[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 21:01

Goede avond!!

Vief fijn he die mensen :+ Hopelijk gedraagt ze zich bij de hoefsmid!!
WL lekker dat ze dan weer goed lopen na een manicure ;)

Jeetje wat rijden julie veel zeg!! ö

Ik rij 2 dagen achter elkaar, dan een dag (of longeren, of lekker buiten ravotten en daar achter aan stappen aan de hand)
En dan weer 2 of 3 dagen, en dan ook kwa afwisseling, dressuur, sprongetje maken, of een buiten rit.

Ik heb net ook gereden, ging goed was eeeeruuhg frips :):) hoeste nog wel paar x maar wel minder al dus we zijn op de goede weg! :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-09 21:13

Goedenavond!
Ik zat er uiteindelijk om 5 voor 6 op, dus niet om half 6. Heb toch nog een stukje mee kunnen lessen. Vorstin liep heel wisselend, in het begin echt niet goed/lekker, aan het eind gewoon fijn. We gaan dus maar weer wat rustiger aan doen ;(

Fijn dat Wolletje morgen op ijzers gaat Vief :)
Lekker dat Wolin zo lekker liep Lotte
Haha, gek paard Ilse :D Wel leuk dat ze zo braaf is!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 21:49

Snoek, wel lastig.. Heb trouwens vandaag ook de cd van MJ gekocht :)ddd

_lautje_

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 21:56

Heb net uitslag van de eerste 2 tentamens terug en had voor 1 vak een 7,3 en het andere vak een 5.7 :P Niet echt geweldig dus, maa gelukkig wel gehaald. NU nog 1 vak afwachten.

Snoek balen dat hetminder ging!

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 22:01

PB; gefeliciteerd, misschien niet echt geweldig maar wel gehaald en dat is toch wel heel belangrijk :)
Snoek; :(:)
Corien; fijn dat het beter lijkt te gaan!

Net Oorlogswinter gekeken, goede film wel. Voor morgen staan PS I Love You, Zwartboek en Shrek 1&2 op het program. Wel ernstig dat ik niets zinnigs doe eigenlijk :o

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 22:12

snoekiej: jammer dat ze niet helemaal lekker ging.
pb: toch mooi dat je het gehaald hebt :D dat is het belangrijkste!
malloesje: haha lekker toch zo af en toe. Oorlogswinter wil ik ook nog steeds een keer zien.

Ik mag morgen weer aan het werk, en ga morgen avond naar Divoza toe, stickers plakken :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 22:22

peanutbutter schreef:
Heb net uitslag van de eerste 2 tentamens terug en had voor 1 vak een 7,3 en het andere vak een 5.7 :P Niet echt geweldig dus, maa gelukkig wel gehaald. NU nog 1 vak afwachten.

Ik ken genoeg mensen die maar wat graag zouden willen ruilen met jou cijfers ;)

@ snoekiej: balen van Vorstin. Maar paard kan uiteraard ook wel eens zijn dag niet hebben, net zoals jij. Morgen weer beter toch?

@ Ilse: wat houdt dat stickers plakken in dan? Shop ze iig :D

Vnvd gelest met Zoe op de vereniging. Jeetje wat was die weer dwars, geen rem en geen gas. Op het eind was ze mooi moe en dan gaat ze fijn springen en op me wachten.
Nu zo voeren en slapen. Mega drukke dag gehad en morgen weer!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 22:25

Mandy: elke klant krijg stickers thuisgestuurd met korting :D die mag je zelf op een product plakken. Zal morgen wel druk worden dus.

Mmm Zoe had dus niet zoveel zin vandaag. Nou lekker vroeg op bed dan maar haha.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 22:32

Ahah dat is niet verkeerd ilse ;)

Ik ga richting bed :+

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-09 22:34

Goeie cd he Corien :D
Netjes hoor PB :)
Oorlogswinter is idd erg goed Marloes! En de jongen uit PS I love you is leukk :D
Veel plezier met stickers plakken Ilse!
Irri van Zoe Rowo. Je hebt idd gelijk, ze kan ook haar dag niet hebben. Maar nu ze iets heeft ben ik toch altijd bang dat het erger is. Moet zowiezo iets rustiger aan doen ivm hoesten & anti-biotica.

Nog een algemene vraag:
Kunnen ze van anti-biotica dikke benen krijgen? Vorstin heeft de laatste 2 dagen namelijk hele dikke benen. Na het lopen is het weer normaal, maar ze zijn echt helemaal opgezwollen voor het lopen.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 22:39

Snoek ja, beetje ideetjes op doen voor een evnt kur ;)
Ja dikke benen heeft die van mij ook ;)

Ik ga richting douce en bed :wave:

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 22:55

Ilse; dat klinkt beter, ik heb alleen geen stickers gekregen :n Hoeveel korting kun je max krijgen dan? Veel plezier alvast en koop niet teveel ;)
Snoek; ik zou het niet weten, staat ze niet meer binnen bv ivm het weer? Dat ze echt stalbenen heeft?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 22:56

Marloes, 20 % is het morgenavond! en voor de rest 15 % op winterkleding, rijbroeken e.d

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-09 23:04

Corien, Jackson stond/staat toch ook op anti-biotica?
@ Marloes, Vorstin heeft geen weidegang meer, dus die staat niet langer binnen dan normaal.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 23:06

@Snoekiej: Wat Rowo zegt; wellicht heeft ze even een mindere dag :) .. Dikke benen.. stalbenen, virus (wat op het moment enorm heerst in onze regio!!), te vet kuil?
@Malloesje: Ik ben echt jaloers op jou :P , ik wil ook heel graag weer gewoon een paar dagen helemaal niks doen, heel de dag op mijn Nintendo-DS of een boek van 600 pagina's in één dag uitlezen, lange tijd niet gedaan.. :o
@PB: Nouja... gehaald :D Top toch!
@Rowo: Jullie voeren ook nog een keer 's avonds laat? Dat is wel echt super :) .
@Corien: Ik rij ook niet zo veel achter elkaar hoor :) . Ik doe ook wat jij doet... ik heb niet elke dag zin om er op te klimmen en vind het soms ook wel erg lekker om gewoon een beetje te keuvelen :j .

Zo bijna einde avonddienst :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-09 23:09

Virus heerst hier inderdaad heel erg! Niet perse bij ons op stal, maar ik hoor veel verhalen in de buurt. Ze krijgt wel meer kuil, omdat ze nu op zaagsel staat. Gewoon zoveel ze opkan :) (Heerlijk vind ik dat voor haar). Kan me wel voorstellen dat ze zich niet top voelt door alles bij elkaar.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 23:28

Wellicht is het de combi, geen weidegang/uitloop en meer eiwitten door meer kuil en dan ook nog niet fit. Is het niet te overleggen dat ze toch even naar buiten kan daags, juist hierom?

Lotte; dat dacht ik eerst ook :o Maar als het moet is het toch anders en veel minder leuk..

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-09 23:41

Er mag hier niets meer het land op, vanwege het ontzettend natte land. Ze komt wel dagelijks in de stapmolen 30 minuten en vaak komt ze ook nog los. Ik probeer haar er zo vaak mogelijk uit te hebben, maar het is lastig omdat er iedere dag ongeveer 13 paarden in los moeten, en er ook in gelongeerd wordt.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 23:44

Goedeavond,

@lady zwien leuk nieuw paard heb je trouwens.
@ snoekiej volgens mij kunnen zij er wel wat dikkere benen van krijgfen.
@ PB gefeliciteerd met het halen van de tentamens

Net weer lesgeven. Vandaag eindelijk weer gereden zonder harde wind/regen. Bak is te nat dus maar weer op klein stukje gereden.

Zit ik net m&m's te eten breekt er zo'n een halve kies af. Zo hard zijn die dingen niet. Hopelijk kan ik morgen terecht. Gelukkig nog geen kiespijn maar ik weet niet of in die kies nog zenuwen zitten. Baal als een stekker want de tandarts is niet mijn grootste vriend... Dat wordt wrs morgen fysio, paarden rijden in de manege en tandarts. Gelukkig komt mijn bijrijder ook dus
lekker snel klaar.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 23:46

:wave: weinig tijd om echt te reageren maar zie wat minder leuke dingen voorbij komen! Sterkte ermee!

Vief, gelukkig was het maar een hoefzweer. Was echt blij voor je!!!

Hier gaat het lekker, probeer mn blog bij te houden en staan nu ook foto's bij. Helaas nu even rotweer met onweer dus ben al weer klaar voor vandaag. Rest van de week ziet er wel weer goed uit. En donderdag Thanksgiving, ben benieuwd!!

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 23:53

Das idd erg lastig snoekiej, misschien 2 keer daags in de molen? En anders ff bellen met de DA of hij een oplossing heeft.

Caroline; balen van je kies, hopelijk kun je morgen terecht al wordt het dan wel een drukke dag :(:)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 01:17

En anders de baas van het vriendje van Vorstin waar ze mee los gaat dat die haar een extra keer mee kan nemen met losgooien?

Caroline: Dat is balen :\
Marloes: Dat is wel waar ja :j .. Verplicht ontspannen en rust := ..

Weer klaar voor vandaag... Weer gewerkt op de afdeling.. niet echt onwijs lekker gewerkt ofso.. hopelijk morgen een betere dienst. Nu lekker naar bed :) .

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 08:41

Goede morgen.

Wat een wind :O

Carolien dat is balen zeg!
Lotte oh gelukkig ben ik niet de enige :o

Snoek kuil zou ik niet te veel geven, aangezien er meer eiwitten in zitten, krijgen/kunnen ze daar ook dikke benen van krijgen.
Wij hebben sinds giter weer kuil, maar ik geef maar een bodempje voor het lekkere.
En ja Jackson staat nog op antibiotica, nog 2 dagen denk ik, dan is het op.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 08:57

Goeiemorgen :wave:

@ lotte: ja ze staan hier thuis, dus voor het slapen voer ik altijd nog hooi. Das meestal rond 10 uur.

@ caroline: das wel balen zeg van je kies :(

@ snoekiej: wie weet kun je iets regelen met de staleigenaresse, dat ze bijv. een keer vaker eruit komt? Ik denk dat beweging wel heel erg goed zal helpen. Gaat het dan niet over, dan kun je altijd nog de DA bellen.

@ ilse: dat klinkt wel beter! Ik heb niks gehad van Divoza, terwijl ik wel zo'n pas heb en er best vaak kom. K heb nl nog een nieuw hoofdstel nodig :+

Ik ga zo maar eens douche, zo naar school. Paarden staan al een uur buiten en stallen en rest heb ik al gedaan.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 10:05

Goedenmorgen.

Wij zijn hier echt gesloopt door de pups :+
Mn moeder slaapt al 3 nachten naast de baarkist waar de hond in ligt en controleert om het uur en ik probeer overdag een beetje op te letten. Voor mn moeder is dit echt killing.

Gelukkig gaat het nu wel goed met de laatste 2 en de moeder.