[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

reeskees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 23:11

jollyjoker schreef:
Onze kleine River heeft vanmiddag meteen watertraining gedaan
Hij de sloot in gesprongen Het was natuurlijk warm en jong geleerd is oud gedaan!!!
Gelukkig heeft hij niets, ik moet hem wel nu steeds tempraturen omdat hij longontsteking kan krijgen als hij water heeft gedronken.

Heeft ie soms alle zwemverhalen van Renswoude gehoord
btw houd ook zn navel maar ff goed inde gaten, want die was waarschijnlijk ook nog niet helemaal goed opgedroogd. Je weet toch nooit zeker hoe schoon dat water is.

Jeetje Lielle wat balen van Raimaer. Mag je nu ook een hele poos niet rijden?

Zo, mn spierballen kunnen weer voor een jaar de kast in want we hebben het hooi weer binnen. Wel even zweten, maar supermooi hooi!

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 23:13

Ach, theoretisch snap ik het meeste wel... Vindt het alleen zo moeilijk om het allemaal in de praktijk op te lossen...

Daarbuiten vindt ik eigenlijk ook dat zelfs met mijn fouten het hem nog niet het recht geeft om te gaan rodeoen wanneer het hem allemaal niet aanstaat.

Maarja, karakter paard en hij dwingt me wel weer om er meer aan te gaan rijden...

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 23:22

Ai Lielle. Dat is echt heel vervelend.

Jee JJ, dat is pas een goede mentaliteit voor een crosser (wel hopen dat hij er niets aan over heeft gehouden..)

Hihi Manic...zulke foto's heb ik ook van me zelf....alleen heb ik ze heel ver weg gestopt...

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 23:26

Ik heb alleen maar zulke foto's
Zelf op momenten dat ik weet dat ik het fout doe, krijg ik het er niet uit

Overigens net mn lesje gehad, ik voelde me echt schuldig tov Tal, die stond al te puffen in de box. Eenmaal in de buitenbak ben ik er minstens 4x vandoorgegaan omdat ze het allemaal reuze gezellig vond. Dus mn schuldgevoel was snel voorbij, de opluchting was des te groter, ze liep echt super, ondanks onze salto's van gister! En afgezien van enorme spierpijn lijkt het bij mij ook nog wel mee te vallen!

Lielle, balen joh, succes ermee in ieder geval

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 23:29

Fijn dat het lekker ging!

MJ_

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 23:29

manic, ik vind het wel goed dat je zo kritisch naar jezelf kijkt en het ook durft te laten zien! Alleen dan kan je er van leren. Ik zit op elke afsprong foto naar voren, soms durf ik een foto echt niet te plaatsen.

Ik vind het zelf heel moeilijk om mijn houding te veranderen, dat is toch iets wat je vanzelf doet, je bent je er vaak niet goed bewust van, maar dat je het ziet is toch al belangrijk!! want dat is de eerste stap.

En verder blijft een foto een momentopname, ik denk dat iedereen wel foto's heeft die hij/zij liever ver weg stopt

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 23:31

Ach, ik schaam me er niet voor hoor... Ik heb namelijk ook nog de fotos van hoe hij was toen ik hem als 2.5 jarig scharminkel kocht...

Daarbuiten heb ik zelf uberhaupt nooit wedstrijden gereden, dus ik vind eigenlijk zelf wel dat we het nog best ver geschopt hebben... En buiten dat het dier het toch best aardig doet in de sport, is hij ook nog eens godsgruwelijk lief en heerlijk in de omgang, kan ik hem overal mee naar toe nemen en is hij eigenlijk gewoon super betrouwbaar...

...alleen nu even niet dus Hij is nu gewoon een bloedlinke pitbull-Solon.

Ennuh, Belinda, dat ken ik hoor... Vaak als je spierpijn of andere klachten hebt wordt het juist minder als je toch stiekem even op je paard stapt...

...mijn fysio is het daar uiteraard helemaal niet mee eens

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 23:33

Manic,ik heb je een pb gestuurd. Ik vind het trouwens wel heel dapper van je dat je die foto hier zo plaatst.

MJ... foto's???

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 23:35

Vind ik ook!
Amen voor Manic!

trusten trouwens allemaal!

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 23:37

Heh... jullie zijn echt zo positief... Heel leuk. Als ik dit op HAw had geplaatst was ik waarschijnlijk de grond in gestampt, wat dan weer gelijk zo negatief overkomt... En opbouwende kritiek/suggesties kan ik best waarderen hoor

Dussem, bedankt voor je pbtje reeskees Ga het zeker een keer proberen...

Maar eerst even een dagje slapen. Morgen mag mijn juf Solon weer even uitleggen wat nu precies de bedoeling is... Snapt hij het in ieder geval weer

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 23:52

maar omdat ik manic zo dapper is, kan ik ook niet achterblijven (en ik sleep RK mee, hahahaha!)

Valtraining in Renswoude!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Twee keer Miss_jumpy en 1 keer....onze Friese mederijdende medebokker!!!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 00:01

en dan ook wat paardenfoto's!

Ik moet mijn bovenlichaam toch nog beter naar achter brengen, valt nog niet mee..
Afbeelding

Greppeltje
Afbeelding

Net na het water, wat trek ik weer een heerlijk bekkie
Afbeelding

Afbeelding

Het blokje
Afbeelding

En de oxer
Afbeelding

In het water
Afbeelding

en hulp van bento
Afbeelding

Met Bento, Reeskees, en onze toekomstige bokker (??) Karin:
Afbeelding

En duo penotti
Afbeelding

Een beetje moe maar voldaan.....
Afbeelding

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 00:04

en voor de filmliefhebbers onder ons (kan even duren, gewoon op het plaatje klikken!)

Deze vind mijn vriend geweldig, dat ik bleef zitten. Ik zelf ook, als ik nog eens goed kijk! Het leuke is, ik schiet uit mijn beugels, en op het moment dat ik terug zak schiet ik zo weer in mijn beugel. Echt wel knap Ik denk dat de meeste spierpijn van deze bijna val komt
http://members.lycos.nl/tommiesfotos8/crtrrenswoude/Cr-Tr%20Renswoude%20110606-139.html

Een rondje, met heel fijn de hoge opsprong met sky-jump!
http://members.lycos.nl/tommiesfotos8/crtrrenswoude/Cr-Tr%20Renswoude%20110606-140.html

En EINDELIJK ZWEMMEN, met Bento
http://members.lycos.nl/tommiesfotos8/crtrrenswoude/Cr-Tr%20Renswoude%20110606-143.html

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 00:06

ja hoor, heb ik eindelijk foto's, is iedereen naar bed
dan ga ik ook maar. Ik heb morgen wel lekker vrij

Van bento en RK zijn er meer foto's, maar die mogen ze zelf plaatsen, ik heb nu wel weer genoeg gekopieerd en geplakt

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 00:21

Manic: je hebt helemaal gelijk over HAW, als ik daar soms dat commentaar lees... Dan vraag ik liever hier om advies

MJ: Hartstikke leuke foto's!!!
Bij de afsprong kan je inderdaad wat verder naar achteren zitten. Ik zit juist altijd heel erg ver naar achteren, komt denk ik omdat ik er een paar keer bijna afgekuukeld ben, ze zal haar achterhand wel hoog opgooien ofzo.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 00:23

Oja Lielle, jeetje wat balen zeg Ik zal morgen wel even wat gaan lezen over spat, weet nu niet precies wat het is.

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 05:53

smorgens!!

Ben nog niet eens de 1e...
\ik ga zo naar me werk, pff half 7 beginnen is wel erg vroeg as je om half 1 nog tv ligt te kijken
Ik haal me slaap vanmiddag in de zon wel in!!

Have a nice day!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 07:49

andrea16 schreef:
Bij de afsprong kan je inderdaad wat verder naar achteren zitten. Ik zit juist altijd heel erg ver naar achteren, komt denk ik omdat ik er een paar keer bijna afgekuukeld ben, ze zal haar achterhand wel hoog opgooien ofzo.

haha, ja, een keer (bijna) vallen is soms de beste leerschool. Niet dat ik daar nu zelf ook om vraag, maar ik snap wat je bedoelt

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 07:52

miss_jumpy schreef:
ja hoor, heb ik eindelijk foto's, is iedereen naar bed
dan ga ik ook maar. Ik heb morgen wel lekker vrij

Van bento en RK zijn er meer foto's, maar die mogen ze zelf plaatsen, ik heb nu wel weer genoeg gekopieerd en geplakt

Ja duh ik zit tot half 12 te checken wanneer nu eindelijk die foto's komen

Hoe kun je zijn, ik dacht nog zondag leuk zo'n kinderpartijtje midden in de bak met een opblaaskussen, zegt vriendje gister ja dat was toch die valtraning.
Ik zal wel tijdelijk ontoerekeningsvatbaar zijn geweest door mn eigen valtraining

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 07:55

miss_jumpy schreef:
Deze vind mijn vriend geweldig, dat ik bleef zitten. Ik zelf ook, als ik nog eens goed kijk! Het leuke is, ik schiet uit mijn beugels, en op het moment dat ik terug zak schiet ik zo weer in mijn beugel. Echt wel knap Ik denk dat de meeste spierpijn van deze bijna val komt
http://
http://members.lycos.nl/tommiesfotos8/c ... url]

hejj ik zie een trauma greppel op het einde!

stoer hoor, ik moet mn stukjes film ook nog zo ten toon zien te stellen, maar moet eerst even een kabeltje kopen om ze van de camera af te trekken.

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 08:07

Hoe kan je me gemist hebben, ik sta notabene op je filmpje (de 2e) je rijdt dwars door onze les haha.

Kent iemand eigenlijk die jongen die in mijn groep traint? He nu ben ik ze naam ook nog kwijt. Volgens mij hebben zijn ouder ook veel foto's en filmpjes gemaakt van onze les, ik dnek misschien kan ik bij hen ook wat opvragen

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 08:11

MJ, wat een leuke foto's!! Ziet er echt geslaagd uit. Filmpjes kan ik niet openen (zit op mijn werk), dus die ga ik vanavond bekijken.

Pinacolada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 08:16

Leuke foto's/filmpjes MJ, ziet er leuk uit!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 08:26

Talida schreef:
miss_jumpy schreef:
http://
http://members.lycos.nl/tommiesfotos8/c ... url]

hejj ik zie een trauma greppel op het einde!

ehhh....

MJ_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 08:26

Talida schreef:
Hoe kan je me gemist hebben, ik sta notabene op je filmpje (de 2e) je rijdt dwars door onze les haha.

Kent iemand eigenlijk die jongen die in mijn groep traint? He nu ben ik ze naam ook nog kwijt. Volgens mij hebben zijn ouder ook veel foto's en filmpjes gemaakt van onze les, ik dnek misschien kan ik bij hen ook wat opvragen

Is dat Justus?