[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 08:02

Goeiemorgen :Z
Ik ben nog steeds niet helemaal bijgekomen van kamp. Ik ga nu gauw naar stal om te werken!

Wat leuk Lotte :D Heerlijk weer een eigen hond!
Succes met jureren Caro
Fijn dat Midnight weer goed loopt Marjan!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 08:14

WL, Wat een schatje <3 Hou oud is hij precies?
Caro, Succes met jureren!
Marjan, Fijn dat midnight weer beter loopt.

Ik ga ook zo op cc. Ik hoop maar dat het droogblijft, want ik ga er o.h.z. heen. Parkeren is daar namelijk drama en trailerrit duurt langer dan het stapritje!

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 08:58

Succes Mootje.

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 09:57

WL- aahhh, zo eentje heeft mijn tante ook - daar heet hij schaap - als hij uitgegroeid is snap je wel waarom :=
Caro-Mootje - Succes!
Marjan - dat is wel fijn

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:23

Niet bijgelezen, ga nu naar Schiphol!

Ibiza here we come!!!!! :D :D

Tot over een week!!!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 11:23

Veel plezier Karen!! :D Heerlijk zeg, Ibiza!

@BB: Schaap is hij nu al ;)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 12:07

TeeGee schreef:
Niet bijgelezen, ga nu naar Schiphol!

Ibiza here we come!!!!! :D :D

Tot over een week!!!

Veel plezier!

Leuk hondje WL!
Concoursgangers succes vandaag!
Caro succes met jureren.
Marjan: fijn dat je paard weer goed loopt.

Heb mezelf ook uit bed getakeld en ga vanmiddag ook op concours :)

Zijn er nog mensen naar Renswoude geweest gister? Hoe was het?

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 12:49

:wave:

Succes op concours Noor :D!
Super schattig hondje WL :)).

Ik was gister op concours. We gingen eerst dressuren, hadden we al een half jaar niet gedaan denk ik :=. Ja met de cross af en toe een B proefje :+.
Eerste proefje ging echt heel fijn. Kon er mooi aan rijden en ze werkte lekker mee. Het tweede proefje was de swing er wat uit en wat slordig doordat ze dan wat gaat klieren. Kont naar links kont naar rechts en ik krijg haar dan moeilijk weer recht.
De eerste proef waren we 2e met 192 punten :D. Tweede proefje terecht 178 punten.

Daarna lang wachten want het springen schoot echt niet op. Ik vond het een K*T parcours om het zo maar te zeggen. Er werd ook niet zo goed gesprongen. Er waren wel wat foutlozen maar echt mooie rondjes heb ik weinig gezien.
In ieder geval de dubbel op 1 galopsprong kwamen weinig mooi door. Naja dat is al een probleempje bij mij. Maar als ik dan ook nog eens veel fouten daarop zie word ik daar beetje zenuwachtig van :+.
Dus je die gingen bij mij dus ook fout. Verder ging het wel goed, maar beide parcoursen een stop op die subbel met 1 gallopsprong. Ik kom dan te dicht onder de eerste (niet echt te dicht, maar voor Sofie al wel), en dan kom ik nooit meet bij de tweede. Met 2 galopsprongen heb ik er geen moeite mee. Volgende keer beter.

Vanmorgen even met het schimmeltje naar ons club terrein geweest. Eerst even gelongeerd en toen opgestapt en weggereden. Hij was super braaf. Hij wou wel alles zien maar vond niks eng en liep overal langs.
Zelfs door de waterbak (die droog stond), wat een kuil is nu. En de heuvel (piano en afsprong). Hij huppelde er zo op en zo af :D.
De hindernis met hangend zijltje eraan was met losrijden wel een beetje spannend. Hij keek er met grote ogen naar maar liep er wel langs.
Toen Ik hem erop afstuurde sprong hij er zo over heen :D. Heb echt fijn gereden.

Vanmiddag even lekker rustig en vanavond weer werken. Morgen ben ik lekker vrij :).

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 13:31

@ Kim Ik zag de parcoursbouwer en wist al hoe laat het was. Zijn altijd K*T parcoursen. Nu stond het nog redelijk op L hoogte maar hij trekt het ook nog wel eens erg omhoog en dat met rare lijnen. Ik had een fout op 1 net als zovelen in het 1e parcours en in het 2e parc een fout op de inspring van de 2e dubbel H8. Voor mij stonden de dubbels wat ruim en dat is voor mijn paard beter want zij schiet er als een katapult uit. Wel mooi dressuurresultaat.
@ Teegge Ben jaloers... Veel plezier maar dat zal daar vast wel lukken

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 13:57

Snoekiej & Mistid hebben een leuke en leerzame week gehad op kamp! Mistid heeft daarnaast voor een mooie actiefoto gezorgd en Snoekiej had een superfijn leenpaard.
Marjan: fijn dat je paard weer goed loopt. Valt de schade van de smid toch mee.
WL: nog gefeliciteerd met Wolin en wat een leuke hond. Beer is wel toepasselijk!
Caro: succes met jureren vandaag! Hopelijk wordt er goed gereden en kun je lekker punten. Jammer dat je springwedstrijd niet lekker ging, gelukkig compenseerde de dressuur.
Mootje: ik zou er niet op rekenen dat het droogblijft. Hier heeft het al een paar stevige buien gedaan. Veel succes op concours!
Teegee: veel plezier op Ibiza. Geniet ervan!
Noor: veel succes vandaag op concours.
Kim: gefeliciteerd met je tweede prijs! Balen dat het springen niet zo lekker ging.

Wij zijn gisteren naar Renswoude geweest. Mooie eerlijke cross. Eerste vier hindernissen waren lekkere inkomers. Hindernis 5 was een technisch lastige hindernis. In het begin daar ook een paar weigeringen gezien. In de verdere cross ook een aantal hele mooie hindernissen. Er werd twee keer door het water gereden. Eerste keer afsprong met meteen daarna weer opsprong, dan door het water met een smalletje erin. Tweede keer naar het water. Eerst heuvel met afsprong, dan op voorwaarts een flinke haag, gevolgd door een dubbel van flinke boomstammen waarna je in het water landde. Weinig problemen op gezien. Het was zeker wel een sterwaardige cross. Wij hebben in ieder geval een leuke dag gehad. Daarna nog naar onze oude pony geweest. Staat echt super. Op een zorgboerderij direct aan het bos (wel in pension). Krijgt volop aandacht daar en veel weidegang. Dus hij heeft het super naar zijn zin. Vanochtend Weltsieger gereden. Meneer moest flink aan het werk en toen ging het ook nog eens regenen. Hij was dus niet blij.
Laatst bijgewerkt door Sussie85 op 25-07-10 14:10, in het totaal 1 keer bewerkt

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 14:06

Morgen :wave:

Kim: Gefeliciteerd met je prijs en winstpunt. Jammer dat je het in de tweede proef niet kon vasthouden en zonde van de dubbel en het rottige parcours :(:)
Sussie: Wat fijn dat je pony zo'n mooi plekje heeft :)
Lotte: Wat een leukerd zeg :+: Wel even wat anders dan een labrador :))
Mo: Zet hem op!
Marjan: Gelukkig valt het mee :)
TG: Heeeeel veel plezier nog. Geniet ervan :#
Shanouk: Ziet er super uit. Echt heel leuk dat je zo snel een leenpaard had en als nog mee kon!
Mistid: Whooops :+ :=

Ik heb een lekkere zaterdag gehad. Vriendje was hier wat natuurlijk al gezellig was en verder de ochtend/begin middag erg druk geweest met het leeghalen van de gemeenschappelijke ruimtes. Was nog wel leuk want heel veel dingen hebben we vanaf de derde verdieping naar beneden gegooid om zo in kleine stukjes in de container voor huis te gooien. Iets meer werk, maar wel erg grappig en scheelde nogal wat ruimte in de container, was ook wel noodzakelijk, anders had het nooit gepast := Nog even naar Wolles geweest die braaf was met rijden en 's avonds ipv in de tuin gewoon naast straat gegeten omdat daar nog wel zon was. Was nogal grappig. Bbq werd naar de overkant van de straat gereden, tafel met eten erachteraan.. Trok wel wat bekijks :D
Verder nog gezellig met een vriendin van joost in de stad gezeten en geshopt (moest een zwembroek komen, want we werden uitgenodigd om bij haar oppashuis te komen zwemmen die avond) Ik ken haar nog van het crossen (pony-tijd) Erg grappig :D Enorme huis met zwambad erin. Hebben ons prima vermaakt! :P

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 15:29

TG, Veel plezier op Ibiza :D
Kim, Nette punten je eerste proef, jammer van de tweede en het springen. Lekker, morgen een dagje vrij.
Noor, Ik hoop dat jij het droog gehouden hebt!
Sussie, Leuk dat je in RW bent geweest! Ik wilde ook, maar en naar Renswoude en 3 paarden kijken op 1 dag is niet te doen!
Vief, Lekkere zaterdag gehad, dus!

Ik heb het drooggehouden. Kon precies tussen de buien doorrijden. Paard was zo enorm druk. Ik kon alleen maar stilzitten, anders ging meneer aan de repeteer... Na de eerste proef gaf de jury al wat tips voor de tweede proef. Tweede proef was helemaal gestresst. Jury kwam na de prijsuitrijking nog naar mij toe wat ik er van vond. Ze vond mij heel netjes rijden (7 en 8 voor houding en zit :D). Ik had twee WP, 182 en 180. Proefen begonnen met 4en en 5en en eindigde met 7ens.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 15:49

@ sussie ik heb alleen gesprongen. Kim heeft beiden gedaan :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 17:21

Caro: Jammer van de rotparcoursen
Kim: Gefeliciteerd met de punten.
Lotte: Wat kjoetiehh :P !!! Nee vind hem echt beeldig.
Mo:Gefeli met je winstpunten!
Vief: Dat is nog eens lekker zo zwemmen en BBQ'en.
TG: Je zult het denk ik niet meer lezen, maar hele fijne vakantie gewenst!

Ben gisteren niet meer naar Renswoude geweest. Werd nl om half 9 gebeld dat er bij Jan een paard in de sloot lag. Dus we konden reddingswerk verrichten. Gelukkig allemaal goed gegaan.
Was toen te laat om nog te gaan.
Heb net mijn passier Marcus Ehning verkocht. Daar ben ik ook erg blij mee.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 17:22

Die heb je snel verkocht, PB!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 17:24

Ja,vind ik ook! Had een advertentie op bokt gezet en ze was de eerste die reageerde en net met paard en al wezen passen. Lag verder super, dus jan dan is koop snel gesloten.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 17:27

Ik was mijn Prestige TD in 1.5uur kwijt! Het was natuurlijk wel een erg fijn zadel :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 17:59

Goede dag!

WL gefeliciteerd met je paard en je hondje!! hij is leuk :D
Kim jij ook met je puntje!!
Mootje ook super dus! :D
Pb jij ook met het verkopen van je zadel! das snel zeg!
Barbiebleu zeker ene verschil!

Ben ook niet meer in renswoude geweest.. wel jammer maarja mischien volgend jaar!

Zo heb net jackson even gereden gaat met de dag beter!! :) erg fijn dat hij weer de "oude" word :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 20:14

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 20:34

Lekker koppie hoor mootje :D

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 20:56

Mooie foto's Mootje! Ben je weer een beetje bijgekomen van de wereldreis van gister?

Fijn PB dat je je oude zadel zo snel hebt verkocht! Ik heb in totaal ook 6 zadels liggen terwijl ik er maar twee gebruik :o Verkoprn doe ik nog niet, heb nog steeds de hoop dat vriendje toch nog weer een ker wil gaan rijden, en om dan alles op nieuw te kopen is ook niet echt wat. Weet je al of je met Hetje naar Nokere gaat? Ik ga wel en doordat Aart vakantie heeft gaat hij dit keer gezellig mee <3

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 21:00

Knap koppie heeft je paard Mootje!

PB: fijn dat je je zadel zo snel kwijt bent.
Barbieblue: je pony is echt wel vooruitgegaan.

Sorry kim en Caro dat ik jullie even door elkaar haalde!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 21:13

Ik ga richting bed, ben gesloopt :=

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 21:19

Zag dat er al veel nieuwe bij zijn gekomen. Maar vroeg me af of ik me ook nog kon melden hier? :)
Ben van plan om veel meer met SGW bezig te gaan en dan is praten met anderen erover natuurlijk heel leuk!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 21:21

Sannn, Dan moet je je wel eerst voorstellen :D