Lau kan me voorstellen dat je gemixte gevoelens hebt over de verkoop
Sannn dat met je arm klinkt echt naar! Gelukkig heb je wel gewonnen. Wat een draakje zeg!
Ik zag een mooie rode EvelienH langskomen op twee knappe paarden.
Mistid heeft goed gereden! Leuk! Rare dag voor een wedstrijd trouwens.
Joki schreef:Anne leuk om het te testen. Viel mij van het weekend best tegen zo zelf losrijden.
Nou mij dus ook
Met het losrijden was hij al zo traag als dikke stront en hij reageerde absoluut niet op been en zelfs niet op het zweepje. In de galop wilde hij wel flink voorwaarts en weer mooi terug, maar in de draf en de stap kreeg ik hem echt niet gereden. Toch maar met springen begonnen (eigenlijk stom natuurlijk) en het losspringen over een kruisje ging wel oké.
Toen ik met de steiltjes begon was hij niet allert genoeg en lukte het niet zoals ik wilde, balkjes vlogen eraf, ik werd steeds gefrustreerder en uiteindelijk ging het helemaal bagger. Ik heb maar afgesloten met een paar keer over een simpel kruisje huppelen. Ik kreeg het gewoon niet voor elkaar en was eigenlijk al te lang aan het prutsen denk ik.
Mijn moeder heeft alles weer gefilmd, dus ik kan het mooi terug kijken en dan wil ik het volgende week nog een keer proberen. Ik weet nu dat hij het kan met Fried erbij, dus aan het paard ligt het niet zozeer! Ik denk dat ik gewoon iets te graag wilde en daardoor vergat hem eerst aan de hulpen te zetten en bij elkaar te rijden. Mijn frustratie maakte het ook niet bepaald beter
Volgende week voor de herkansing dus!
Morgen komt de zadelmaker en ik vind het me toch spannend! Mijn dressuurzadel ligt sowieso bagger, maar mijn springzadel heeft hij nog nooit gezien (heeft een ander aangemeten) ben echt bang dat hij straks zegt dat die ook niet goed ligt ofzo...