Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Al moet je dan geen technische studie gaan doen, want dan heb je alsnog projecten!

behalve als het echt leuk is!
Als ik 1x iets zie, weet ik het over het algemeen al! 

Dus ik raad iedereen ook aan om te gaan leren!

Heel logisch.

die is goed Margriet!! 
Beetje overzicht in de chaos.
Vind vooral die Richard echt een griezel.
Nog even poosje door trainen en dan ga ik maar weer eens op dressuur concours!
filmpje zag ik vandaag ook al, blijft geniaal!
. Rijd dus meestal alleen, heerlijk. rowo schreef:@ Weule: ik heb ook 6 jaar gestudeerd. Maar die lang studeerders mogen ze van mij ook aanpakken. Hoeveel daarvan vinden het studentenleven gewoon veel te mooi en doen er daarom zo lang over.
En idd ga ik gewoon 20 rijden richting de manege. Dan maar 2x zo lang erover doen.
Mootje schreef:Daar staat een hele dikke boete op... En aangezien je een inschrijving van de gemeente moet overhandigen en bij de gemeente een huurcontract, gaat dat tegenwoordig niet zo makkelijk meer!
(broertje) die is met 3 vrienden 'anti-kraak' gaan wonen in deventer en dat kostte hem al met al 60/70 per maand.. maar hij kreeg meer aan stufi, omdat hij uitwonend was, dan dat het hem kostte, denk dat ie in 1,5 jaar 10 keer daar geslapen heeft

. Ik vraag mij af of dat klopt. ik wacht even mijn jaaropgave af en anders pas ik het aan.
ikke wel.. Mijn ouders zijn een uur bezig geweest om de schimmels op stal te krijgen. Zag zondag wel dat de merrie kreupel was. gelukkig hebben ze wintervakantie dus hopelijk is zij weer goed tegen de tijd dat we weer kunnen. Zij is nu echt even het kneusje van stal want had ook al een wondje op haar voorbeen
arme paarden!