Pinacolada schreef:
Verder is het hier helemaal geen prutweer..vanmorgen wat gespetter maar nu de hele tijd al zonnig en droog
ja Friesland he?!

hopelijk houden we dit weer ook met Oosterwolde
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pinacolada schreef:
Verder is het hier helemaal geen prutweer..vanmorgen wat gespetter maar nu de hele tijd al zonnig en droog

)
Dat zijn de grootste dingen die veranderd moeten worden en daar is goed aan te werken dacht ik zo!
Wel echt super van je dressuur!!
Zal er ook wel extra erg uit zien op zo'n schimmel 

Ik zal geen namen noemen maar moet me wel echt beheersen hoor 
Echt een hele waslijst wat niet goed was, en dat ik veel meer met m'n zit moest rijden en dat ie lui was en blablabla *knipper knipper* Oke de uitgestrekte draf aan het einde van de proef had wel veel aandrijving nodig, maar vind je het gek zo twee proeven achterelkaar aan.. Maarja zei ze ook nog zo op het laatst van ik moet natuurlijk ook nog wat positiefs zeggen. Dus zij grist de coupon van de schrijfster weg, kijkt snel door "Er stond toch een zeven op?" Ja zegt die schrijven, eentje ja bij punt 13. Jury het boekje erbij gepakt. Punt 13: Overgang van de draf naar de stap. Ik zo nou bedankt... 

Daar had dus iedereen in de 160 en nog iemand in de 150 

)
. Die voelt zich even groot als een paard en valt ze soms gewoon aan. En janken als ie geen aandacht krijgt 
jollyjoker schreef:Ik ben weer terug van vakantie, maar ik ga jullie alleen heel erg slecht nieuws brengen vanavond!
Vanmiddag hebben we Spirit in laten slapen.
Het leek allemaal beter te gaan tot ze plotseling bevangen was. Geen medicijn sloeg aan, de ontsteking in de peesschede kwam weer terug en ook die behandeling deed niets meer. Spirit had enorm veel pijn en kon bijna haar been niet belasten. Vanuit Frankrijk hebben we besloten haar uit haar lijden te verlossen. Onze trots heeft geen pijn verdiend. Ik hoop dat ze nu gelukkig is en oneindig kan crossen.
Als ik dit allemaal een beetje heb verwerkt ga ik bijlezen.
Gelukkig dat je nog met de lage neusriem kon rijden.renskek schreef:Die Douglas ziet er erg goed uit op de foto's!
En juist voor dit paard is het wedstrijdritme toch wel heel belangrijk merk ik nu. Naja, maandag nog ff een springlesje van Hans van Kalsbeek en dat volgende week vrijdag en zondag weer wedstrijd. 

maar verder was ze wel lief...
ze heeft gewoon een eigen willetje...
) en nu ben ik nog hartstikke helder...

ammi schreef:is er zeker van dat hij wordt goedgekeurd door het KWPN.![]()

(kan het een beetje lastig uitleggen).Onide schreef:Was die Douglas van VDL niet iers?
Echt zo'n lelijk Iers hoofd.. Maar hij kon wél springen...
Darco x Capitol en goedgekeurd in Duitsland(vraag me niet bij welk stamboek).

Ik moest vandaag werken voor een collega die ook heenging.
)

Pinacolada schreef:Leuke foto's Vief! Niet echt normaal zo'n jury zeg..waren er wel winstpunten bij die jury?

filmpje maken voor school..
Op foto's kan ik iig nooit normaal kijken
Met Violin had ik een jonge jury, die net de cursus had gedaan. Over het algemeen vind ik dat de jongere mensen het geheel veel positiever benaderen. Zij durfde zelfs te zeggen dat ze onder de indruk was van het rijden. 
Morgenochtend heb ik om 10 uur les met Piet of Sunny en dan met Violin weer op concours, springen. Heb er weer zin in. 
) gomir schreef:GvdT schreef:Vraagje
Ik wil volgend weekend 1 keer B (voor punten) en 1 keer L HC springen.
Nu worden er per klasse 2 parcoursen voor promotie verreden.
Mag ik dan het 2de B parcours starten of moet ik verplicht het eerste rijden. Als dat het geval is ga ik geen L HC rijden. Heb geen zin om uren te wachten
Doen ze in Schoorl nu twee keer klassiek? Alleen voor de pony's toch?
Maar je mag het tweede parcours rijden volgens mij als de organisatie het daarmee eens is.
Ha eerst maar even bellen en anders 2 keer B