!En nog een vieze Toot
BV, ik wist niet dat je hem te koop had! Iig veel succes met de verkoop
Gaaf btw een slangtattoo, maar dus duurt wel errúg lang
Ik heb morgen wedstrijd in Roden, zal ik Rosalie vast wel weer zien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
, dat wachten..
.. Niet te veel toeters en bellen, gezien mijn moeder geen fluit ziet zonder een bril voor dichtbij
.. Bellen en smsen is voldoende
.
. Ik zei 'm gedag en gaf 'm een knuffel, was alleen even vergeten dat hij diezelfde dag die tattoo had laten zetten
....................................................... 
en ben nu erg moe dus ga even lekker onder de zonnebank
. Ga het niet te laat maken want heb morgen wedstrijd. Half 12 hier weg (dat valt gelukkig heel erg mee). Feest duurt ook maar tot 2 uur en ben ook nog eens BOB vanavond. Dus ben morgen dan gewoon fit
.

! En alvast heel veel succes voor morgen!!

!!
Hij deed eerst heel stoer "Neuuhh, deed geen pijn hoor"
, maar daarna trok hij toch echt een heel vies gezicht
, waaruit ik kon opmaken dat hij m`n knuffel wel waardeerde....... maar 'm liever niet had gehad
.
.
maar weet niet hoe ze dat hebben beslist.

!heleenxx schreef:Wat een stoere fjord heb jij eigenlijk Amber! Ik heb even in je profiel gespiekt.![]()
Ik heb vanmiddag met Olivier gedressuurd. We hebben hard gewerkt aan de contragalop en changeren. En dan vooral wachten tot ik aangeef dat ie mag changeren. Wat is dat wachten toch moeilijk voor hem. Maar hij ging wel goed.
Altijd leuk om te horen !

...
*
!!
. Over 5 maanden is hij dan terug en gaat hij weer wat later aan z'n opleiding beginnen, toch mooi als je het zo kan doen vind ik
. 
BuenaVista schreef:Goeienmiddag.. heb nog niet alles gelezen. doe ik morgen wel.
Heb morgen iets spannends.. Heb een koper voor mijn paard. We hebben geld geboden en ze wouden kijken. Wat voor mensen het zijn?? I don't know. We zien het morgen wel.. Eerst maar is ff zien..

wil ik wel ff zien dus volgende keer he

Maarja, 3 jaar niets zowat gedaan, alleen buitenritjes, wat verwacht je dan 
)
Had m net een gaatje te strak gedaan ben ik bang
(Had m op patricks maat eerst, en toen even versteld maar net een gaatje te strak
)
,
. Ik ga nu douchen en spullen pakken, wordt straks op gehaald en gaan we richting Jumping Amsterdam

(Miriam had hem eerst zelf even gereden omdat ze vandaag springwedstrijd heeft). Miriam heeft nog met Ultra gesprongen en dat deed ie echt super braaf
een paar kruisjes en een paar steiltjes en dat deed ie heel goed (ons dressuurpaard
) Miriam had nog bijna gezandhapt toen ik van het kruisje en klein steiltje had gemaakt
(vind Ultra nog een beetje spannend). Maar ze is knap blijven zitten en uiteindelijk deed ie het steiltje ook braaf
Lekker een beetje oefenen met hem!