Wel een voorstel rondje
Hoe heet je, paard noem maar op
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb de traningen gevolgd in Renswoude.

Met Vero gaat het weer de goede kant op. Vandaag er weer voor het eerst op gereden. Al was het dan maar 15 minuutjes stappen en 2 rondjes draven. Maar ze voelde goed aan.
Sannnn schreef:Ja leuk, gezellig! Doen we als Vero weer wat meer kan. Ik woon zeg maar tussen Voorthuizen en Putten in. Bij Speulder en Sprielder bos.
Rij normaal elke week in het bos, soms wel paar keer, heerlijk.
.
.
.
.
!
, maareh ik vind hem stiekem als springpaard toch leuker
.
.
)
. Rom was om die reden erg blij dat ik een keer een langsloper had op een smalletje
, vervolgens goed naar het commentaar geluisterd en veel beter ondersteund, en we gingen lekker rond over de gekste parcourtjes, ik kon nu eindelijk de afsprongen ook netjes en simpel rijden
.
.
.

Wolin ook zoooo lief met Beer. Hij heeft lekker rondgelopen op het erf, in het stro gespeeld en heeft in de kruiwagen vol met mest gezeten
.
... Luca is moeder overste
.. Zoë, ook een pup van 4 maanden (Kleine Keeshond x Sheltie) speelt met Beer, ze was eerst bang voor grote honden, maar is nu totaal van haar angst af en wordt steeds assertiever!! Vrolijk clubje zo
en lekker veel bedrijvigheid hier in huis met 4 honden, 2 katten en 5 mensen
.
Vero is niet eens 'echt' dressuurpaard. Mv. is Purioso.
Wij hebben hier thuis een labrador. Echt zulke lieve honden!
wil wel een beetje white wash kleur.
lekker ding!

Maar ga natuurlijk goed mijn best doen

Een stop op hindernis 5 door een fout van mij. Reed geen mooie afstand en hij kon eigenlijk niet veel anders dan stoppen. Daarna weer lekker door. Dubbels gingen ook super, dat is echt veel en veel beter geworden. Toen een balk op 8 (pechbalk) én 9 en wel weer braaf door de laatste dubbel. Wel weer veel strafpunten dus, maar kon er weer beter aan rijden dan vorige week.
Toch neem ik weer een redelijk gevoel mee naar huis. In het parcours ga ik zelf steeds meer rijden.
..
..
.. Hij is nu met zijn 4 maanden net zo groot als Luca,
...
Doordat mensen naar mij keken zijn er nog 6 mensen op elkaar gebotst... KLPD, politie, berging erbij... Remmen deden het gewoon niet
Zit nu op mijn werk en ga vanmiddag mijn eigen auto weer ophalen!