[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:43

Goede dag!! wat gaan julie hard!!

Welkom jeroen!! leuk een man er bij :)
Noor das wel balen zeg!!!
Lau idd goed dat je afgemeld hebt!! succes met rijden!
Margreet succes ga duimen!!

Ik ga altijd over me nek in de dixie's :o vind dat zo vies..
Kwa water maakt het mij voor me paard niet uit oke lauw water is altijd fijn :)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:44

Margreet en Noor: Ik duim ook voor jullie deze week! Hopelijk krijgen jullie positief nieuws.
Weule: Welkom hier :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 17:30

Tis hier ook weer erg koud.

Vanmiddag ruzie gehad met peerdlief.. dus maar afgestapt morgen weer en dag :+

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 17:43

Mootje, ik moet van de week mijn dicht-modus toch opstarten voor mijn jaarlijks mega-sinterkerstgedicht, dus wellicht kom ik dan nog met een andere titel! :)
Corien, verstandig hoor! Hoe gaat het je keel?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 17:52

Ja keel gaat goed :) eerder als gedacht :)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 18:12

@ JEROEN welkom hoor... ;)
@ MO mooi paardje voor GAL
@ WEULE zou inderdaad mooi zijn als er een live scherm is en een makkelijk intik programma waarmee je alleen maar hoeft in te vullen en het programma de volgorde en berekeningen zo live doorgeeft. het kost naar mijn idee veel tijd dat ik nog weleens mensen op secretariaten alles handmatig op volgorde zie leggen en tellen etc...Soms mis ik weleens voldoende water voor je paard te halen. Maar dat is per SGW verschillend. Een douche vind ik niet zo belangrijk, ik neem ook altijd extra veel kleding mee, wat ook wel nodig bleek na Gorssel.
@MARGREET wat een ellende allemaal, echt heel erg voor je. Ik duim voor een goede uitslag net als de anderen.. :(:)

een klik met een paard vind ik wel belangrijk, alhoewel ik Bull als 2,5 jarige kocht, dan is het toch een beetje een gok of je als combi goed met elkaar word. Ik koos hem wel uit omdat hij me zo aansprak, maar verder had ik niets om voor een klik te kijken.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 18:23

Wow ik loop zowat 20 pagina’s achter!

Maar heb bijgelezen :D

Op onderstaande tekst zit copyright :P

Laura, lekker een sauna!
Mootje, leuk L1!
Vief, wat een actie van Woll!!
Shanouk, Vorstin al wat voller geworden?
Mootje, jij bent zeker losgegaan! Wat een hoeveelheid kleren en schoenen!
Caro, had je nog ergens het laatste bod??
Corien, kan je inmiddels al wat meer eten?
Noor wat balen van jullie huisje! :(:)
Sannn, jammer van het balkje en leuk dat Sim je kwam helpen!

Ik vind Paul de Leeuw echt :n

Margriet, gefeliciteerd met je 2e prijs
Bianca, welkom terug, klinkt goed!
Lielle, welkom terug!
Noor, doe jij ook nog mee aan de indoor kampioenschappen?

Gelukkig deed de verwarming het hier weer vanochtend :D

Jantine, wat gaaf die echo!
Mirthe, goede bijleesactie!!
Kim, komt vast wel weer goed!
Mandy, Zetje is dus goed te pas :D

Krijg trek van al die lekkere gerechten! :9

Benthe, gaat het al iets beter met je rug? :(:)
Heleen, verstandig!
Billy, hoe gaat het met je?
Dienke welkom terug!
Weule, welkom!
Margeet wat onwijs balen van je pas! :(:)

Bari staat met een mooi verband om, hardnekkige hoefzweer is er nog steeds niet helemaal. Ze wordt wel heel dik nu ze ook stilstaat :D
TG en ik mogen vanavond weer in de manegeles :D

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 18:31

@Karen: Zo, weer een vette bijleesactie B-) Hopelijk knapt Bari snel op! En vind T de manegeles weer leuk :P wel netjes in het rijtje blijven he :P En mijn rug gaat wel beter in vergelijking met vorige week maandag, dat waren echt geen geintjes, maar doe nog steeds maar vrij weinig :o
@Weule: Welkom! En ik ben al lang blij dat er verenigingen zijn die SGW's organiseren! Stel dus niet zoveel eisen eigenlijk :o
@Margreet: Wat balen dat je pas geskimd is :(:) En het lijkt me ook heel moeilijk om van een soort gif en artsen afhankelijk te zijn in jullie situatie..... Hier draaien de duimpjes volop voor een positieve uitslag aankomende vrijdag.

Ik ga omkleden en naar het werk. Heb een goed excuus om het rustig aan te doen :P

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 18:34

Weule, Welkom! En je kent mij toch ook wel! ik word nergens genoemd! :P nee gekheid. Om nog even in te haken op wat er mist e.d. Neede was dit jaar in topvorm wat betreft wc´s. Mooie grote wagen, geen krappe hokjes of dixies. Daarnaast kwam er elke keer iemand met een emmertje en doek om alles schoon te houden. En je hoefde er nog niet voor te betalen ook. Dat was echt super!

Bij jullie miste ik dit jaar ook meerdere toiletten, wachtrijen waren lang. Vooral mensen die een grote boodschap moesten, deden daar ook lang over :P En wij maar wachten. Ook toiletpapier was krapjes.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 18:47

@ Karen: balen van Bari. Hopelijk komt de bende er snel uit! In principe doe ik mee aan de indoor kampioenschappen jah, dressage (en misschien ook wel springen :o ), maar dat hangt helemaal van de weersomstandigheden af. Ik ga niet heen als we niet goed voorbereid zijn. Kijken of het weer net zo goed gaat als vorig jaar (hoewel je in het Z wel andere combinaties tegenkomt op de regio, zoals Lotje Schoots en Jennifer Sekreve). Jij?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 18:48

Ik mocht ook weer aardig wat bijlezen

@ Weule welkom. Leuke paarden heb je. Zag de foto's. Qua faciliteiten op een sgw ga ik met gr roos mee qua toilet.
@ TG tot nu toe heb ik nog 3 dingen staan waar ik het hoogste bod bij heb. Heb op pyjama's enzo geboden van victria secrect. Dat zijn hele fijne. Ben op de duitse ebay bezig. Voor Bari :(:)
@ mootje dat topic van de klik met je paard had ik ook gezien. Gaaf paard van Edward.
@ Margreet jeetje wat een geld. Dat krijg je toch wel terug van je bank of zo? en voor jou, je man en Noor :(:) \
@ tientjuh leuk de foto van je kleintje. Mijn zusje verwacht haar 1e binnen nu en 9 januari en heb ook al een paar van die foto's gezien.

Verder alles braaf gelezen.
Ben vanmorgen heerlijk aan het glijden geweest met de auto maar gelukkig geen schade alleen veel schrik gehad. Wordt tijd voor ZOMER!! Wilde vandaag ook maar weer eens op ruinlief stappen maar ga nu niet met de trailer weg. Misschien morgen maar als ik tijd heb maar dan moet de drachtige merrie ook naar de smid. Die gaat voor die tijd eerst maar even aan de longe zodat zij haar energie ook kwijt is.
Over de klik met je paard. Ik heb met alle 3 wel een goede klik. Met de 1 wat meer dan de ander maar dat ligt ook meer aan hun karakter. De merrie is wat afstandelijker terwijl de drachtige merrie en de ruin juist dol zijn op aandacht. Qua rijden is dat net zo al gaan zij alle 3 wel voor mij door het vuur.
Verder nog veel aparte topics voorbij zien komen.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 18:49

Ik ben al weer lekker thuis :D

Dressuur doe ik iig niet mee, van onze kring mogen er in het M2 maar 2 door. Springen misschien wel, eerst weer wat springwedstrijden rijden.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 18:51

Weinig zeg, maar 2! Volgens mij gaan er in het Z 4 door van de kring, dus wie weet als het héél goed gaat! ;)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 18:57

:wave:

Ik hoop vanavond tijd te vinden voor een bijleespoging. Kom er nu even niet aan toe, maar wilde even laten weten dat ik nog leef :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 19:18

TG, Wat een uberbijleesactie :oo Maar goed dat er copyright op zit ;)
Vief leeft gelukkig nog :D
Caro, Dat was vast schrikken! Gelukkig geen schade.

Paard is weer goed *\o/* Kruip er morgen maar weer op!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:23

tientjeh: sorry jou was ik vergeten bij naam te noemen ;) net wel jullie paard gezien, Thijs had les, ging goed! nog even op dieet en dan is het een mooie combinatie!!
Caro: ik was net ook nog even glijden met de auto (alleen dan gepland handrembochtje op een parkeerplaats ;) )
net heel even gereden weer, vorige week niet, ivm last van me rug, zo uit het niets was het erin geschoten, paard liep weer redelijk, mag niet ontevreden zijn.

En nu even bij de clubles kijken en daarna richting BV, beetje voetbal kijken en lui op de bank hangen!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:25

Mootje: fijn dat Corion weer goed is!
Caro: dat is schrikken zulke glijacties. Gelukkig geen schade.
Vief: gelukkig leef je nog! :D
TG: flinke bijleesactie! Balen dat Bari zijn hoefzweer er nog niet uit is.
Margreet: balen zeg dat je geskimd bent!

Over een klik hebben met een paard. Ik kan het met alle drie onze paarden goed vinden. Weltsieger hebben we nu een dik jaar en natuurlijk heb je daar nog minder een band mee als met Pancho die we al 13 jaar hebben. En met alle paarden heb je wel eens een dipje. Ik heb denk ik pas echt geen klik met een paard heb als het paard ver boven mijn capaciteiten gaat of het juist een paard is wat kwaliteit mist. Ik heb namelijk wel een doel dat ik wil bereiken.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:32

Welkom Jeroen! Mooie paarden heb je. :)
Gelukkig dat je je vandaag weer beter voelt Snoekiej. Is het gelukt met je opdracht?
Zit ook Osmium achter bij dat paard van Edward Gal, mooi beest is het! Wel leuk om te zien dat veel (deels) Osmiumpjes veel wit hebben.
Vind die dixi’s idd echt geen pretje! Dat is altijd wel het nadeel van outdoor concoursen, maar gelukkig zie je ze steeds minder. Ik zou niet snel gaan douchen op concours, dat doe ik thuis wel. Zoals met Gorssel ook, zeik nat geregend. Maar dan trek je schone kleren aan en dan ben je ook wel weer redelijk snel warm.
Wat balen dat je moeder’s pas is geskimd Noor.
Ik ga voor jullie, Noor en Margreet, duimen deze week voor goed bericht vrijdag!!

Zo, ben weer thuis. Bijna in slaap gevallen op school.. :oo Was zo’n saaie les. De treinen reden warempel op tijd! Daarna gauw met Vero naar de club gegaan, had eigenlijk vanavond les maar pas om kwart voor 9 en ga liever nu niet laat de weg op met de trailer. Dus snel uit school gegaan, ging niet heel lekker. Wou haar meer de oprichting in hebben, daar was mevrouw het niet mee eens. Ook wel logisch, ze mocht de afgelopen 3 weken elke keer laag en rond lopen. Maarja, ik wil volgend jaar toch wel weer op dressuur concours. ;)

Nu zo lekker in bad! :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:36

Hellu allemaal,
Jeminee, ben ik even een dagje werken, loop ik enorm achter hier! Zijn jullie soms al met de eindsprint bezig ofzo? :D

Heb van alles gelezen over geskimde passen, uitstel van werkzaamheden, een nieuwe in ons midden, Billy weer opgedoken (alles oke?), klikken met paard, suggesties over wat we nog graag zouden willen/missen bij een SGW en verder weet ik het niet meer (oja, Vief leeft nog :D ).

Ik heb niks spannends te vertellen. Gewoon gewerkt, paard gereden, net gegeten en ga zo maar weer naar mijn afspraak. Weet nog niet of het met Therme wordt of met Kneipp......

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:37

Je bent maar druk met je afspraakjes Sim. :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 20:38

Weule, Ben jij er zo een >;) ;)
Sannn, Ik zou ook vanavond niet graag met de trailer weg willen! *Is jaloers op het bad*

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:38

Ik ben er ook weer. Niet echt actief bij kunnen lezen. Heb twee kleine mormels van mijn zus te logeren en die eisen nog al wat aandacht. Nu zijn ze aan het spelen dat ze mij zijn en gaan crossen met Hetje en Challenge en hebben hindernissen gemaakt in de kamer....
Ga ze maar eens op bed gooien.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 20:41

Haha, kinderen zijn leuk Lau!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:42

Ik heb een hekel aan kinderen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:43

Bad gaat niet door, m'n zusje pikt de badkamer net snel in. _-:(
Haha, klinkt leuk Laura. :D