Wat een vervelende berichten weer over Rhino
Noor: Ik stuur je zo een pb.
Vief: Beterschap
Sanurie: Vervelend dat je voor niets op school was.
Mootje: Wat balen van die vertraging.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Wrs mag hij zondag weer naar huis.
Eef_Bam schreef:Hier ook mega vette huid en een grote pukkelkop en ik ben toch echt 6 jaar ouder dan jijJeetje wat zijn jullie allemaal smeergek, ik smeer niks op mijn handen en ze zien er vooralsnog prima uit, mijn gezicht begin ik al helmaal niet aan, mijn huid weet zich prima zelf vet te houden (understatement of the year). ik ben blij als ik eindelijk op een leeftijd ben dat ik cremetjes moet gaan smeren, alles beter dan deze kraterkop
Ik heb echt de slechtste huid ever volgens mij. Acné, meeëters, eczeem en de hele mikmak
Ik smeer wel dagcreme, maar dat is meer omdat ik anders allergisch ben voor het stof van het hooi en stro op mijn gezicht, of voor mijn make-up.
Dat merken we ook hoor! Meneer laat duidelijk merken dat hij er is. Van de week was hij al niet zo braaf met rijden (piepen) en gisteren schoot hij tot twee keer toe weg bij de deur. *zucht* Hopelijk gaat dat vanzelf over als hij wat langer op 1,5 kg staat. Ik wilde het namelijk eigenlijk op gaan voeren naar twee, maar volgens mij ga ik hem dan niet meer uitzitten! Haha
Ging niet helemaal zoals het hoorde, maar gaf wel een reeel beeld van wat je anders ook tegen zou komen op wedstrijd
Wel fijn dat de merrie wel weer wil aanpakken ondertussen!
Is ook wel weer even fijn.
. Ik ben normaal niet bang voor hem maar ja het was een looplustig en werkwillend paard tot oktober. Ik ga ook nooit zo ver dat hij boos wordt. Even streng been of hem een keer goed op de rem zetten was normaal voldoende geweest. Heb hem 1x erg boos gezien onder mijn oude instructeur en daar had ik even geen zin in. Moet om mijn schouders denken en deze ruiter heeft er zijn beroep van gemaakt.
Nouja, aan het einde van de zwangerschap met alle extra kilo´s. Zal voor Uk ook wel even weer anders zijn. 

Straks maar eens lekker rijden, hoop dat Jer er ook zo over denkt

) dat ik haar maar even lekker ben gaan longeren en goed voorwaarts heb gejaagd hahah zal haar leren
Vorstin was best heet buiten, dus nu kon ik mooi de oefeningen oefenen zoals in de proef. Ben net zolang doorgegaan tot de galoponderdelen goed en relaxt gingen. Was tevreden!
En fijn voor Woll dat de entingsbult al wat minder is
En fijn dat het beter gaat met je zusje 
Hopelijk wil Jer je even plezieren en werkt ie mee!
Ik kijk puur hoe de paarden er op reageren. Niet of het veel of weinig lijkt. Maar als ik Zeus meer geef dan krijg ik zo'n losgeslagen buffel waar ik niets meer kan.Mootje schreef:Heleen, Waarom behandel jij paarden bij Beukers als daar rhino is
.