[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

maximiliano

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 07:25

GEFELICITEERD Mirthe!!!! *\o/*

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 07:44

Dank je voor het meedenken henny alleen heb ik die singel gisteren bekeken en is die nog niet zacht genoeg voor Ferrose. Ze reageert nogal op leren singels. Met de lammert longeersingel moet ik heel rustig aan singelen, lees eerst een tijdje bijna los onder haar buik laten hangen anders staat ze te piaferen of te bijeen, daarna kan ik gaan wandelen waarbij ze nog net de ene voet voor de andere zet en dan steeds wat verder singelen. En dat buikgedeelte van de longeersingel is niet half zo aanwezig als een buikflap vandaar dat het extreem zacht moet zijn want bij mijn singel met bont hoef ik alleen maar rustig aan te singelen en een rondje met haar te wandelen om veilig te kunnen opstappen

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 07:49

Mirth Gefeliciteerd!! Zou je dan nu toch echt een grote meid worden? :D
MM: Lekker genieten van dat kleine meisje, en van je kraamzorg, want voor je het weet zijn die paar dagen om.
Lelie: balen van die files overal. Wel fijn dat de les zo goed ging.

1e uitzwaai/verwelkomdagje van het weekend. Altijd stom werken als het regent.... maar dat is niet anders. Meestal hebben we dat 1 of 2x per jaar, maar dit jaar wel wat vaker.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 08:09

@ Mistid gefeliciteerd
@ Joki en die van HH dan? Die is zacht van binnen

Hier ligt het systeem er weer uit. 3/4e keer van de week. Zit ik alweer 45 min braaf te wachten

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 08:16

Mirthe, van harte gefeliciteerd, en een gezellige dag toegewenst. *\o/*
Sim, bril. Join the club. 8-)
Marijke, geen foto ontvangen. Verdikkeme. Nou ja, we wachten het wel af, maar nieuwsgierig zijn we wel. Mooi dat het zo genieten is. :*
Laura goede cross (of had ik dat nou niet hier gelezen?) En wat betreft vriendje, laat hem zich maar eerst eens bewijzen maar evengoed sterkte straks. :(:)
Verder dacht ik zomaar niet heel veel schokkende dingen en anders Y;(
Laatst bijgewerkt door MargreetW op 13-07-12 08:20, in het totaal 1 keer bewerkt

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 08:18

Hmmm balen Zeg!! Dan is hij indd heeel gevoelig! Ff verder zoeken dus helaas!

@ MM wat een geluk zeg! Is altijd nog maar afwachten of het wat is!

albert1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 08:23

Goedemorgen dames en heer,

Ik begrijp niet dat er ruiters zijn die op basis van een foto kunnen kunnen zien of het paard een buikflap moet hebben of niet. De voorbenen gaan zo snel en terwijl een foto slechts momentopname is.
Wij rijden alle paarden met springsingel, ook thuis. Moet wel zeggen dat er heel veel verschil zit in kwaliteit! Dus goed zoeken en dan een aantal kopen.

Vanavond op concours, morgen en zondag een dagje niets..

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 08:27

Sim, Balen dat die springles niet fijn is... Is het zo'n drukke les dan dat iedereen dwars door elkaar rijdt?
Marijke, Wij wachten de babyspam 'geduldig' af :):) Mijn pakketje gaat morgen op de post!
Noor, Een bril met neusvoetjes is 100% fijner met rijden dan de bril die je nu hebt :) Daarom heb ik er ook twee :o
Mirthe, Gefeliciteerd met je verjaardag!
Mel, Gave dag gisteren (maar die laarzen kunnen echt niet bij die outfit ;) )

Pff, Ik zet tegenwoordig elke keer mijn wekker uit als hij afgaat ipv 1x snoozen... Werd 3 kwartier later pas weer wakker uit mijzelf!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 08:41

oeps Mootje, en die 3 kwartier haal je nooit meer in, al doe je nog zo je best. Je blijft er dan de hele dag achteraan lopen.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 08:53

MM wat leuk dat het zo goed gaat! (je was heus niet de enige die meer klepte hoor ;) )
Mag ik van iemand dan de Lieke-foto van facebook per pb :o ?
Joki: wat een gedoe dan bij jou het aansingelen. We krijgen wel een soortement monsterspook-idee van Ferrose :(:) .
Texelse: het waren eigenlijk niet eens de files die het probleem waren, maar meer het binnendoor willen rijden en dan gewoon fout rijden :o? .
Albert: succes op concours.
Caro zit op het systeem te wachten. Dat is altijd zo balen :( .

Ik blijf weer thuis. Soort ontploffend hoofd. Mijn baas vond dat ik maar weg moest blijven 8-) .

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 08:54

Als de foto van Lieke op Fb komt, zal ik hem hier ook even neerzetten, dan kan iedereen hem even zien.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 08:55

Joki dat paard van jou is echt overal een muts in! :D Ik zou ook geen singel voor je weten. De mijne is juist heel erg hard.
FE klinkt als een geslaagde dag voor de kinderen. Jammer dat het ook zo indrukwekkend was voor je. Hopelijk kun je het snel van je afzetten.
Sim heeft een bril. Ik heb lenzen en een bril, maar de bril heb ik echt nooit op. Op de een of andere manier word ik heel misselijk met een bril op
Mootje heeft onbedoeld uitgeslapen.

Hier is gisteren de kat gecastreerd. Hij heeft nu twee keer een dik abses op zijn kop gehad, waarschijnlijk door het vechten, dus eindelijk had ik mijn vriend zover dat die ballen eraf moeten. Tijdens de operatie hebben ze ook nog geprobeerd om het abses helemaal leeg te knijpen (zat blijkbaar nog een beetje in, ik dacht dat het al leeg was) Beest was gisteren nog maar half wakker en vond dat hij alweer brokjes mocht. Nu is hij alleen maar zielig omdat hij niet naar buiten mag (correctie: wij zijn zielig, want hij mauwt de oren van onze kop!) en het stomme is... nu is het abses op zijn kop weer groter! :? Even aankijken of hij er geen last van krijgt en anders wordt maandag de DA weer gebeld. Hij moet toch nog drie dagen thuis zitten vanwege de operatie.
Ik snap trouwens niet hoe ze alles dicht gemaakt hebben. Er zitten geen hechtingen in en de assistente zei tegen mij dat ze er gewoon een knoop in legde.. ik kan me daar echt geen voorstelling bij maken?

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 09:02

MM, wat een heerlijke kraamtijd, geniet ervan!
Mirthe, gefeliciteerd!
Mo, is gewoon een witte spijkerbroek, naar mijn idee niets geks met laarzen eronder. normaal draag ik er alleen geen limegroene flubber polo op, maar dat was ivm de kids.
Ik kon gisteren die kids moeilijk uit mijn hoofd zetten. Net toen ik wat rust kreeg en dacht,nu kan ik zo wel slapen, belde er een vriendin. groot drama met hun oudste. Details zet ik hier niet neer, maar laten we het erop houden dat de concierge van school dingen met hem heeft uitgespookt waar je die viezerik het liefst voor aan de hoogste boom zou knopen. _-:( Vandaag haar ff terug bellen en een afsrpaak maken. Kunnen de kids spelen en zij kan haar verhaal ff kwijt. Vind het zo erg voor ze.
Nu eerst naar stal, Edge rijdenj en daarna pony naar de camping bregen, die mag mee op vakantie met Chels.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 09:07

MM dat klinkt wel als een ideale kraamhulp
Texelse mag zwaaien in de regen, is weer eens wat anders dan dancing in the rain
Henny leuke toekomstplannen
Anne bij knopen in de ballen kan ik me ook geen voorstelling maken

Ferrose is niet echt een monsterspook maar wel een hele lastige met een behoorlijke gebruiksaanwijzing. En dat singelen ben ik al aan gewend en liever zo dan 1 die gaat liggen want dat vind ik helemaal lastig om mee om te gaan

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 09:14

FE wat een afschuwelijk verhaal :oo -O- _-:( . Sterkte voor ze!!

Ik wil wel wat uitleg over die knopen geven, maar voor degenen die niet tegen bloed e.d. kunnen, moeten dan nu stoppen met lezen (met name voor de mannen kan het verhaal zeer schokkend zijn !!!!).

Je maakt sneetje in de huid van het zakje, knijpt balletjes er uit en trekt er aan zodat ze helemaal naar buiten komen. Dan splijt je zaadstreng (het is meer, maar ik weet niet hoe dat heet) in tweeën: heb je aan de ene kant bloedvat en bindweefsel en aan de andere kant zaadstreng met balletje er aan en met die twee "draadjes" leg je een paar knopen. Daarna snij je de balletjes er af en verdwijnt het knoopje weer naar binnen.
De huid blijft verder open en wordt niet gehecht.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 09:15

oh en helemaal vergeten: Mirthe gefeliciteerd!!!!! Fijne dag!
Hoe gaat het eigenlijk met je hoofd/hersenschudding?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 09:25

Ohh FE, dat lijkt me het allerafschuwelijkste dat je als kind (en als ouder) kan overkomen. Je probeert ze zo te beschermen tegen deze misselijkmakende praktijken, en thuis, school, buren, familie, het zouden allemaal veilige "havens" moeten zijn. Maar hoe vaak blijkt daar niet juist de duivel op de loer te liggen. Waar moet zo'n kind het vertrouwen dan nog vandaan halen. Bah, ik word er helemaal naar van. Hopelijk wil ze aangifte doen, al is het alleen maar om andere kinderen uit de handen van zo'n engerd te houden.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 09:40

Goedemorgen!
Ik zou om 9 uur gaan bootcampen, werd om kwart over 9 wakker. Ook lekker, misschien straks even hardlopen maar voorlopig regent het me te hard.

FE, wat een afgrijselijk verhaal. Castreren zonder verdoving zo'n man.
Albert, helemaal mee eens.
MM, wat fijn dat jullie een leuke kraamverzorgster hebben!! Dat scheelt (denk ik) enorm. Ben erg benieuwd naar de foto :D
Mootje, met van die sportpootjes bedoel je? Als ik wel eens met bril rijd, beslaat hij steeds. Dat is met name irritant.

Dan maar het huis even aanpakken. Wordt weer tijd ook. Vorige week weer weekje overgeslagen. :o

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 09:49

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 09:49

Sopse Noor!!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 09:51

Mirhte gefeliciteerd!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 09:57

Mirthe gefeliciteerd
FE wat een ontzettend naar verhaal

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:00

hennydehart schreef:
Sopse Noor!!

>;) >;)

(het is toch vrijdag :D )

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:05

@ FE jeetje wat een verhaal

Ik ga weer verder met vervelen. Systeem werkt nog steeds niet..

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:10

Caro wordt betaald om zich te vervelen is weer eens wat anders