Haha, er gaat een hele fanclub mee! Mirthe, Gefeliciteerd! Sannn, hopelijk valt het allemaal mee met je arm. Sim, les ze morgen!
Eef_Bam
Geplaatst: 09-06-11 00:56
Goedenacht. Mirthe: Goed gereden zeg, verborgen talenten komen boven drijven . Mm: Zeus die had er zin in ! Sann: Klinkt niet fijn van je arm, stoute What! Was inderdaad CKI waar ik vandaag was. Sim: Les-ze! Annetje: Hopelijk kan je zadelmaker de zadels weer aanpassen. Lau: Hele fanclub mee klinkt goed !
Vandaag toch zo heerlijk gelest, was hard weken voor ons allebei maar hij liep zo lekker los door zijn lijf, heb dingen gevoeld die ik nog noot eerder gevoeld heb en zit nu nog na te genieten . Nu maar snel naar bed want wil morgenochtend om 8 uur weer op het paard zitten om nog even kort te rijden voordat ik vertrek.
Tot zondag allemaal .
Sim
Geplaatst: 09-06-11 06:49
Achteraan sluiten Billy, eerst komen ik, sannn en Corien. Veel plezier Evie.
Veel plezier Evie!! Haha, hele supportersbus rijd achter de trailer aan. Succes met je les Sim.
texelse
Geplaatst: 09-06-11 07:54
Leuk meiden met z'n allen Lau groomen. Die hoeft er dus alleen nog maar op te zitten als ik het zo lees, mensen genoeg om de rest te doen. Lau is je knie weer een beetje te harden, en hoe is het met je broertje? En Sannne een zere schouder, Wie is het met 2 zere polsen? Helemaal balen, kun je zooooo weinig. En ik sluit me maar in het rijtje "blauweplekkenvolk" aan. Gisteravond HS-je heerlijk aan de longe gehad, ze liep lekker te sjouwen. Daarna met paarden binnen zetten, stapt paard van jongste in de draai de stal in op de zijkant van mijn voet. Auw!!! Je moet ook niet met plastic tuinklompjes paarden binnen zetten!! De boel is dik en blauw, maar ik kan het wel bewegen. Wel een beetje ongerust, want door een klap van een ander paard op dezefde voet, maar dan aan de kant van de voet heb ik een paar jaar in een rolstoel gezeten als gevolg van dystrofie. Dus ik hoop/duim dat mijn voet zich nu toch echt rustig houdt.
Texelse, dat klinkt niet goed. Hopelijk krijg je er geen last van Evelien, jammer dat vriendje op vakantie gaat zonder jou! Margriet heeft zich verslapen... Verder een hoop praat over wie mee mag met Lau op int. Wedstrijd.
Ik ga volgende week naar Bartels en omdat hij niet alleen thuis wilt zitten heeft hij een vakantie geboekt met zijn vrienden naar de Domenicaanse Republiek.
Moggel! @ Mirthe: goed gereden! @ Eef: je hebt dus nog wel wat leuks in het vooruitzicht @ Lau, gaaf hoor. Genoeg grooms zo te lezen. @ MM, fijn dat je verbrande huidje een beetje tot rust is gekomen!! @ Texelse & Sannn, beetje in de lappenmand dus... doe voorzichtig! @ Margriet, huis is inderdaad aan het doorgaande vaarwater
Gister even gereden, Jer ging niet heel fijn in het begin. Maar wel goed geëindigd gelukkig. Daarna een worsteling met KJ, die wilde geen voetjes geven als mama buiten de box stond. Ook gelukt uiteindelijk, maar ik had het zweet op mijn rug staan Het wordt al een grote kerel!! Moet écht weer foto's maken! Nu weer een dagje werken, dan met schoonzusje de stad in om wat cadeautjes te kopen voor een vriendinnetje, eten, rijden en slaaaaaaaaaapen. En dan hoef ik 22 juni pas weer te werken!! Oké niet echt vakantie, want moet keihard leren maar ga ook nog een dagje naar Spa Zuiver, nu al zin in!
Je moet inderdaad echt weer foto's maken! Ben erg benieuwd hoe KJ er nu uitziet.
Sannnn
Geplaatst: 09-06-11 09:16
Je moet idd weer foto's maken Noor!! Lekker dat je even vrij bent, succes alvast he met je examen! Kan me goed voorstellen dat je jaloers bent op vriendje Evelien! Leuk dat je naar Bartels gaat, hoor daar goede verhalen over! Oeh, dat klinkt niet fijn Texelse. Hoop heel erg dat je geen last gaat krijgen van de dystrofie.
texelse
Geplaatst: 09-06-11 09:20
Zo Evelien, een weekje Bartels!! Nou dan wil ik jouw koffers wel dragen Ik heb nu geen medelijden meer met je hoor!
Fijn dat je goed hebt kunnen afsluiten Noor Lau heeft grooms zat, mag wel een vrachtwagen mee alleen voor de grooms Texelse hopen dat het nu wel goed gaat met je voet Anne vervelend dat het niet zo ging als je wilde. Ik denk dat het heel goed mogelijk is dat je te graag wilde (ik had bij mijn parcours ook zoiets van kom op dat doen we even, nou het heeft me echt moeite gekost om rond te komen) en wat natuurlijk het lastige is met Vies hij moet er goed naar toe gereden worden en zelf ook een beetje willen anders red hij het niet zo makkelijk. Op het moment dat ik Ferrose er niet lekker voor krijg regelt ze het wel op puur vermogen maar dat heeft Vies veel minder dus dat maakt het veel lastiger. MM had een zeer hard werkend paard EB heeft heerlijk gelest.
Ik mag weer op Ferrose maar ze zou volgens de osteopaat vreemd aanvoelen. Ik ben benieuwd
Noor ik ben ook heel beniewd naar KJ, dus kom maar op met de foto's. Wel lekker een poosje niet werken, maar hard studeren is net zo erg (vind ik), hopelijk voor jou wordt het niet bloedje heet, want dan is het helemaal lastig om je te concentreren. Succes zo Joki, ben benieuwd hoe groot het verschil is dat je voelt.
Gisteren kwam ik er achter dat ik Vlietlanden niet mee kan/mag. Jongste start op zaterdag, en ik heb hier dan teveel wissels om ze over te dragen.... en hetzelfde geldt voor een week later, de keuring in Tolbert..... Leuk hoor, toeristen, maar ze moeten er eigenlijk alleen zijn als het mij past
Sannnn
Geplaatst: 09-06-11 09:26
Dat is jammer Texelse! Hoe trainen jullie eigenlijk? Dat is fijn Mootje! Rijdse Joki.
Heb besloten dat ik dagje thuis blijf. Vanmiddag waarschijnlijk laarzen bestelllen!
Fijn Mootje!! Da's nou jammer, Texelse. Wie gaat er dan groomen? Ik zou ook nog wel eens een weekje naar Bartels willen, maar vind het eigenlijk wel heul prijzig
Ik ga nu 4 dagen en krijg dat les van Misha Koot, dan is het ietsje goedkoper. Ach, als je heel veel leert is het niet erg en anders is he zonde van het geld. Zou eerst samen met een vriendin gaan maar die is van het paard gevallen en mank dus nu ga ik maar alleen, als het goed is zijn er nog meer mensen.
Dat is waar, het is waarschijnlijk wel de moeite waard Evony, jij gaat toch zo'n trainingsweek doen bij Naber (zoals het nu op de website staat) of heb je iets anders afgesproken met Alice?
Ga denk ik voor de Derby Softjumpers en dan met lak aan de bovenkant en swaroski. Maar wel korte lakkap. De rechtse op dit plaatje. http://www.derby.nl/dutch/nl_trends.htm Ik hoor veel goede verhalen over die trainingsweek bij Bartels. Hopelijk heb jij er ook veel aan! Vind het wel jammer dat er niet van die SGW trainingsweken zijn, had me wel wat geleken.
Wat kost bartels dan voor een weekje? Eef, wie neem je mee naar Bartels? Ik heb nog een nagenoeg niet gebruikt dressuursjabrak van Isabel werth (blauw) liggen met nieuw bijpassend oornetje. Iemand interesse om hem gratis op te halen bij de Vlietlanden op zaterdag?