Toen ik gisteren ging stond de teller op 34 en vanmorgen op 46!!! Maar goed, als je snel kunt lezen ben je er in een half uur door

Sim; het idee van de SGWay of Live Eventing Stabels is heel goed. Ik heb al een assistent (MissM), maar als ik er ooit nog een nodig heb dan sta jij als volgende op de lijst. Moeten we wel even iemand vinden die voor jou in de plaats met het sexy jurkje gaat rond lopen.
GvdT; wat goed dat er nu eindelijk wel maatregelen zijn genomen tegen die collega. Ik hoop dat het dan wel helpt. Zijn gedrag klinkt niet normaal, en het is de vraag hoe hij reageert op een sanctie.
BT; volgens mij mag dat bit niet. Een bit mag niet uit 2 soorten metaal bestaan.
MJ; we zoeken geen jury's meer voor de missverkiezing. Bitwise en ik zijn de jury, en de enige deelnemer is Sjaan

Andrea; wat een akelig verhaal. Met een relatief goede afloop. Wat er al niet had kunnen gebeuren!
Gomir en Lielle; wat dachten jullie toen jullie aan het bijlezen waren over al onze creatieve ideeen?
Sjaan; die stokmaat daar zou ik me niet al te druk om maken. Ienie is ook maar 1.62 en ook nog eens heel fijn gebouwd. Ik zou haar zelf liever iets groter hebben maar voor de cross en het springen maakt het niks uit. Voor de dressuur is het plaatje wel iets belangrijker.
Lielle; de bikini met logo is geweldig! Die moet Sjaan wel dragen op de missverkiezing!