Pinacolada schreef:
Verder is het hier helemaal geen prutweer..vanmorgen wat gespetter maar nu de hele tijd al zonnig en droog
ja Friesland he?!

hopelijk houden we dit weer ook met Oosterwolde

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pinacolada schreef:
Verder is het hier helemaal geen prutweer..vanmorgen wat gespetter maar nu de hele tijd al zonnig en droog
jollyjoker schreef:Ik ben weer terug van vakantie, maar ik ga jullie alleen heel erg slecht nieuws brengen vanavond!
Vanmiddag hebben we Spirit in laten slapen.
Het leek allemaal beter te gaan tot ze plotseling bevangen was. Geen medicijn sloeg aan, de ontsteking in de peesschede kwam weer terug en ook die behandeling deed niets meer. Spirit had enorm veel pijn en kon bijna haar been niet belasten. Vanuit Frankrijk hebben we besloten haar uit haar lijden te verlossen. Onze trots heeft geen pijn verdiend. Ik hoop dat ze nu gelukkig is en oneindig kan crossen.
Als ik dit allemaal een beetje heb verwerkt ga ik bijlezen.
renskek schreef:Die Douglas ziet er erg goed uit op de foto's!
ammi schreef:is er zeker van dat hij wordt goedgekeurd door het KWPN.![]()
Onide schreef:Was die Douglas van VDL niet iers?
Echt zo'n lelijk Iers hoofd.. Maar hij kon wél springen...
Pinacolada schreef:Leuke foto's Vief! Niet echt normaal zo'n jury zeg..waren er wel winstpunten bij die jury?
gomir schreef:GvdT schreef:Vraagje
Ik wil volgend weekend 1 keer B (voor punten) en 1 keer L HC springen.
Nu worden er per klasse 2 parcoursen voor promotie verreden.
Mag ik dan het 2de B parcours starten of moet ik verplicht het eerste rijden. Als dat het geval is ga ik geen L HC rijden. Heb geen zin om uren te wachten
Doen ze in Schoorl nu twee keer klassiek? Alleen voor de pony's toch?
Maar je mag het tweede parcours rijden volgens mij als de organisatie het daarmee eens is.