[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 10:54

@PB: :(:) Is allemaal niet niks zo... gaat het met de moeder nu wel weer beter?
@Snoekiej: Die man uit 'P.S. I love you' doet inderdaad geen pijn aan m'n ogen 8-) :P
@Rowo: Dat is echt super. Ik probeer Wolin te doen na een voerbeurt bij ons op stal, want dan gooi ik er ook altijd een extra pluk hooi/kuil in :j .

Bij ons hebben alle paarden op het moment echt énorm natte stallen!! Ook soppen alle paarden hun kuil en eten ze het niet op. Het kuil vind ik ook wel erg aan de vette kant op moment :\ : Veel eiwitten = Hoge nierbelasting en dus meer drinken, ook was het ook wel warm de afgelopen dagen en wisselen mensen niet hun deken ..
Wolin krijgt dus hooi wat we zelf halen en echt heel weinig kuil, hooi komt uit het Bieschbos, dus hele mooie kwaliteit :j . Ik wil ook dat Wolin heel de dag wat te knabbelen heeft, met dat kuil kan je maar heel weinig geven.. Wel vervelend, want ik koop nu ook nog eens mijn eigen hooi bovenop mijn stallingskosten.. maar het gaat wel om de gezondheid van mijn paard en wat dat betreft laat ik het niet van iemand anders afhangen :) .

Ik ga me maar eens even aankleden en richting Wo :wave:

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 13:19

Goeiemorgen!
Ik heb zo 2 uurtjes college, en daarna ga ik naar Vorstin. Die gaat vandaag alleen maar los en ik longeer haar nog effe.

Lekker van je kies Caroline := Ik ben ook geen held bij de tandarts
Corien, Vorstin mag geen hooi vanwege het hoesten := Vandaar dat ze kuil krijgt. Maar ik vind wel een oplossing :)
Fijn dat het met de rest van de pups & mams wel goed gaat PB :)

caro29

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 13:58

Goedemiddag,

Net paarden gereden was de ruin opeens kreupel in draf. Precies het been waar gisteren een nieuw ijzer onder was getikt. Ik eraf hoef nagekeken. Paard keek mij aan van wat doe jij nou. Ik er weer op en paar rondjes gestapt. Ga weer draven niks aan de hand. Maar gewoon doorgetraind. Hij liep verder fijn. Voor M1 debuut moet volgende week nog wel wat gebeuren haha. Maf paard.

Moet zo naar de tandarts. Zij had helaas nog wel een uurtje! vrij vanmiddag. Gelukkig heb ik geen gevoel meer in die kies.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 15:30

Nou, Wo heeft lekker 1,5 uur gaten staan graven en gespeeld in de paddock met haar buurvrouw in de regen :+ . Koste me een kwartier om weer die paddock weer egaal te krijgen :)) . Ze wilde ondanks de regen ook echt niet naar binnen, moet dus echt plassen hoppen om ze te halen.. Helaas geen goud gevonden :o , ik ga haar nog eens inzetten voor goudzoeken :P .

Ik ga gauw werken!! :wave:

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 16:08

Hooii,
Zit nu op laptop van moeders :o
Mag eigenlijk niet :=
Internet doet het niet op de andere laptop :(

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 16:28

Balen dat je eigen laptop het niet doet.

Lotte: Gekke Wolin toch ;).

Ik heb net nog even buitenritje kunnen magen en we hebben het droog gehouden :D. Sofie had er zin in. Wou lekker galoperen. Toch maar wat ingehouden aangezien het toch wel wat nat was in de berm. Verder lekker gereden :)..

Zo even douchen enzo, en dan naar Leeuwarden. Met 2 meisjes uiteten. Mag lekker de auto mee :). Wil vanavond gewoon naar huis namelijk. Morgen wel weer optijd naar Leeuwarden. Maar heb wat last van mijn rug. Dus dan slaap ik beter op mijn eigen bedje :).

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 16:29

Mijn kies leeft nog. Was best een heel gedoe en bloederig want hij was behoorlijk diep afgebroken. Maar hij is weer heel. Nu een gevoelloze wang want ben toch even verdoofd voor tandvlees omdat het bandje diep geplaatst moest worden.

Wat een vreselijk weer nu zich. Wind en weer regen. Ik hou niet van de winter in Nederland..

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 20:40

Vorstin heeft lekker losgelopen en ik heb haar gelongeerd. Heb Heleen ook nog even gesproken over hoe ze gisteren liep, en het hoort er blijkbaar bij! Waarschijnlijk heeft ze het al langer gehad, waardoor ze nu langer nodig heeft om in balans te komen. Gelukkig maar dat het daar door komt :)

Haha, gekke Wolin ;)
Lekker dat je nog droog kon rijden Kim!
Sterkte met je verdoving en daarna Caroline :(:)

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 21:10

Goedenavond!

Ben alweer terug van een vergaderingetje over de ponyspringwedstrijd van a.s. zondag. Veel deelnemers, gaat dus een lange dag worden.... Komt me niet zo heel goed uit eigenlijk, moet nog best veel voor school doen. Maandagochtend nog een herkansing dus allemaal lekker gepland bij mij :o

Pff ik denk dat ik vanavond maar vroeg op bed ga. Een beetje slaap kan ik wel gebruiken.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 21:16

:wave:

Ik heb net springles gehad en ze was echt superbraaf :+: Zelfs m'n instructeur merkte op dat hij haar nog nooit zo braaf heeft gezien :D Morgenavond heb ik dressuurwedstrijd, wordt voorlopig laatste keer dressuur tenzij ze morgen bedenkt zich toch maar eens te gedragen.

Caroline: Volgens mij moet jij morgen na mij rijden in Oostwold :)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 21:56

Wat super Anthea :D Misschien heeft ze door dat als ze weer zo stom doet ze het voor zichzelf verprutst ;)

Kim: Lekker gegeten :D? Kan me voorstellen dat je dan liever in je eigen bed slaapt :) Hoe gaat het eigenlijk met de schimmel? Kunnen ze hem al een beetje leuk rondsturen? :)
Rosalie: Slaap lekker :) Altijd vervelend dat zulke dingen allemaal tegelijk moeten.
Shanouk: Stelt vast gerust :) Hopelijk is het snel over.

Woll heeft twee hele blitse ijzers met een leertje ertussen. Ze was eigenlijk super braaf, dus dat viel me alles mee ;) Toen ze eronder zaten natuurlijk gelijk even gekeken hoe ze ermee wegdraafde en dat zag er goed uit voor zover je het in het donker met wat lampjes kon zien :+ Het gat zelf was nog wel wat gevoelig maar zag er nu wel mooi droog uit. Moet natuurlijk weer hard worden en aangroeien nu.. Als ze er morgen geen last van heeft ga ik even lekker in de binnenbak stappen :)

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 22:35

Kim; hoe was je etentje? En hoe is het met je rug nu?
Carolien; fijn dat je kies weer heel is :)
Snoekiej; fijn dat je nu weet wat het is. Hoe gaat het met de benen?
Rosalie; balen maar voor de vereniging natuurlijk wel goed ;)
Anthea; mooi dat het zo lekker ging, morgen veel succes.
Vief; mooi dat Wolles nieuwe speciale schoenen heeft, hopelijk gaat het snel beter nu..

Hier weinig bijzonders, heb Zwartboek gekeken, blijft ene indrukwekkende film, laatst ook al het boek gelezen. Dan ook nog na te gaan dat dit boek gedeeltelijk op waarheid is gebaseerd :oo

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 22:41

Vief: Mooi dat Wolles goed loopt op haar ijzertjes :)
Anthea: Fijn hoor!! ;)
Malloesje: Blijft een goeie film inderdaad :j

Ik heb sinds een paar dagen een andere shampoo en ik heb echt GIGANTISCHE jeuk op mijn hoofd %) ; Andrelon Verrassend Volume.... >;) Echt irritant!!

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 22:43

Das bijzonder lastig Lotte, wellicht zit er een stofje in waar je niet tegen kan?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 22:46

Geen flauw idee :n .. Ik ben nooit ergens allergisch voor.. Maar ik jeuk me een slag in de rondte := , ziet er ook zo stom uit :o ..

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 22:50

@ Anthea ik dacht al dat jij dat was. Wordt een latertje morgen. haha.
Met kies gaat het goed. Tandvlees enzo voelt beurs maar verder geen pijn gelukkig.
@ wl weggooien en niet meer gebruiken. Zo te horen ben je toch ergens allergisch voor..

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 22:51

Misschien kan ik mijn broertje met zijn gemilimeterde haar blij maken met Verrassend Volume shampoo :)) ... Ik ga het dus écht niet meer gebruiken :n .
Morgen maar weer nieuwe halen.. M'n haar ruikt wel lekker :D .

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 22:58

Pb: dat is idd vermoeiend! gelukkig gaat het de goede kant op.
wl: haha die Wo, dat is 1 hoor!
kim: fijn dat je nog droog hebt kunnen rijden.
anthea: fijn dat de springles zo goed ging, en dat ze braaf was :D succes morgen avond!
vief: super dat het er goed uit ziet! hopelijk is ze snel helemaal weer goed :D
wl: dat is niet best, allergisch? denk het wel.

Vandaag weer lekker dagje gewerkt. Vanavond na Divoza geweest, nieuw hoofdstel + bit, en een 0 grams regendeken. Meer niet toch netjes :+
daarna nog naar stal geweest, Zonanta heeft toch echt wel wat last van de hoefje. Dus die krijg mooi rust en zie zondag wel weer. Ze staat wel gewoon overdag buiten, dat kon ook gewoon.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 23:03

PB fijn dat het goed gaat met de mam en de pups
WL jij hebt echt een gek paard :=
Kim lekker dat je droog gereden hebt ( ik ook :P )
Anthea fijn dat je les zo goed ging :D
Vief super dat ze goed loopt!!
LZ wel lekker dat ze dan naar buiten kan, kunnen ze toch hun ei kwijt.
Snoek die van mij hoest ook en mag geen hooi ;) ik dompel het onder in een spacy kuip ;) werkt erg goed, en voor het lekkere beetje kuil er bij.

Ik heb jackson gereden was braaf, en lasko van jetske was een beetje stout, ging er een paar x flink tussen uit (en dat met 8 mensen in de binnenbak) :+ gillend en al _O-

Ga nu lekker op bed :z

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 23:35

ladyzwien schreef:
Vandaag weer lekker dagje gewerkt. Vanavond na Divoza geweest, nieuw hoofdstel + bit, en een 0 grams regendeken. Meer niet toch netjes :+
daarna nog naar stal geweest, Zonanta heeft toch echt wel wat last van de hoefje. Dus die krijg mooi rust en zie zondag wel weer. Ze staat wel gewoon overdag buiten, dat kon ook gewoon.

Ik ben ook maar geweest :o Ondanks dat ik geen bon had gekregen voor stickers, kreeg ik wel 20% korting op de Passier Juno (voor Avi) :D Ben echt blij.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 23:40

Ik ben net terug uit Leeuwarden :). Was erg gezellig even met z'n drieen. Had de auto in de parkeergarage gezet en toen stukje gelopen naar de meiden toe. Had wel een domme actie :=. 1 meisje was nog even in de stad, en moest nog even wat halen. Dus ik en ander meisje zaten er alvast en hadden wat te drinken genomen. Ze wisten dat ik met de auto was. Maar ik was het zelf alweer glas hard vergeten. Heb dus ook mooi 2 glazen wijn gedronken. Zouden net met een nieuwe ronde beginnen.. Dus ik schreeuw bijna: Halloooo lekker zijn jullie! Ik mag helemaal geen wijn! Ik ben met de auto! := Dus wij keidhard lachen met z'n 3en. De ober had het ook gehoord en kwam met aan karaf water aanzetten :+. Aah zegt hij: Je hebt goed gegeten dus het kan niet zoveel kwaad. Dus maar even wat langer na gezeten (ik aan de water :+ ).
Toen nog een lekkere actie.. Kom ik weer bij de parkeer garage heb ik te weinig kleingeld :+. M'n moeder zei: Jaa je kan wel pinnen. Nou niet dus := . Dus ik stond daar.. met een rooie kop. Staat er een man achter me: hier alsjeblieft heb je een euro. Haha vet lief :D! Dus toen had ik prezies genoeg. Maar ik schaamde me wel :o hihi.

Vief: Fijn dat woll braaf wat met het ijzer ;). En dat het lopen er goed uitziet.
LZ: balen dat joune juist wat last van zijn hoefje heeft :(:)
Malloesje: Mijn rug gaat wel. Heb er zo ineens weer last van :\. Geen idee hoe het komt. Dus maar even een keertje naar de fysio. Vaak is het met 1 behandeling wel weer goed.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 23:41

Benen waren net zo als gisteren, maar na het longeren weer gewoon dun. Ik haal haar nu wat vaker uit haar stal, dus dat scheelt wel.
Ik heb net een filmpie gekeken (13 going 30 ofzo) en nu ga ik lekker mijn bedje in. Heb echt hoofdpijn :\

@ Lotte, irritant die jeuk!
@ Marloes, hele mooie film inderdaad. Ongelofelijk dat dat soort dingen gewoon (gedeeltelijk) echt gebeurd zijn!
@ Ilse, netjes hoor :D Wat voor hoofdstel heb je? En sta je eigenlijk nog bij Mirthe op stal?
@ Corien, fijn dat Jackson zo braaf was :)
@ Rowo, wat een prachtig hoofdstel! Passier is zowiezo jammie :9
@ Kim, haha, handige acties :D

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 23:45

Snoekiej: Hoe komt die hoofdspijn :(:) ?

Vief: 3 jarige schimmeltje gaat echt heel goed :D. Hij heeft er al opgezeten. Zins 1,5 week rijd hij hem nu elke dag even. Tis een boefje. Maar hij vind het een super fijn paard om mee te werken dus dat is wel fijn om te horen :). Het is aan de ene kant een beetje een scheiterd, maar als hij je vertrouwd doet hij heel veel voor je. Dus dat klinkt goed :). Volgende week maar weer even een keertje kijken. Maar hij blijft er nog wel 2 maandjes staan.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 23:49

Ik zal wel weer te weinig gedronken hebben :o Ik kom vaak niet eens aan de halve liter per dag, gewoon omdat ik vergeet te drinken. Als ik dan iets drink, drink ik een paar slokken tot de dorst weg is. Echt suf :o
Moet weer eens een flesje meenemen overal naartoe, dat scheelt wel wat.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 08:35

Goeiemorgen :wave:

Zal zo weer naar Leeuwarden ;). Moet tot half 6 :=. Maar heb een aantal tussenuren. Hoop dat ik in die tijd een opdracht af kan maken die ik officieel morgen voor 16.00 in moet leveren. Ik ben morgen vrij dus ga niet alleen even heen en weer voor die opdracht. Dus hoop dat ik het vandaag afkrijg en in kan leveren. Het stomme is dat ik vandaag pas les heb over dat onderwerp. En na de les er pas mee kan beginnen.
Morgen KAN ik het ook niet inleveren want dan ben ik op springconcours :D.