Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lielle schreef:Rowo, kan je moeder vandaag ook lachen
Mijn moeder heeft zich gelukkig geen pijn gedaan met het vallen; ze viel in het gemeenteplantsoen en in het gras 

rowo schreef:Hebben we allemaal gezien wat voor weer het wordt dit weekend... Echt super, maar denk wel iets te warm voor de cross

andrea16 schreef:Ik moet om 16.00 uur crossen, ben echt nog nooit zo laat geweest. We moeten ook om half 10 al dressuren dus daarna wordt het lang wachten!

Ik ben echt benieuwd. Ik neem ook gewoon andere kleding mee en dan zien we wel. Ik hoef gelukkig niet lang te wachten. Precies de tijd om cross te verkennen. miss_jumpy schreef:andrea16 schreef:Ik moet om 16.00 uur crossen, ben echt nog nooit zo laat geweest. We moeten ook om half 10 al dressuren dus daarna wordt het lang wachten!
Dan zou ik mooi een stoel, korte broek en zonnebrandcreme meenemen!
Komt helemaal goed, zulke tijden had ik afgelopen jaar in Vrouwenpolder met ook zulk weer! Ik kan je zeggen, ik had 's avonds een kop als een tomaat!!
voor de aankomende cross 

kaatje77 schreef:Ik las trouwens dat enkelen van jullie gek zijn op vossen met witte benen: