Zo, die zijn goed aan het slopen geweest Karen! Hoe is het met vossie verder? Helpt de magneetdeken wat?
Gaaf Snoek die Blacklight party!! Heb ik ook eens gehad, was super. 1 tip alleen: trek geen witte BH aan. Die had ik en dat heb ik die avond geweten.
Hoe is ie met jou Marijke? Was je nog aardig moe na je fietspartij zaterdag?
Ja, heb het echt gehad. Nu willen ze ook nog dat wij extra gaan betalen als wij onze scriptie dit jaar niet af krijgen.... Daar is het laatste nog niet over gezegd.
Maar de 1e keer lag het aan ons dat ie niet goed was. De 2e keer was de accredetatiecommissie (schrijf je dat zo?) langs geweest en moesten we wachten tot het nieuwe programma klaar was. Toen n.a.v. de nieuwe methode het opnieuw gedaan, was het onderwerp niet fysiotherapeutisch genoeg (onzin, zie elke week tot nu toe 2 patiënten met dat probleem) en de 4e keer was het onderwerp teveel richting de sportfysio.. Nou en dit is dus keer 5 en nu heeft onze nieuwe begeleider het ons verkeerd uitgelegd waardoor we het helemaal verkeerd gedaan hebben. Vonden het al zo gek, maar ja met die nieuwe methode denk je dat de docent het wel weet. Niet dus... Mogen weer helemaal opnieuw. Heb 't dus echt ff gehad. Ff lekker met What het bos ingeweest, kwam ik Sim tegen. Dus dat was wel ff gezellie.

Heb maar weer een mail gestuurd, de vorige is blijkbaar niet begrepen. 
maar sterkte in ieder geval.
wat een berg troep.....ga je de hele boel veranderen en verbouwen..