht ik zo.

/add
had toen ik in China was ook al een paar keer dingen van jou zien langs komen die ik de sfeer aardig vond bederven, en ik merk dat ik mede daarom weinig zin heb om mee te kletsen hier.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 11:18

Marijke had toch ook niet voor niets al een foto naar Margreet gestuurd. Dacht dat het dan ook juist de bedoeling was dat Margreet deze hier in het topic zou plaatsen.

Wat goed om te horen Marijke dat je zo'n fijne kraamtijd hebt en heerlijk kunt genieten! Lekker houden zo! Tijd gaat zo snel voorbij en het is heerlijk om even in de watten te worden gelegt na zo'n topprestatatie.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 11:38

:wave:

Sim, hopen dat je geen last van je ogen meer hebt als je de bril hebt. Ik wil graag een bril, maar dat kan niet met mijn afwijking. Heb nu 1 lens, en kan daar echt niet mee overweg..... In/uit halen wel, maar in een stoffige rijbaan bijvoorbeeld zijn ze totaal niet functioneel.
Mirthe van harte gefeliciteerd!
Henny wat jammer dat je shirt in de verkeerde kleur is besteld. :\
Lelie mooie foto van Giga. Laurie heeft geluk met een prive fotograaf!
Marijke super om te lezen dat het allemaal zo goed gaat! Ben erg benieuwd naar de foto. :D
FE afschuwelijk verhaal, onbegrijpelijk.. ;(

Heb gisteren echt super fijn gereden met Tessa in de les *\o/* Altijd zo jammer dat je zoiets op concours dan nog niet voor elkaar krijgt.
Morgen neem ik haar mee op concours, staat een oefenparcours. Dus kunnen we mooi weer een beetje werken aan het vertrouwen bij haar.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 11:50

Ik heb al bijna 30 jaar lensen (met - 8,5 moet je iets B-) ). Heb harde lensen en dat kan met stof wel ellende geven. Paul heeft nu een paar jaar zachte lensen en roept al tijden: doe dat toch ook..........
Sinds 2 jaar heb ik een reserve bril, maar daar word ik helemaal gestoord van. Heb ook een cilinder "in" mijn oog en dat geeft zo'n gek effect in die bril, dat ik meteen zeeziek ben als ik hem op zet. Dus ligt hij al 2 jaar ongebruikt in zijn mandje.

Danielle, frustrerend is dat hè, dat het op concours dan weer niet lukt. Toch spanning, van beide kanten, gecombineerd dat het dan precies op dat moment moet en niet 2 passen later, en ook dat je ze net niet even aan kan pakken, wanneer je dat wil: alles bij elkaar geeft zo'n verschil.
Maar wel lekker dat het rijden gister goed ging! En zo'n oefenparcours is een mooie gelegenheid om in ieder geval een deel van de spanning niet te hebben!

NoaChanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 12:40

Van brillen en lenzen heb ik geen kaas gegeten. Toch twijfel ik ook wel eens... Misschien toch een keer laten checken.
Mirthe, gefeliciteerd!!
Waauuww Henny klinkt goed!
Jammer van het shirt maar wel een mooie oplossing zo!
Klinkt als een mooie dag FE voor de kindertjes! En wat een walgelijk verhaal over het kindje van je vriendin! Als ik dat soort mensen toch eens in mn handen krijg....
MM fijn dat je het zo naar je zin hebt met de hulp, is erg belangrijk dat je daar mee overweg kunt. Lekker genieten en laten verwennen!
Leli succes maar weer vandaag met je hoofd...
Caro kan nog niets op het werk, vervelend is dat zeg!
Vief veel plezier! Ik hoop dat je een droog bedje hebt!
Danielle succes morgen, hopelijk net zo fijn als thuis!

Ik ben net weer even op mn "nieuwe stal" geweest. Stalletje klaar gemaakt en de voertonnen neergezet.
Vanmiddag op mn oude stal alles zo veel mogelijk uitzoeken en inpakken. Morgen moet het gaan gebeuren....

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 12:45

Jantine we zijn morgen concullega's in Ruurlo! :)
Lelie haha ik heb het idee alsof ik scheel kijk als ik mijn lens uit doe, heb ook een cilinderafwijking.
Noa spannend, hopelijk krijg je het er weer net zo leuk en gezellig als vroeger!

Het probleem is dat ik in de proef vergeet te rijden! Dus het motto morgen is ook dat ik eens echt moet durven rijden in de proef, niet zo voorzichtig met alles. :D

Verjaardagsgeld, kortingsbonnen, kadobon...Zat klaar om alvast online wat te kopen bij Divoza, doet de site het niet. ^)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 12:47

annetje ik heb je een pb gestuurd.

rest lees ik vanavond weer bij.
mijn pauze is zo weer om. ga weer richting werk.

NoaChanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 12:47

Hahahaha Danielle, ik wilde net ook online gaan shoppen!! ;(

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 12:56

Dankjewel voor de felicitaties! *\o/* Wat een chaos hier, ik doe het nooit meer op deze manier. Morgen ga ik op vakantie en heb gister en eergisteren de hele dag gewerkt, dus alles moet vandaag nog gebeuren qua koffers inpakken enzo :+

Leli, m'n hoofd valt me best tegen om eerlijk te zijn. Probeer ook steeds zo rustig mogelijk aan te doen. Lief dat je het vraagt!

Ik lees morgen even bij :o

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 13:10

Mistid gefeliciteeeeeerd! Drukke dag zo dus.

Rest wel bijgelezen, maar weinig op te zeggen eigenlijk. Alleen dat ik het knoopje in de ballen een beetje raar vind :P

Net de dressuurzadelmaker over de vloer gehad. Duurde lang, veel denkwerk voor nodig, opvullen, uithalen. Ik zag het al somber in en mijn zadel lag al in zijn auto om mee te gaan met de zadelmaker, maar uiteindelijk is het toch nog gelukt! Zadel past! Er ook heel even mee gereden, maar pfoe... ik snap weer waarom het springzadel mijn favoriet is :P Komende weken verplicht op het dressuurzadel om te wennen en flink afzien, want ik kon er niet meer mee uit de voeten. Paard vond het zadel volgens mij wel prima en voelde niet veel anders dan met springzadel.
Blij dus :)

Nu nog even huis poetsen, douchen en voorwerk voor vanavond doen. Mijn vriend en ik eten altijd bij mijn ouders en nu komen ze samen met mijn zus een keer bij ons eten. :) Ik ga hamburgers maken en soort groente/aardappelkoekjes. Als toetje een muffin met ijs ertussen. Muffins moeten ook nog gebakken, dus ik heb nog genoeg te doen

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 13:42

hoi hoi. Sz is nu stallen aan het doen en zij zet de foto voor mij op fb, zit elke keer op mn telefoon omdat ik niet zo lekker op de bureaustoel kan zitten. Ma nu ga ik eerst slapen!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 13:44

oh en margreet ik zou het fijn vinden als je de foto hier plaatst... Kan ik mn meelezers heerlijk een keer de ogen mee uitsteken!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 13:44

:wave: MM. Bevalt het goed op de roze wolk? Leuk je even te zien.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 13:47

@ lielle bevalt beter dan ik had gedacht. :-D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 13:48

Heerlijk he, en dat zitten op die bureaustoel dat lukt over een dag of wat wel weer hoor. als de knopen er eerst maar weer uit zijn