noor voor het BB springen hoef je geen startpas te hebben maar wel lid zijn van het KNHS
Altos
Geplaatst: 01-05-12 07:47
Een beetje een late reactie . Ben ivm met drukte op het werk en met de paarden even niet op bokt geweest en jullie vliegen hier als een speer het nieuwe topic in
Lielle schreef:
Altos, is die schimmel die dit weekend in Hagen loopt, degene die ik denk die het is?
Lielle; Dat is idd de schimmel die je denkt Laura; Vief; Eindelijk verhuisd! Veel geluk op jullie nieuwe plekkie!
texelse
Geplaatst: 01-05-12 08:00
Ik sluit me maar even bij Noor haar bijleesactie aan
Schoonfamilie algemeen: mijn schoonouders waren lieve mensen, maar over en weer waren er ook wel eens wat kleine irritaties. De rest van de schoonfamilie zie/spreek ik bijna nooit, geen hommeles of zo, maar ook erg weinig wederzijds interesses. (daar passen Noor en Margreet een beetje op )
Mootje: bril weer terecht hoor. Lag in de brillenkoker op het aanrecht... Maar ik zie dus echt niets zonder bril, en binnen met m'n zonnebril ook niet.
Een paar reacties op het door mogen springen na het uitbellen in de BB. Dat is hier vrij gebruikelijk. Als ik zelf zit te jureren doen we dat ook altijd. Na het uitbellen iedere hindernis nog 1x proberen. Niet vaker, want dan kan het te veel uitlopen, maar daar is iedereen blij mee en het gaat er om dat de paarden wat leren, en dat doen ze niet als ze na 3x weigeren de baan uit mogen.
Heb bay gereden maar we zijn echt doorweekt. Bleh Had gister iets gehaald bij divoza voor onder het dressuurzadel. zodat ik dat zadel ook weer bij bay kan gebruiken. Lijkt goed te liggen.
Moggel. Al gebadderd, tape eraf (m'n enkel voelt heel raar, net alsof ie niet van mij is aan de buitenkant), en om 10 over 10 bij de huisarts.
Leuk Noor, de Backstreet boys ik luisterde dat altijd met m'n tante Mo haar uitlachpoging mislukte een beetje Schapenveertjes en ganzenwol, hoe komen jullie er toch op, haha.
texelse
Geplaatst: 01-05-12 09:26
Ja ik had het gezien Margreet, maar ach, met die zilte slagregens, en die storm, kun je ook bijna niet meer gewoon nadenken.....
Er zat vanochtend opeens een dikke muis in de kruiwagen met kuil. Die had ik blijkbaar mee gepakt toen ik het kuilgras in de kruiwagen deed . Ik heb hem in de geitenwei uit laten stappen, in de regen .