[SGW] Wedstrijdkalender 2011 deel II

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Vivre

Re: Wedstrijdkalender 2011 deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 21:20

@ Polo; de kalender van de LRV loopt nog niet zover. Ik ga er vanuit dat de mosten dit jaar ook gewoon georganiseerd wordt, maar dat is meestal eind oktober/begin november.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 21:36

ik vind vasse ook een leuke cross!

Marloeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 22:03

EvelienH schreef:
Afstanden kloppen echt voor geen meter... Met beide paarden had ik er moeite mee in de combinaties en de een galoppeerd enorm groot en de andere normaal. Die hindernis met de badkuip was gewoon gevaarlijk, als je paard springt maar toch stopt staat hij met zijn voorbenen in de kuip, veilig is anders. :n

dit jaar heeft PH een andere crossbouwer, dus ga er vanuit dat het dit jaar beter gaat.

rowoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 10:54

Ik heb Vasse net gemaild en ook met Diepenheim. Geef me gewoon op voor de regio en ze zetten me naar zondag als ik niet die 4 punten heb.
Ik ga ook maar Barchem op geven. Dit weekend gaat alles op de post.

Vasse vind ik qua cross niet geweldig, soms idd wat rare lijnen en afstanden. Maar dat is met name in het L. Ik vind het er altijd wel super gemoedelijk en dat is ook wat waard.
T is voor mij niet dichtbij. T is een uur rijden en dat is voor SGW begrippen ver voor mij :))

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 11:18

Ik heb de vos ook maar opgegeven voor een aantal crossen, Gorssel (3e op wachtlijst), Ysselsteyn, Diepenheim en Bathmen (wachtlijst).

rowoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 21:14

Nou ik heb t/m Barchem mijn coupons geschreven en die gaan morgen weg. K zag alleen dat je voor Barchem VOORaf moet betalen :? Stel dat mijn paard kreupel is ben ik mooi mijn geld kwijt en vangen ze 2x over startgeld voor 1 startplek :\

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 21:16

ze moeten het terug betalen als je afmeldt voor de sluitingsdatum.

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 21:17

Ik heb van Castenray netjes mijn geld terug gekregen hoor nadat ik een dierenartsrekening had opgestuurd.

rowoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 21:18

Ja dat snap ik. Maar mijn paard kan ook na de sluitingsdatum kreupel worden ;) Nu weet ik ook wel dat iedereen wel van allerlei smoesjes kan bedenken om niet te hoeven betalen, maar toch. Maar ik zal wel een zeur zijn :+

DA-verklaring wordt iig hier in Twente bijna nergens meer aangenomen. Is blijkbaar ook niet meer verplicht.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 21:18

rowo schreef:
Ja dat snap ik. Maar mijn paard kan ook na de sluitingsdatum kreupel worden ;) Nu weet ik ook wel dat iedereen wel van allerlei smoesjes kan bedenken om niet te hoeven betalen, maar toch. Maar ik zal wel een zeur zijn :+

Na de sluitingsdatum moet je toch betalen. Dus dan ben je dat geld toch kwijt!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 21:19

als je na de sluitingsdatum afmeldt krijg je een rekening thuis rowo, dus aan het eind van het liedje komt het op het zelfde neer.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 21:20

Ik heb dat meisje laatst gesproken wat van het secretariaat was van Barchem. Ze storten het zowiezo terug als je daar recht op hebt Rowo.

Mireille als je een dierenarts verklaring hebt mogen ze je weigeren het startgeld terug te geven als je na de sluitingsdatum afmeld!!! Dus dan heb je waarschijnlijk een heeeeeeeel vriendelijk persoon gehad.

rowoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 21:21

Dat van na de sluitingsdatum weet ik wel. Maar t gaat mij meer om het idee van vooraf betalen. Maar ik zal het iig netjes overmaken. Nu hopen dat ik het niet voor niets doe en op de wachtlijst sta :))

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 21:22

ik maak het tzt wel een keer over, voor de sluitingsdatum. NK kent toch geen wachtlijst, en bovendien moet ik nog twee winstpunten halen :D

het verhaal rond DA verklaring bestaat al een hele tijd niet meer, en steeds meer verenigingen weten dat ook.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 21:24

muts_marijke schreef:
Mireille als je een dierenarts verklaring hebt mogen ze je weigeren het startgeld terug te geven als je na de sluitingsdatum afmeld!!! Dus dan heb je waarschijnlijk een heeeeeeeel vriendelijk persoon gehad.

Dat is dan coulance vanuit de vereniging!

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 21:28

Dan heb ik inderdaad geluk gehad. Had de rekening opgestuurd, niet een losse verklaring hoor. Rekening van 400 euro geloof ik, dus er was ook echt wel wat aan de hand. Nou ja, het leek ernstig. Achteraf viel het allemaal mee gelukkig.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 21:28

Ik maak het ook pas vlak voor de sluitingsdatum over. Eerst maar eens zien of ik die 2 punten nog erbij rij. :)

Ik heb toen met Vero ook nergens geen inschrijfgeld terug gehad, zelfs niet toen ik later een papier van de DA had dat ik haar in moest laten slapen. Snap het opzich wel, maar op dat moment was het wel even lastig.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 21:34

Ik kreeg idd ook mijn geld terug in C'ray met een DA verklaring, echt keurig!

Sannn, dat is wel heel zuur ;(

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 21:38

Sannnn schreef:
Ik maak het ook pas vlak voor de sluitingsdatum over. Eerst maar eens zien of ik die 2 punten nog erbij rij. :)

Ik heb toen met Vero ook nergens geen inschrijfgeld terug gehad, zelfs niet toen ik later een papier van de DA had dat ik haar in moest laten slapen. Snap het opzich wel, maar op dat moment was het wel even lastig.

Tja ik als secretariaat (van een dressuurvereniging!) doe in dit soort gevallen echt geen rekening sturen. Maar zoals al gezegd dat is pure coulance van de vereniging!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 21:47

Ik heb bij een cross zelfs moeten betalen toen ik niet kon vanwege de begrafenis van mijn opa. Hebben dat echt hoog gespeeld naar de KNHS en die heeft reglementair niks kunnen doen, maar die hebben wel de vereniging erop aangesproken dat je als secretariaat in sommige gevallen sociaal dient te blijven.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 21:49

Dat is wel heel zuur inderdaad Sannn.

Ik heb contact gehad met de knhs over het akkefietje waar ik laatst jullie om hulp mee vroeg en de knhs zei dat ik recht had op terug gave van het startgeld. Heb weer gemaild met het secretariaat en ze gaan het in orde maken.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 21:53

Soms is het reglement ook niet helemaal duidelijk. Maar in geval van een overlijden b.v. is het wel heel cru als je toch moet betalen!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 21:56

Dat is wel erg van het secretariaat Lau. :(

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 22:00

dat vind ik gewoon onfatsoenlijk. Ik heb zelf destijds wat wedstrijden afgemeld na het overlijden van mijn vader, hoefde of niet te betalen, of ik mocht het al betaalde inschrijfgeld doorschuiven naar een volgende wedstrijd.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 22:01

Er is idd wel een hoop verschil in hoe verenigingen omgaan met afmeldingen om bepaalde redenen.
Moet zeggen dat ik Neede daar heel netjes in vond toen een aantal jaren geleden mijn vader net was overleden en ik dus niet startte. Kreeg zelfs nog keurig de coupon + een kaartje thuis gestuurd.

Castenray en EL waren tot nu toe ook altijd heel netjes toen ik af moest melden vanwege blessure pony.