En dit is het zadel
http://www.equinesaddlery.nl/webshop/zadel-galerij/dressuur-zadels/2/Ilse, vervelend van die hoornwand. Gelukkig heeft ie er geen last van.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
http://www.equinesaddlery.nl/webshop/zadel-galerij/dressuur-zadels/2/
Als je er wat aan hebt, kan ik hem je wel toesturen?
Rosalie123 schreef:Vief, maar de gewone OV kaart (die groene) is toch ook niet meer geldig vanaf 1 januari? En ik snap ook wel dat het voor jou extra balen is omdat je wel door poortjes moet. Hopen dat het snel opgelost wordt!
En dit is het zadelhttp://www.equinesaddlery.nl/webshop/zadel-galerij/dressuur-zadels/2/
Ilse, vervelend van die hoornwand. Gelukkig heeft ie er geen last van.

Maar zo'n 1 heb ik al, super irritant is alleen dat het maar voor een poosje geldig is, ik nu weer gewoon moet betalen als ik door de week moet reizen
Terwijl dat toen was gekoppeld aan mijn week-ov..
Gelukkig heeft ze er geen last van..
Gelijk ff een foto gemaakt, maar daar was niets op te zien. Waarschijnlijk komt het van mijn bijholtes. Daar heb ik al vaker ontstekingen gehad, en nu speelt het blijkbaar weer op.
Maar moet je je OV chipkaart weer opsturen ofzo? Ik heb er 2, ook een leuk foutje van ze
Heb echt geen idee hoe het werkt.
Wat zielig zeg allemaal
ladyzwien schreef:Allround ben ik idd ook. Elke dag hetzelfde is ook niet veel aan, vindt ik zelf ook maar niks
. Wo moet ook uitgedaagd worden, anders gaat ze zichzelf vermaken
.
Fijn dat je al zo gauw terecht kon!!
.
. Wo liep echt super en ze staat er keurig op en ze vond de man erg aardig en dat was wederzijds
. Ik zal hem vandeweek laten weten hoe het gaat, ik ben echt blij met de smid
, zeker omdat hij eigenlijk iedereen afwijst omdat hij niemand meer aanneemt.
. Heb nieuwe jas gekocht (Mountain Horse Grace donkerblauw) en de look-a-like variant op de Dubarry's, scheelde de helft en ik wilde echt nú een paar outdoorstampers. Laat de winter maar komen
.
VANAVOND ECHT KIJKEN!!
was echt gebroken. hahah
. Ze ging zooo fijn
. Eerst een rondje B gedaan en daarna rondje L. Had allemaal mooie afstanden en ze sprong echt fijn. Er stond een dubbel in (oxer-stijl). Waar ik vaak problemen mee heb.. Dus kon dat mooi even oefenen en die ging ook gewoon fijn. Sofie heeft er dus geen last van gehad dat ze aantal weeken niet gesprongen had. Het zit geloof ik ook meer tussen mijn oren
.
dat ik geen zin heb om morgen avond laat thuis in de bak te gaan rijden. Dus maar even droog in de binnenbak
. Mag ze dan weer even aan de dressuur.
. Vaak nog leuke dan dressuur. Maar toch vind ik dressuur ook erg belangrijk. Zie toch vaak op springwedstrijden dat paarden dressuurmatig slecht voor elkaar zijn. En zelfd Sofie (springgefokt) bewijst maar weer dat ook springpaarden een dressuurproef kunnen lopen. En Sofie is echt niet een dressuurtype paard, dus vaak een nadeel. Maar ze kan toch mooi meelopen
.
.

Ik heb echt een mega hekel aan een bus.
.
.

Dat ga ik dus niet helemaal redden vrees ik.

En springen en crossen ook.
(ik weet nog niet onder welke tak van sport dat valt).

Die kon me niet helpen dus mijn gegevens zijn weer genoteerd en 't is weer afwachten.... 
Mss een kleine troost, ik moest vanmiddag ook staan 

Ben wel heel benieuwd eigenlijk 

Wist niet hoelaat hij zou komen, dus wel blij hem gezien te hebben. Hij vond het alleen verstandiger om nog een dagje te wachten dus heeft er weer nieuwe watten met jodium ingestopt en komt morgenavond terug voor de ijzers. Zelf het gat niet meer gezien, omdat het net weer helemaal ingepakt zat. Ben wel benieuwd. Was nog wel erg gevoelig en lekte nog wat.. Hoop zo dat ze zich morgen een beetje gedraagd met het beslaan (eerste keer)
Kan er morgenavond gelukkig zelf bij zijn 
Verder helemaal gelukkig met mijn sinterklaas cadeau voor vriendje dat net werd bezorgd
Dus ga maar eens mijn surpriseplannen verder uitwerken
. Was helemaal aan het spelen in de paddock met haar grote vriendin en buurvrouw Shadow, ze hebben samen in de opfok gestaan en staan naast elkaar en lopen op het land samen. En ze waren lekker ouderwets aan het spelen met elkaar, zoals jonge paarden dat kunnen doen; happen en steigeren en die hoofden op elkaars lijf duwen. En vervolgens stonden ze weer als twee echte tutten.
.
leuk dat ze het zo leuk heeft met haar vriendinnetje
.
.
. Op de hardere ondergronden liep ze toch niet zo fijn, met de hoefje. Morgen maar rust en kijken we donderdag maar of ze dan wat beter loopt. We hebben maar lekker rustig aan gedaan
.