Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Edge heeft hem op het lage werk niet nodig, maar zodra we wat hoger gaan merk je wel dat hij zichzelf af en toe aantikt.
Dus die vrouw belde mij en dan slaat mijn fantasie op hol. Ik wilde daar wel graag heen met Frouke, die speelt vaak poppenkast voor ons op evenementen war wij bij betrokken zijn. Ik kreeg groen licht en ben met de poppenkastspeelster rond de tafel gegaan en hebben een programma-tje in elkaar gezet. Nou was ik ook al eens gevraagd voor een radio intervieuw bij Tineke de Nooij. die had een artikel van mij gelezen in ons magazine en vroeg aan onze directeur of ik wilde komen. Dat vond ik toen best spannend. Maar dit voor die zieke kinderen vond ik heel niet eng, was er alleen maar op gebrand om er wat leuks van te maken voor de kids en dat is gelukt. Na afloop de kamers rond met kado-tasjes. Echt heel indrukwekkend en ben best een beetje van slag van wat ik heb gezien. Maar het feit dat we de kids een supermiddag hebben kunnen bezorgen, dat geeft wel een heel fijn gevoel!
. En natuurlijk in afwachting van Lieke spam
.
. Kun je er geen nieuwe set omheen kopen
?
en had geen fijne springles, maar wel lekker gesprongen.
.
.
.
) Rijden meer bril vind ik ook niks, dus moet er misschien nog maar een poging aan wagen.