ik heb RK vanavond even uitgelachen met haar DRESSUURpaard
gelukkig had ze een springzadel op
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

gelukkig had ze een springzadel op
Dat wilde ik toen, maar daar was tweedehands amper aan te komen, heb toen de ainsley van iemand overgenomen.
) met dezelfde bende te slepen, het moet bewaard, maar waar laat ik het...Heb nu een stel ordners genomen en de boel redelijk overzichtelijk opgeborgen. Aparte boekenplank voor mijn studieboeken georganiseerd(ik heb echt idioot veel boeken, bij elkaar wel een metertje of drie en een heleboel geld
). Rest van het kantoor moet nog wel een keer onder handen genomen, ligt heel veel spul van de zaak enzo, dat moet maar richting archief.
Ik wil het wel kwijt maar Andre vindt dat ik een springzadel moet houden
(waarom???)Als ik hem kwijt wil ben jij de eerste!!!
Was wel even slikken om mijn ventje achter te laten maar................. volgende week ga ik mee hem naar Polen brengen. En Princess is mee naar huis dus geen lege stal...................
(mijn ainsley is nog gladder en platter, die heeft ook amper de helft van de wrong die de prestige heeft
)
Biertabje schreef:ik heb geen idee wat voor zadel dat is...weet alleen dat het frans is...en dat ze als gegoten zitten![]()
Biertabje schreef:ik heb RK vanavond even uitgelachen met haar DRESSUURpaardgelukkig had ze een springzadel op
Eerst was ie een beetje stoer, maar na een poosje begon ie heel fijn te lopen. Lekker over de rug en kon het ritme goed vasthouden en bleef mooi bij me (doet ie anders nooit
).
zo zonder voortuig was al erg genoeg

Anne_ schreef:Gelukkig hebben we verder erg veel te melden