Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik zag al een klein Lielletje zitten 
Voice wordt inderdaad ook door hem gereden! Mootje schreef:LielleIk zag al een klein Lielletje zitten
Weule, Ik ben eigenlijk van mening dat je niet moet zeuren als een paard dat niet van jou is onder je kont wordt doorverkocht. I.m.o.: 1+1=2Voice wordt inderdaad ook door hem gereden!

_Noor schreef:Ik vind een klik ook belangrijk, vooral omdat paarden voor mij echt (maar wel fanatiek) hobby zijn. Ik heb dan geen zin om met een of andere rotknol opgescheept te zitten.
K vroeg me al af wanneer je je hier ging melden!
zat je al op mij te wachten?
weule schreef:thanx rowozat je al op mij te wachten?
![]()
(zaterdag was jij ook in vragender ofnie??)
Waar ik wel benieuwd naar was hé, als jullie zo over het hele jaar heen kijken naar alle eventingwedstrijden, is er iets wat jullie missen/graag zouden willen hebben, qua faciliteiten, stro-dorp, inrichting o.i.d. en dan niet per wedstrijd, maar in zijn totaliteit. Kortom, wat wordt er gemist, waar liggen er kansen en mogelijkheden.. brand los

). Verder is het soms verrekte makkelijk om er een ruitershop te hebben staan die ook eventing gerelateerde spullen heeft.