Als je hem komt brengen of als ik tegen die tijd wat meer bij jullie in de buurt woon dan heb je een ruiter hoor
jollyjoker
schreef:Ik zoek over 2 jaar een held voor Zires! (Karandasj x Darnels x Ramiro) Bewegen kan ze super, en zeer geregeld springt mevrouw over de hekken van zo'n 1.30m.

Vind het echt geweldig om met jonge paarden te werken

En volgens mij moest je van mij al langs de dokter, maar ik zeg het gewoon nog een keer

Lielle: je mag Otje gerust eens komen proberen als je eens in de buurt bent

MissM; ik wil best eens een rondje komen tuffen hoor als ik eens in de buurt ben

RK: in maart is blokker en middenmeer geloof ik(heeft BT ook al gezegd zie ik). Dan zou je even met het secretariaat kunnen bellen wie er bouwt. Blokker is meestal wel goed te doen en staat dan iets lichter dan Sneek(is wel een half uur rijden vanaf de dijk). Middenmeer hangt er erg vanaf wie er bouwt. Als Molenaar weer bouwt kun je daar makkelijk M starten

En volgens mij is het laatste weekend van februari oid weer concours in Anna Paulowna. Dat staat meestal ook niet zo hoog

(daarom ging ik de 11de ook naar Sneek toe ipv AP

Mijn kerstkaarten(5 stuks wel) zijn maandag al weggegaan.
Meestal is het bij mij ook een gelukkig nieuwjaar-kaart. Dan bedenk ik me tijdens de kerstdagen ineens dat ik toch nog een paar vrienden heb

En eigenlijk doe ik al jaren niet meer zo erg aan kerstkaarten. Vind het zo'n onzin

We kunnen wel een stel 4-tallen samenstellen voor de teamwedstrijd in Anna Paulowna volgend jaar

Minderhout lijkt me een super idee, maar voor mij wel even onder voorbehoud van studie/werk etc

En nu ga ik me weer even op oefententamens storten en dan om half vier richting amsterdam...

Ik kom steeds meer dingen tegen waar ik echt nog nooit van gehoord heb, zal mij benieuwen straks