eigenlijk wel zielig voor LOve, want in juni/juli heeft Os altijd weer last van het groeiende gras en zijn stofwisseling en dan heeft ie weer pijn in zijn darmen en loopt ie ook niet fijn. Eigenlijk had ik net besloten volgend jaar na vrouwenpolder een pauze in te lassen tot eind augustus....
Ze is heel dapper, gaat altijd het water in en je wordt helemaal niet moe als je erop zit. Ze blijft vanzelf lopen. Alleen soms een afwijking naar links met springen, maar in de oefencross heb je toch allemaal brede sprongen dus dan maakt het niet zoveel uit. Alleen op de gaffel zou ik het alternatief nemen :L
haha ja pony is misschien meer mijn maat miss jumpy!!
Tino heeft nog nooit problemen gegeven op het water, maar hij wil altijd wel even kijken!! Vandaar die leuke foto van wieringerwerf waar ik er bijna af lag. Tino kwam over de inuit en toen kop naar beneden en eerst even kijken g00tje!! Vorig jaar in Lisse is ook zo'n foto gemaakt.
Heb in totaal maar4x een weigering gehad, alle 4 wel op gaten trouwens!!! (3x in het m 1x in het L->maarsbergen)
weet alleen ook niet of tino mee kan volgend jaar aangezien ik hem misschien af moet staan aan mijn lieftallige vriendje
nou, dan moet je een ander voor me regelen! Doe ik ook als Os niet fit is. Misschien mag ik wel 1 van zijn vriendinnetjes lenen (een belgisch trekpaard!). Dan zal je alleen niet de snelste tijd neerzetten denk ik. (alhoewel, je kan wel afsnijden, die beesten gaan gewoon dwars door het bos!)
die hengst springt hij alleen nog maar, dat paard staakt verschrikkelijk in de cross. Heeft waarschijnlijk met het hengst zijn te maken(brutaal ) En aangezien het er na uit ziet dat huub nog steeds geen paard heeft volgend jaar, en ik het niet aan kan zien, zal ik mijn tino voor een jaartje uitlenen. Ik kan toch niet veel verder komen en krijg genoeg aanbod van jonge paarden, dat vind ik ook erg leuk. Overigens moeten we niet vergeten dat huub zijn topper ook aan mij heeft gegeven!! En ice moet ook een keer met pensioen dus kan jiska hem na mij brengen, ga ik er b en l mee rijden (geintje hoor jis!)
hij verdient ook een fijn paard en laten we eerlijk zijn wat is leuker? dat tino volgend jaar met mij Z gaat starten of dat huub zijn laatste jaar bij de young riders aan het EK mee kan doen!!