Ik heb een setje nu, lichtbruin dekje met bordeaxrood in de koordbies en een trui van kingsland in zelfde kleur bruin met bordeauxrode strepen. Daar doe ik in eerste instantie een witte rijbroek bij aan. Evt. later koop ik een rijbroek in dezelfde kleur bruin..
billy1
Geplaatst: 13-03-09 10:42
Ik heb echt altijd een witte rijbroek aan met de cross, vind het anders nogal amateuristisch staan. Ik gebruik er gewoon een oude witte voor.
Verder wel compleet setje met trui, dekje en capcover in het jade/paars
Trouwens tegenwoordig ook helemaal bruin tuig en bruine laarzen.
xxitsmexx
Geplaatst: 13-03-09 13:59
tot hoelaat is divoza los dan vanaaf? wil ook peesjes en nieuwe schoenen
MelanieB
Geplaatst: 13-03-09 17:53
billy1 schreef:
Ik heb echt altijd een witte rijbroek aan met de cross, vind het anders nogal amateuristisch staan.
_Snow_White
Geplaatst: 13-03-09 18:06
MelanieB schreef:
billy1 schreef:
Ik heb echt altijd een witte rijbroek aan met de cross, vind het anders nogal amateuristisch staan.
hoe hou je die schoon?? mijn bruine kleren zijn zelfs zwart
billy1
Geplaatst: 13-03-09 18:23
Gewoon in de wasmachine Maar ik gebruik hier ook niet mijn nieuwe witte broek voor, ik heb een witte die ik alleen in de cross aan heb dus al die iets vies blijft is dat niet erg.
Ja sorry ik vind het echt niet mooi een gekleurde broek, alle toppers rijden met een witte broek, dat maakt het gewoon net wat netter en heeft meer uitstraling. Ik vind jullie fel gekleurde setjes echt wel leuk, maar ik zou zelf nooit in een gekleurde broek gaan crossen.
Ik heb meestal zwarte rijbroek aan. Bij paarse cross set heb ik wel paarse rijbroek. Maar ik heb geen felle kleuren. Alleen bruin, zwart of wit, en ruitjes. en dan die paarse van anky
Apocalatch
Geplaatst: 13-03-09 19:42
Ik cross meestal in een donkerblauwe broek of in een witte. Felle kleuren voor een rijbroek hou ik ook niet van.
Ik heb rode beenbescherming! Helemaal blij haha. Ben dus zondag helemaal in het rood, zal een foto maken gelijk gepast vanmiddag:
Mirie
Geplaatst: 14-03-09 08:40
Amber_ Staat indd heel chic dat donkerblauw en wit! Leuk geschoren en geknipt (die manen )
JeltjeW: Metall blue vind ik ook heel mooi maar denk ik moeilijk allees in de zelfde kleur? staat goed op je schimmeltje
Mirie
Geplaatst: 14-03-09 08:43
_Mel schreef:
Ik heb rode beenbescherming! Helemaal blij haha. Ben dus zondag helemaal in het rood, zal een foto maken gelijk gepast vanmiddag:
Ik ben je 1 keer tegen gekomen in Stompwijk, toen vond ik je setje al Rood! En je gaat rustig verder, ben benieuwd naar een foto als het helemaal af is!