Bij ons schijnt trouwens ook de hele dag de zon, hoewel de lucht nu wel een beetje grijs wordt.
Ik mag trouwens beginnen in de viswinkel met werken, in maart gaat het weer open. Ben benieuwd
En nu ga ik even rijden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nu kan ik gewoon een andere studie gaan doen, maar kan ook een jaar gaan werken. Nu heb ik iemand op bokt gevonden die op een eventingstal heeft gewerkt in het buitenland. Als ik daar nu een jaartje heen zou kunnen. Dat zou natuurlijk wel vet zijn
Iedereen een gezond en sportief 2008 toegewenst !!!
! Daarna heb ik in de buitenbak gereden. Helaas was Vorstin een beetje stout, ze was steeds maar overal van aan het schrikken enzo. Ik kwam dus niet echt aan rijden toe. Morgen maar weer even aan de longe, en dan zaterdag weer wedstrijd
En gisteren dus de hele dag moe, heb vannacht aan een stuk door geslapen tot 12 uur. Dus nu kan ik er vast wel weer tegenaan
. Gelukkig dat je neefje niks heeft!
. Loempia liep erg fijn
. De nieuwe hier op stal is nog niet zo makkelijk. Maar daar gaan we aan werken
.

nep allstars, 50 % korting 
ik heb 3 vesten een trui en 2 shirtjes
geen broeken helaas dat is altijd zo lastig
Lappie_Lap schreef:[size=9]Nou ja, ik geloof mijn ogen niet .... maar het SNEEUWT hier daadwerkelijk![]()
![]()
.
Ik heb me vorige week al flink uitgeleefd.
We gaan naar I Am Legend. Doeii
.
. De les daarna ging tot ongeveer meter, dus dacht mooi !
Maar helaas, ik moet eerst in de eerste les komen zodat hij weet wat hij heeft... Okeh, logisch
, maar.. ik heb zowat wel 8x gehoord, "En zeker omdat het toch een Fjord is". Muahaha heb mezelf op staan vreten, maar we laten hem volgende week is een poepie ruiken
. 

Snoekiej schreef:stelletje shoppersIk heb me vorige week al flink uitgeleefd.
1 broek, 2 vesten en 4 shirtjes ofzo
Maarre, ik ga naar de bios en daarna uitWe gaan naar I Am Legend. Doeii

leuk hoor
dyaco schreef:dat wauw ik zeggen je laat je zelf toch niet inpakken ...go,go fjordie zet hem op !!
!! Volgende week met oefenparcour laten we ons van onze best kant zien !
MelanieB schreef:Waar oefenparcour am?
? 
?!