Hier net te horen gekregen dat mams echt ontzettend veel geluk heeft gehad. Het zat kort tegen een dwarsleasie aan. Ze wordt donderdag geopereerd en als alles goed gaat, dan mag ze vrijdag al lopen..
jemig BV! Je moeder had vast een engeltje op haar schouder
Sannnn
Geplaatst: 11-10-11 16:27
Dat is echt geluk hebben Dienke! Mootje gecondoleerd.
Hier nu op school, ben vroeg. Begint pas om 17 uur. Las al wat over rode kleren, goed dat ik het lees! Moet even kijken of ik wat roods heb!
Mootje
Geplaatst: 11-10-11 16:27
Dat is goed nieuws, Dienke!
_Noor
Geplaatst: 11-10-11 16:32
Hoi! Ben weer terug van weggeweest
Ga even bijlezen, maar eerst even heel veel sterkte voor Dienke ivm haar moeder.
Edit: Alles bijgelezen! Jullie hebben lekker gekletst! Mootje, gecondoleerd met je collega Shanoek, veel sterkte meissie Wat ontzettend balen! Texelse, goed van Jorieke!! Hilde, leuk paard
Conferentie was interessant. Alleen de meneer van vanmiddag was echt zo'n verstrooide professor die een beetje tegen zichzelf liep te neuzelen, dus toen ben ik hem wat eerder gepeerd Vanavond gaat KJ kennis maken met zijn nieuwe vriendje Sjors
AntheaV
Geplaatst: 11-10-11 17:02
Dienke: Wat een geluk voor je moeder zeg! Fijn dat ze dan waarschijnlijk vrijdag ook weer mag lopen
Hilde_
Geplaatst: 11-10-11 17:24
Jeetje, dan heeft ze echt heel veel geluk gehad Dienke!
Catweazle is wel een beetje een tank ja, zeker als je bedenkt dat Bono zijn volle broer is. Dit is het paard van mijn moeder waar ze M1 mee start.
Ik ga hem eerst doorrijden en dan zien we wel. Hij is de laatste tijd al heeeeel veel knapper geworden, want we vonden hem niet altijd even knap. Maar het is zo'n knuffel, wil graag werken en heeft gewoon een heel erg plezierig karakter.
Een beetje sullig kan ie wel kijken ja. Zo kun je ook duidelijk zien dat ie best breed is.
kimdepim
Geplaatst: 11-10-11 18:42
Dienke: Jeetje, fijn dat ze snel geopereerd kan worden.
Mootje: Gecondoleerd
Vief: GG leek nog wel zo stoer . Valt tegen dus haha!
Hilde: Echt een tank! Lijkt niet echt op Bono. Ook heel wat anders als Cinderella natuurlijk.
Ben net thuis van stage. Lange dag.. Wel erg leuke dag gehad . Nu maar even een soepje warm maken want in uitgebreid koken heb ik nu geen zin meer. Ben kapot!
ze lijken inderdaad niet op elkaar! Bono is trouwens ook erg leuk
muts_marijke
Geplaatst: 11-10-11 19:23
Hoi hoi
Dienke wat een mazzel! Hopelijk herstelt je moeder goed en snel. Leuk dier Hilde! Echt een lekkere buffel. Fijn dat hij zo'n lekker karakter heeft! Succes met hem. Geert is nu kip madras aan het koken Straks nog verjaardag van zn zusje.
Hilde zal morgen je filmpje eens bekijken, helaas lukt dat niet op mijn BB.. (die overigens weer storing heeft ) Dienke: wat heeft je mama een geluk gehad! Succes alvast voor de operatie! Kim: haha ik had ook meer van hem verwacht :p hoop maar dat het gewoon eigenwijzigheid was Fijne soep nog! Marijke: veel plezier nog op verjaardag en smakelijk eten.
Ik heb net dat mooie Equiline rijjasje verkocht en nog 2 passers te gaan vanavond
Hallo Dat is idd een heel ander paard dan Bono zeg. Wel een leuk paard. De zaken gaan goed dus Vief! Zo dan heeft je moeder echt een engeltje op haar schouders gehad Dienke! Iedereen iig veel plezier bij nick en simon.
Stoer paard Hilde! Geluk bij een ongeluk voor je moeder Dienke.
_Noor
Geplaatst: 11-10-11 20:14
Echt heel anders, Hilde! CW is Jer in de dop qua bodybuilder-postuur
Nou KJ en Sjorsie vinden elkaar maar eng KJ kijkt steeds naar Jer en Sjors brult om zijn moeder (die erg blij is dat ze van hem af is ). Morgen ga ik even bellen of ze volgende wk naar de opfok kunnen
Sim
Geplaatst: 11-10-11 20:15
KJ en Sjors wennen vast snel aan elkaar, Noor. Heb je je boek nog uit kunnen lezen?
_Noor
Geplaatst: 11-10-11 20:18
Yep! Was eigenlijk best lekker
Mootje
Geplaatst: 11-10-11 20:19
Sjors is leuk Hilde, ik vind op deze foto CW wel iets weg hebben van hattrick van Lau!
Vandaag heerlijk gereden! Nog 1 dag werken en dan heb ik weekend
Sjors en Sjonnie zijn trouwens bijna even groot, terwijl Sjonnie ruim 2 maanden ouder is!!! Sjors is wel een "skriebeltje" en Sjonnie een lekker stevig ding
Sim
Geplaatst: 11-10-11 20:26
_Noor schreef:
Yep! Was eigenlijk best lekker
Kan ik me voorstellen. Lekker relaxed op bed liggen met een boek. En ik maar werken (en het was nog druk ook ).