Vief: Gefeliciteerd met het paardje, Leuk!!! Wollie: Gefeliciteerd met je ZZ-licht debuut!! Echt superknap!
Verder ben ik beetje bijgelezen en vooral ERG moe van alle chaotische dagen Maar alles is weer onder controle en vandaag weer lekker de paarden gedaan.
Ik had nog nooit van Sonja Bakker gehoord tot een week terug . Ik hoef neit zo perse af te vallen van mezelf, maar mijn conditie mag wel iets beter. Ik wil straks na een cross toch iets fitter (en minder hijgend) van mijn paard af komen als vorig jaar in Vlietland .
Ik hoef ook niet af te vallen... Al hoewel ik af en toe mijn kont iets dunner wenste. T is vooral wat Floor zegt: conditie! Die is echt om je voor te schamen!
Ik hoef gelukkig ook niet af te vallen, al kan ik nu wel merken dat ik geen school heb en het winterstop is. Helemaal met die kerst erbij natuurlijk. Maar dat gaat er straks wel weer af als de lessen beginnen. En ik zou ook wel wat van m'n kont af willen maarja, zoals ze bij ons op school zeggen: dat is gewoon de CALO-kont
Heel veel succes met je nieuwe aanwinst Vief! Wollie: Mooi resultaat hoor voor je eerste ZZL wedstrijd, Super! Ik denk dat je nu wel vrij uniek bent. Er zullen weinig mensen zijn die ZZL dressuur rijden en daarbij SGW rijden (en dat ook nog eens met hetzelfde paard)
Ik heb 1 week gesonjaat, dat is niks voor mij maar ik wou toch wat kwijt. Ik ben toen drastisch gestopt met snoepen en van alles iets minder gaan eten. Ben nu ruim 8 kilo kwijt. Inmiddels snoep ik wel maar met mate en ik val nog steeds af
Ja ,we hebben een nieuw personeelslid. En een andere bedrijfsleider.
Ik had altijd best wel conditie..maar toen ik vandaag een stuk hard moest rennen om de bus te halen was ik kapot..als mn knie over is ga ik maar weer eens poging doen tot hardlopen..goed voornemen .
Ik vind 40 wel vrij groot. Ben verder heel erg smal en dan lijken het al snel van die platvoeten Ben echt jaloers, vriendin heeft maatje 36 vind ik veeel mooier
@ Biem: Goed dat je je eerste dagje sonjabakkeren overleefd hebt