@ Lau misschien is het wel fijn om het juist "goed" af te sluiten! @ Danielle die zijn gaaf!!!
Ik heb bij Max ook nooit wat gevonden! Totdat ik wedstrijd had en mijn instructeur zei dat Max zou vouwde dat hij steeds tegen zijn eigen borst zat. Heel snel maar 1 gekocht en snap nu wat hij bedoeld wat zit echt helemaal vol met krassen!
Vandaag gesprongen! Wat sprong hij gruwelijk goed zeg!! Parcour 1.25! Mijn dressuurinstructRice stond te kijken en zei dat hij nog ruimte zat had!
Tis wel makkelijker voor als je overdag niet op bokt kan! Tis alleen indd wel leuker om al die dingen te lezen!
Ik baal zo!!! Mijn eventingshirt is verkeerd besteld! Rood ipv paars met Maximiliano erop! Ga hem dus helaas nooit meer op tijd hebben voor Ermelo! Had me er zo op verheugd!
Dat hoop ik wel!!!!! Max is niet de jongste meer! En heb mezelf gezegd na Max geen eigen paard meer te kopen! Ga dan bij de beredenen! Ze willen me graag hebben en wat is er nou leuker dan paardrijden en er nog voor betaald krijgen ook!
caro29
Geplaatst: 12-07-12 21:22
@ Henny dat zou gaaf zijn bij de beredenen. Jammer van je shirt
Ik heb sinds dat 1 van mijn pony's zichzelf opensloeg bij het springen bij elk paard/pony een buiklap. Ik spring niet zonder.
zo dit is inderdaad fijn bijlezen henny jammer dat je shirt verkeerd is. sim moet aan de bril. joki ik vind die singel niet eens zo heel mooi (je ziet er ook weinig van onder je paard) maar voor die prijs al helemaal niet..
zo bay heeft net zijn vervolg behandeling gehad. Hij was goed in de heupen alleen nog heel iets scheef voor. mag gewoon door rijden. kijken hoe die voelt en daar training op aan passen.
Vind die singel indd ook zonde geld! Die zie je indd amper!
Ggelukkig Mendy dat Bay goed is!
Had je bril ook wel willen zien Sim! Als je hem hebt dan maar
Freggle_Edge
Geplaatst: 12-07-12 21:49
Ik kwam zeer voordelig aan de buikflap voor aan mijn singel Edge heeft hem op het lage werk niet nodig, maar zodra we wat hoger gaan merk je wel dat hij zichzelf af en toe aantikt.
Annetje, ik was per toeval gevraagd voor deze tv opnames. De vrouw die dit organiseerd had in een dierenspeciaalzaak gevraagd of hun een keer wilde komen. toen had de eigenaar aangegeven dat ze dan mij moest bellen. Omdat het bedrijf waar ik voor werk veel dingen organiessert voor kids op een professionele manier en Mel is leuk had hij gezegd. Dus die vrouw belde mij en dan slaat mijn fantasie op hol. Ik wilde daar wel graag heen met Frouke, die speelt vaak poppenkast voor ons op evenementen war wij bij betrokken zijn. Ik kreeg groen licht en ben met de poppenkastspeelster rond de tafel gegaan en hebben een programma-tje in elkaar gezet. Nou was ik ook al eens gevraagd voor een radio intervieuw bij Tineke de Nooij. die had een artikel van mij gelezen in ons magazine en vroeg aan onze directeur of ik wilde komen. Dat vond ik toen best spannend. Maar dit voor die zieke kinderen vond ik heel niet eng, was er alleen maar op gebrand om er wat leuks van te maken voor de kids en dat is gelukt. Na afloop de kamers rond met kado-tasjes. Echt heel indrukwekkend en ben best een beetje van slag van wat ik heb gezien. Maar het feit dat we de kids een supermiddag hebben kunnen bezorgen, dat geeft wel een heel fijn gevoel!
Mooie singel! Maar het geld heb ik er ook niet voor over. Mistid, moet maar even kijken hoe het gaat met bril (rijden). Lijkt me nl in de cross niet echt fijn en ook zeker niet als het onderweg gaat regenen. Mo, toen jij nog crosste had jij je bril gewoon op toch? Speciaal vastgezet ofzo? Wat jammer van je shirt Henny! Is het fout gedaan door de leverancier of wijkt de kleur gewoon sterk af? FE super dat het zo'n geslaagde middag was!
Clubspringles was weer but (waarom ga ik eigenlijk nog). Gelukkig sprong Sim verder wel goed.
Fe wat fijn dat je die kinderen een geweldige dag hebt kunnen bezorgen Ik heb de singel niet gekozen vanwege het glimmende oppervlak maar omdat alles wat glimt puur technisch materiaal is waardoor de binnenkant zachter kan zijn. Maar goed eerst maar eens bedenken of ik niet goedkoop blijf doen met een bontje of dat ik er veel geld aan uit wil geven want de echt zachte singels beginnen bij 180 euro
sim balen dat je les weer but was. Is het gewoon dat je weinig kunt doen of instructeur niet goed? of onderling? joki ik snap het wel ja bont is wel mooi eronder maar gaat dat met een cross ook niet giga schuren als er zand tussen zit?
Meer dat de instructeurs manier van lesgeven niet strookt met mijn prive-instructeur. Ruiters rijden maar dwars door elkaar heen en net als jij naar de sprong wil rijden, maar je maakt nog even een volte omdat bv paard niet voldoende luistert oid, gaat een ander voor je neus richting de sprong. Hoogst irritant!
Itsme Ferrose reageert nogal op leren singels daarom zit het bontje ertussen en tot nu toe nooit schuurplekken gehad. Ik was het bontje wel na elke cross of training en dat begin ik wel zat te worden
Huh? Je vond hem toch juist fijn Sim? Wel balen zeg! Zinde zeg Henny! Fijn dat het een mooie middag was FE.
Leliaardje
Geplaatst: 12-07-12 22:50
Zo te lezen zijn we allemaal druk druk druk . En natuurlijk in afwachting van Lieke spam . Henny, wat balen van je shirt . Kun je er geen nieuwe set omheen kopen ? Sim moet aan de bril en had geen fijne springles, maar wel lekker gesprongen. FE had een indrukwekkende middag, maar wel een super mooie middag FE!!! Gaaf hoor.
We waren vanmiddag naar Biddinghuizen en hadden les van Gert. Was erg leuke les. Maar oh, het is wel een end hoor en vooral de terugweg: weer zo zitten kl.ten om binnendoor te gaan rijden en toen kwamen we alsnog weer op de A28 uit. Vreselijk . Daarna thuis gezellig Big Macmenu gegeten en toen nog aan de slag: water geven, drollen rapen, trailer schoonmaken, voeren en voer voor morgen klaar zetten. Paul ligt boven ziek te zijn en ik heb het nu ook wel gehad .
PS, die buikflap zie ik nog even niet zitten .
Mister T
Geplaatst: 12-07-12 22:51
Sim, lenzen is geen optie? Ik wissel mijn bril en lenzen af. Al vanwege mijn sport ben ik al blij dat ik lenzen heb!! Zonde henny Sann, brandt het vuurtje al
Tapas was weer lekker Kreeg nog de opmerking van mijn collega's dat ik het snel op had hahaha "oeps" Vreetzak!
Ik ben laatst een uur bezig geweest met één lens, lukte niet en heb alles zwaar gefrustreerd weggesmeten.. (net zoiets als met de ariat laarzen Sim. ) Rijden meer bril vind ik ook niks, dus moet er misschien nog maar een poging aan wagen.
Balen van je les sim. Henny, stalgenootje zit ook bij de beredenen, in amsterdam. Mendy, fijn van Nat!
he allemaal. Ik schaam me dood nu ik zie dat jullie maar eeen paar pagina's vol hebben gekletst.. Sorrie voor al mijn domme gelul dus hier gaat het goed, lieke is een heerlijk popje en heeft vanavond een geweldig mooi hobbelpaard gekregen v mn broer en zn vriendin, hebben die gekken speciaal laten maken! Verder de meest geweldige kraamzorg! Wat een topper! Smorgens ontbijt op bed, smiddags heerlijke fruitcocktails en super zorg voor mij en lieke maar ook super met/tegen geert. Morgen komt er een foto op fb, had er gister wel 1 na margreet gestuurt maar denk dat het niet goed is gegaan.
@ FE geweldig zeg dat die kindertjes blij waren! Goh fijn zo'n koopje zeg @ Joki ik had een link geplaatst voor je met een singel met een soort van gel binnenkant! Heb ik zelf ook! @ Sim ik weet niet wasr het fout gegaan is! Heb Suzanne gemaild of hij binnen was en zij zei dat het verkeerd gegaan was en een rode binnen heeft gekregen, als ik het goed begrepen heb per ongeluk verkeerd besteld! Ik heb hem nog niet! Ze heeft wel een geweldige oplossing gevonden, paarse met eventingshop erop en dan met korting! @ Leli geweldige foto weer!!!!! @ Noor cool! Jullie kunnen het! Let maar op weer winst?!
Alweer 1 1/2 uur aan het werk! Ik haat echt vroege diensten!