[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

EvelienH

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 15:38

HBO is een groot project, ik heb liever een boek dat ik uit mijn hoofd moet leren. :o

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 15:39

Moet je naar de uni gaan :)) Al moet je dan geen technische studie gaan doen, want dan heb je alsnog projecten!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 15:42

Ik had af en toe wel van die projectjes dat je samen een presentatie moest geven of een samen een paper moest schrijven. VRE-SE-LIJK!

Heb trouwens mijn scriptie wel samen met iemand geschreven, was een flink project: 2 personen én 2 masters :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 15:43

Ik vond die projecten niet leuk, maar ook zeker niet vervelend.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 15:44

Pff hou ook niet van leren.. :+ behalve als het echt leuk is!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 15:44

Bij ons is het altijd wel te regelen dat je alleen een essay kan schrijven, alleen soms is het ewcht groepwerl meet zijn vieren. Maar over het algemeen is iedereen wel gemotiveerd en komt het goed.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 15:45

Ik hoef nagenoeg niet te leren :o Als ik 1x iets zie, weet ik het over het algemeen al!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 15:46

Nou mijn les is een uur vervroeg, dan kan ik daarna nog ff Avi 20 minuutjes rijden. Heb ook nog een verjaardag dus daar zal ik pas rond half 10 zijn :\

*zoekt weer motivatie om te leren*

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 15:48

Zo goedemiddag!
Evelien jeetje wel schrikken dat je nog bijna in d sloot lag.
Jammer bv van je winterstop.
Sanurie ik ben jaloers op je vakantie!
Nou ik baal ervan dat ik niet wat normaals heb geleerd. :+ Dus ik raad iedereen ook aan om te gaan leren!

Was gister even met W de weg uitgeweest. Dacht dat het bos wel betrouwbaar was, alleen was niet zo. Dus toen maar weer terug over de weg. Maar had hij toch wat beweging gehad!
Vandaag had ik nog cc. Stond een dik parcours. In het 1e pc hadden we een balk, wat weer helemaal mijn schuld was. Ook sprong hij niet fijn door. 2e pc was progressief en was ik foutloos. En ook nog 4e, dus weer erg tevreden. Hij sprong het 2e pc namelijk veel beter! Dus gaat echt super zo! :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 15:52

Netjes Margriet en gefeliciteerd met je 4e plek. Heb je B of L gesprongen?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 15:54

Mootje schreef:
Ik hoef nagenoeg niet te leren :o Als ik 1x iets zie, weet ik het over het algemeen al!

Same here. Dat is inderdaad wel fijn.

Goed, Margriet! Weer in het L?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 15:55

Mootje schreef:

Ik kijk het altijd ook 1x over en ken het. Maar moet dat dan ook wel zorgvuldig doen...

Naja ik geef het leren op. Als ik een zin lees ben ik het vervolgens weer vergeten :+

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 15:56

Nee deze had ik nog in de B staan. Volgende keer weer rondje B en L. :)

:')

Vriendje zou vandaag slipcursus hebben als bedrijfsuitje. Maar gaat niet door. Reden? Het is te glad. :+ Heel logisch. :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 16:03

_O- die is goed Margriet!!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 16:07

Ga je filmpje vanavond bekijken, Margriet :)

Zo, heb grote opruiming gehouden op mijn werkplek. De oud papierbak is weer lekker vol ;) Beetje overzicht in de chaos.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 16:23

Haha leuk filmpje!

Edit, Noor lekker is dat!!
Ik ga deze week ook nog even aan de gang. Ook al lekker nieuwe mappen maken voor 2011.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 16:44

Zo’n slipcursus lijkt mij idd ook wel wat.
Volg BZV ook sinds 2 jaar. :) Vind vooral die Richard echt een griezel.
Leuk terreintje hebben jullie Mirthe!
Succes alvast met je tentamen Shanouk, vertrouwen erin? Fijn dat die happy athlete masseuse woensdag al kan!
Ideaal zulke brandweermannen Noor. :D
Wat balen BV, maar veilgheid staat idd voorop!
Gatver Lielle, dat is geen fijn bericht als je nog op pad moet vanavond in het donker. Hier was het met de trailer heel goed te doen, moest ook wel. Anders ging ik niet, ouders hier verklaarden me al voor gek dat ik de route eerst met de auto gewoon ging rijden.
Leuk dat je de M jury cursus gaat doen TG!
Dat vind ik idd ook Weule en Rowo, vooral in mijn tijd dat ik in Groningen studeerde waren er ook veel die gewoon geen reet deden aan hun studie, die verpesten het voor degene die wel wat doen maar die het niet in die 4 jaar redden.
Van die uitwonende beurs wordt idd heel veel misbruik gemaakt. Ook mensen die naar het buitenland gaan en dan nog in NL ingeschreven blijven staan etc. Het gaat nog steeds redelijk makkelijk Mootje, ze controleren er amper op namelijk.
Haha, lekkere flauwe link. :D
Ik mis de uni zo nu en dan wel, gewoon lekker dat zelfstandige werken. Nu moet je veel in groepjes doen en vaak komt het dan toch altijd op dezelfde persoon terecht omdat de rest het gewoon niet doet of niet snapt/ wil snappen. Mijn scriptie moet ik straks ook met 1/ 2 anderen maken, daar baalde ik best wel van. Maar goed!
Netjes Margriet!

Ben vandaag bij J.H. geweest voor les. Eerst lang getwijfeld of het wel kon. Toen dus maar even de weg gereden met de personen auto, die was gelukkig goed te doen. Dus op pad gegaan.
Heb in lange tijd niet zo lekker gereden, was echt een heel ander paard. Dressuurmatig wordt het ooit nog eens wat met ons. :D Nog even poosje door trainen en dan ga ik maar weer eens op dressuur concours!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 16:56

Netjes gedaan Margriet! Gefeliciteerd. Lekkere reden van die slipcursus :+ filmpje zag ik vandaag ook al, blijft geniaal!
Fijn dat je les goed ging Sann!
Ik wil graag HBO paardenhouderij gaan doen op het stoas, dan heb je een 2e graads bevoegdheid erbij als je klaar bent, dus kan je ook nog docent worden(docent paard, nask en bio geloof ik). Dat leek mij wel wat. Die studie kan je heel veel zelf inrichten.

Volgens mij vroeg Mandy het, maar de buren hebben een binnenbak, kan daar lekker binnenrijden. Is er altijd rustig want de bak is niet zo groot en de bodem niet zo goed, en wie gaat er nou naar dit gat in de wereld speciaal om te rijden :D . Rijd dus meestal alleen, heerlijk.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 17:07

rowo schreef:
@ Weule: ik heb ook 6 jaar gestudeerd. Maar die lang studeerders mogen ze van mij ook aanpakken. Hoeveel daarvan vinden het studentenleven gewoon veel te mooi en doen er daarom zo lang over.
En idd ga ik gewoon 20 rijden richting de manege. Dan maar 2x zo lang erover doen.

Ik heb ondermeer als reden dat ik 3 bestuursfuncties heb, enkele losse evenementen heb georganiseerd, veel werk naast de studie, en daarnaast altijd veel gereden heb (tot 4/5 paarden per dag, in mijn tijd bij olthof nog meer...)

Dat is inderdaad anders als die lui die alleen meer zuipen/feesten en verder niks doen, ik kan straks op mijn CV natuurlijk wel een heel aantal leuke dingen zetten...

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 17:10

Mootje schreef:
Daar staat een hele dikke boete op... En aangezien je een inschrijving van de gemeente moet overhandigen en bij de gemeente een huurcontract, gaat dat tegenwoordig niet zo makkelijk meer!

ken ook iemand die dat gedaan heeft ;) (broertje) die is met 3 vrienden 'anti-kraak' gaan wonen in deventer en dat kostte hem al met al 60/70 per maand.. maar hij kreeg meer aan stufi, omdat hij uitwonend was, dan dat het hem kostte, denk dat ie in 1,5 jaar 10 keer daar geslapen heeft :P
Daarnaast heeft hij nog heel handig allerlei dingen bij de gemeente lopen regelen (teruggave van allerlei reinigingsonkosten etc....) uiteindelijk heeft het hem alleen maar geld opgeleverd.

Alleen was het ietwat banketstaaf dat hij toen één of andere verklaring moest halen,en hier in de Hof van Twente op het gemeente huis kwam, en ze daar zeiden dat ie in Deventer moest zijn.... Had die sukkel niet aan gedacht....

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 17:14

Ik ga mn autootje uitgraven, die is vanaf vrijdag aardig ingesneeuwd :+ :brr:

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 17:21

Ik ben nu ook 6de jaars, maar heb voor kunbstgeschiedenis een keer een half jaar fysio gedaan, toen een jaar geschiedenis en toen bachelor k'ges. En dan nu rechten en nog niet klaar. Maar ben ook geen zuiper/feester.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 17:23

Ik studeer nu ook voor mijn 5e jaar. Maar dat heeft meer met medische redenen te maken en met het switchen van studie. Fysiotherapie, wat ik nu doe, doe ik zelfs versneld. Ben het studeren nu ook wel zat, bijna iedereen in mijn omgeving werkt fulltime. Nou dat wil ik ook wel onderhand. :)

Succes TG! Autotje van mijn zus startte niet meer. :(

Er gaan hier regelmatig wel mensen naar Soest (Laseur) toch? Ben er alleen met springen nog maar geweest, maar met indoor dressuur kan je dan ook indoor losrijden?

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 17:31

Beetje bijgelezen.

@ Billy ik wil niet hetzelfde eruit te zien als de kaderleden. Ik heb laatst een dekje en oornetje gezien in de kleuren rood wit blauw. Blauw dekje met rood/witte bies. op het oornetje stond een klein vlaggetje. Ik wil het zeker niet schreeuwend hebben maar wel subtiel. Wil er niet uitzien als een kermisattractie :+
@ TG leuk dat je erbij zit. Hoorde dat hier Monique de M cursus geeft. ik heb ook post van de zorgtoeslag gehad. Krijg 8 euro meer per maand :o . Ik vraag mij af of dat klopt. ik wacht even mijn jaaropgave af en anders pas ik het aan.
@ Weule afdeling handhaving is leuk. Zit ik ook op maar niet bij de gemeente. Ik zit bij het bedrijf dat gaat over de apk keuringen en verzekeringen van alles met een kenteken :D
@ corienn super advertentie :D
@ Mistid klinkt als een leuke studie

Mijn paarden vonden het niet koud vandaag :( ikke wel.. Mijn ouders zijn een uur bezig geweest om de schimmels op stal te krijgen. Zag zondag wel dat de merrie kreupel was. gelukkig hebben ze wintervakantie dus hopelijk is zij weer goed tegen de tijd dat we weer kunnen. Zij is nu echt even het kneusje van stal want had ook al een wondje op haar voorbeen |(

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 17:40

Caro hij is leuk he! heb hem ook op me hyves als www ;) arme paarden!
Margriet netjes van je 4de plaats :)
Tg succes met uitgraven!
mirthe leuke studie vriendin van mij zit in pesse paardenhouderij!

Zo heb lekker lasange op :9
Vanavond niet te laat op bed!