@ kim: ik vind loempia echt een super orginele naam @ hilde: tickets als verjaardagscadeau? Dat is pas luxe.... Ik ben jaloers!@ andrea: wintersport zonder sneeuw is niet echt wat. Ik zal voor je duimen dat er sneeuw ligt!
Misschien maar een keer kijken dan? Ik ga denk nu echt maar eens douche. Mijn handen worden altijd zo koud van al dat typen
Zo, heb even mijn dermatologie van de Oudere via internet getoetst en had een 7!!Dus mag door met het tentamen over de rest van de stof over de Oudere...
Goedzo Nickeltje .Ik duik zo lekker mijn bed in. Ik was ook Gooische vrouwen aan het kijken maar ben toch wel beetje moe
hallo ben ik ook weer heb afgelopen zondag wedstrijd gehad springen en was foutloos enin de barrage 2 balken want hij was kei sterk waardoor ik hem niet goed terug kreeg, en dus mijn fout!agja me 4e wedstrijd dus ben super te vreden lekker 2 puntjes erbij!
Nickeltje: wat goed van je 7 Vieva gefeliciteerd met je punten wel jammer van die 3 balken, maar kan je weer aan werken Kim: Welterusten
We gaan vrijdagavond weg, dus hopelijk gaat het deze week sneeuwen....Ik ben ook Gooische Vrouwen aan het kijken Netjes Vieva En netjes hoor Nickeltje!
Zo jullie hebben het tempo er weer goed inzitten hier vanavond.Hilde; wat heb jij een beeldig hondje Vieva; Goed gedaan hoor!
2 balkjes ben blij dak me punte erbij heb, aankomend weekend wee rin hulten en dan klassiek en progessief!
Ik duim ook voor je Andrea, ook een beetje voor mezelf want we gingen met school nog een dagje naar Winterberg, maar dat wordt ook niks ben ik bang :/Gooische Vrouwen is een herhaling, maar wel grappig om er weer even in te komen.Wist ik alleen niet Ik duik even de douche in!Weltruste alvast
Biem schreef:Andrea: maar het is herhaling, das wel jammer Ja maar ik heb het nooit gekeken dus dat maakt mij niet uit