[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 18:50

Mel, wat een leukerd :D !
En nog een vieze Toot :P

BV, ik wist niet dat je hem te koop had! Iig veel succes met de verkoop

Gaaf btw een slangtattoo, maar dus duurt wel errúg lang :oo

Ik heb morgen wedstrijd in Roden, zal ik Rosalie vast wel weer zien :P

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 18:54

Toot is vies he ! Haha jaa lekker rollen in de Blub.

17 April moet ik voor mijn Tattoo :)) Silhouet van een Fjord met tribal, word nog uitgewerkt.

Wedstrijd springen morgen :D ?

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 20:38

succes morgen mirthe.. wij hebben open dag hier in deurne, wordt druk daggie dus

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 21:14

Wat een stoere fjord heb jij eigenlijk Amber! Ik heb even in je profiel gespiekt. ;)

Ik heb vanmiddag met Olivier gedressuurd. We hebben hard gewerkt aan de contragalop en changeren. En dan vooral wachten tot ik aangeef dat ie mag changeren. Wat is dat wachten toch moeilijk voor hem. Maar hij ging wel goed.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 21:22

Hahaha dat is wel herkenbaar Heleen ;) , dat wachten..
Luxket, dat is wel lekker dan, dat je paardje zo lang naar buiten kon!! :)
Vief, jah, we houden het maar gewoon simpel :o .. Niet te veel toeters en bellen, gezien mijn moeder geen fluit ziet zonder een bril voor dichtbij := .. Bellen en smsen is voldoende B-) .
Amber, spannend hoor: tattoo laten zetten!! Vriend van mij heeft vorige week een tattoo op z'n rug laten zetten.. zag er pijnlijk uit >;) . Ik zei 'm gedag en gaf 'm een knuffel, was alleen even vergeten dat hij diezelfde dag die tattoo had laten zetten :roll: .......................................................

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 21:25

:wave:

weer thuis. :D
was erg leuk. :D en ben nu erg moe dus ga even lekker onder de zonnebank :Y)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 21:26

Kom net terug van het werk. Was om 12 uur begonnen. Had het ook wel een beetje gehad dus.
Nu even snel omkleden etc, en dan naar een feest van 3 vrienden :)). Ga het niet te laat maken want heb morgen wedstrijd. Half 12 hier weg (dat valt gelukkig heel erg mee). Feest duurt ook maar tot 2 uur en ben ook nog eens BOB vanavond. Dus ben morgen dan gewoon fit :P.

Net mijn schoolrooster gekregen. Snap er nog niet veel van (is anders dan anders omdat we nu praktijk erbij hebben). Maar weet wel dat ik soms heel vroeg moet :'(.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 21:28

Hahaha arme vriend van Lotte :=

Amber: Wat een lieve foto's :)
Fijn dat hij alweer helemaal opgeknapt is!

Kim: Veel plezier :)! En alvast heel veel succes voor morgen!!

Hilde: Mooi dat het gezellig was.

Heleen: Fijn dat het goed ging :)
Pak het bij Woll de laatste tijd ook weer wat vaker mee. Ze begon een beetje laks te worden, half overspringen.
Vandaag gewoon even a la western. Dat vindt ze echt geweldig. Beetje lange teugel. Lekker laten galopperen en dan opeens naar links of naar rechts. Volte hier volte daar. Gaat ze zelf heel erg meedenken en heel kort draaien. Voordat ze er erg in heeft springt ze zo (alleen als ik nog maar denk aan naar links gaan) al netjes over in de goeie galop :D

Wij hebben per 1 februari sowieso 1 nieuwe huisgenoot!! *\o/*
En nu gaat Vief haar kamer opruimen :j

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 21:42

Oké dan Vief, fijn dat er een huisgenoot bij is!! Scheelt voor jullie weer een hoop :) !!
Jah.. :o Hij deed eerst heel stoer "Neuuhh, deed geen pijn hoor" 8-) , maar daarna trok hij toch echt een heel vies gezicht >;) , waaruit ik kon opmaken dat hij m`n knuffel wel waardeerde....... maar 'm liever niet had gehad := .

Ik heb zin in morgen, gezellig samen met m`n paardrij-juf-vriendin naar JA :)

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 22:05

Amber: Toot ziet er stoer uit! Wordt Fjordy trouwens toch niet verkocht?

WL: leuk zeg! Ga je naar het springen? Ik zag dat vanavond tijdens studio sport ook een stuk uitgezonden wordt.. zal wel weer 3 minuten zijn maar goed..

Vief: toch fijn om te weten dat Wol straks ook een reining proef kan lopen :P.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 23:14

Ja ik heb morgen idd springen.
De laatste van de competitie van Roden. Sta met Yoeri 2e en met Kino 5e, maar iedereen gaat Hartog doen dus krijgen ze 0 punten waardoor ik, als ik rondkom, 2e of 3e word :)
Ik weet niet precies hoe ze dat doen, als de prijswinnaar niet op de wedstrijd aanwezig is zou ik haar geen prijs geven :P maar weet niet hoe ze dat hebben beslist.

Yoeri vind het ook helemaal geweldig om wat westernachtig te doen. We hebben 2 grote tonnen en daar draai ik dan kort omheen dat ik zegmaar aankom rondje ton en dan weer terug, is handig voor barrage :Y)

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 23:16

Nee ik huur hem nu :D

Zo Kim ! Jij hebt nog een drukke avond te gaan :P!

heleenxx schreef:
Wat een stoere fjord heb jij eigenlijk Amber! Ik heb even in je profiel gespiekt. ;)

Ik heb vanmiddag met Olivier gedressuurd. We hebben hard gewerkt aan de contragalop en changeren. En dan vooral wachten tot ik aangeef dat ie mag changeren. Wat is dat wachten toch moeilijk voor hem. Maar hij ging wel goed.

Dank je Heleen :D Altijd leuk om te horen !
Kan jij ons niet is komen helpen met Changeren haha.. Fjordy doet het alleen in een bocht en alleen voor :P

Haha Wolin, die fout maakte ik net ook. Liep naast hem, duwde iets tegen hem aan omdat Fjordy voorbij stormde richting stal.. Tegen zijn arm ! Oops ! Krijg er zelf kippenvel van haha :P

Fijn Vief dat jullie huisgenoot krijgen !

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 00:37

Hahah oepssss := ...

Vriend van mij is vandaag vertrokken, samen met zijn broer, op wereldreis!! Echt te gaaf gewoon!! *lichtelijk jaloers :o *
Ik kwam 'm vandeweek tegen toen ik met m`n nieuwe coupe de kapperszaak uit kwam huppelen, heb 'm even toegesproken dat hij veel foto's moest maken *-:) !!
19 jaar en op wereldreis, vind het wel stoer van 'm 8-) . Over 5 maanden is hij dan terug en gaat hij weer wat later aan z'n opleiding beginnen, toch mooi als je het zo kan doen vind ik :) .

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 02:10

Lotte wat gaaf zeg idd!
En, heb je foto's van je hairdo?

Ik ga even bijlezen ;)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 02:27

BuenaVista schreef:
Goeienmiddag.. heb nog niet alles gelezen. doe ik morgen wel.
Heb morgen iets spannends.. Heb een koper voor mijn paard. We hebben geld geboden en ze wouden kijken. Wat voor mensen het zijn?? I don't know. We zien het morgen wel.. Eerst maar is ff zien..

Wist niet dat ie verkocht werd!
Succes met verkoop iig!
Amber, toot is gewoon om te :~ :+:
Ik wist niks van renee's tattoo? :P wil ik wel ff zien dus volgende keer he :Y)
Kim, rot van je (vroege) schoolrooster :(:)
Vief, leuk een nieuwe huisgenoot!
LotteVeel plezier op J.A.!
Succes morgen mirthe!

patrick springt bij springles soms wel over na de hindernis als ie verkeerd land oid. maar op de hulp echt niet :+ Maarja, 3 jaar niets zowat gedaan, alleen buitenritjes, wat verwacht je dan :+
Vanmiddag was de bak gesleept (naja, eigenlijk gisteren he :+ )
lekker glad, want had veel gelongeerd en toen werd de bak aan 1 kant beetje zwaar.
Heb gelijk een leuk parcour opgezet, dus straks in de ochtend even met patrick springen en dan even kijken hoe ie buiten rijd, en dan neem ik bon mee voor een buitenrit samen met Linda.

Bon had weer wat stoms gedaan vanmiddag... mevrouw vond het nodig om mn bruine borsttuig kats kapot te trekken, ze had al tijdje niet buiten gereden, en ging naar buiten, maar ze had wel weer zo zin om een sprintje te trekken en ringo (anderetinker) sprong in galop aan maar ik was nog niet klaar,dus bon dribbelt, galop op zn plaats, en daarna een sprong naarvoren en dus hoofd plots de lucht in, PATS zei het borsttuig := Had m net een gaatje te strak gedaan ben ik bang :o (Had m op patricks maat eerst, en toen even versteld maar net een gaatje te strak := )

Naja, moest toch al een nieuwe hebben voor patrick,maatje full, dus eigenlijk niet zo heel erg :+

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 02:31

Remember stond ook niet echt te koop. Maar we hebben altijd gezegd, mocht er interesse zijn en ze willen dat bepaalde bedrag betalen. Mag hij weg. Heb zowiezo 2 jonge paarden voor dit jaar dus stil zitten doe ik niet. Maar ik ga niet op de feiten vooruit lopen. We kijken morgen eerst wel ff. Ik ga ff lkkr slapen..

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 02:37

Ik ga ook slapen
Welterusten :wave:

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 11:05

Goedemorgen!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 11:07

Goedemorgen.

Gefeliciteerd 10je! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 11:13

Goedemorgen!
Gefeliciteerd tientje! :):)
Iedereen met wedstrijd, veel suces vandaag! :D

Ga straks even met een vriendin en de ponys wandelingetje maken,
ik denk richting de desta (=crossterrein van minderhout)
Altijd gezellig! ;)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 11:20

Afbeelding
Tientje gefeliciteerd :D

Morgen trouwens :wave:

Mel: Balen van je borsttuig :(:)
Marieke: Veel plezier vandaag!

Ik ga eens lekker ontbijten en dan naar Wolles :j

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 11:25

Tientjeh Gefeliciteeeerd!!! *\o/*
Mel, dat is wel zonde dan van je borsttuig :\
Vief, veel plezier bij Wolles ;)

Mogge allemaal :) ,
Ben net terug van de paarden, heb er alweer 3 gemest, 2 gereden en 1 gelongeerd en ze hebben allemaal al lekker een uur losgelopen. Wo gaat er vanmiddag nog even uit met haar boyfriend 8-) . Ik ga nu douchen en spullen pakken, wordt straks op gehaald en gaan we richting Jumping Amsterdam :wave:

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 11:51

@WL; jij bent er al vroeg bij! :D
Veel plezier!

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 11:57

Goedemorgen!

Gefeliciteerd Tientjeh!!

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:06

Goeiemorgen!

Amber: Toot is een leukerd! :D
Vief: leuk dat er een nieuw huisgenootje bij is!
Lotte: gaaf zeg!! Je bent al fanatiek bezig geweest vanochtend! Veel plezier vandaag!
Melanie: zonde van je borststuig!
Tientjeh: gefeliciteerd!!! :D
Wedstrijdgangers nog succes vandaag!

Net al weer een paar uur zitten leren.. Blij als ik die herkansing morgen heb gehad :P
Gister heel de dag bij Miriam geweest. Ollie nog even gereden, ging heel fijn! :) (Miriam had hem eerst zelf even gereden omdat ze vandaag springwedstrijd heeft). Miriam heeft nog met Ultra gesprongen en dat deed ie echt super braaf :D een paar kruisjes en een paar steiltjes en dat deed ie heel goed (ons dressuurpaard :D ) Miriam had nog bijna gezandhapt toen ik van het kruisje en klein steiltje had gemaakt :(:) (vind Ultra nog een beetje spannend). Maar ze is knap blijven zitten en uiteindelijk deed ie het steiltje ook braaf :) Lekker een beetje oefenen met hem!

Ik ga nog maar even braaf verder leren :)