Hey Anke, Zeus heeft de donderdag voor diepenheim een spier kneuzing opgelopen, 6 weken rust en een mega langzame opbouw. En het wilde niet echt fijn met rijden. Alles zat zo vast. Maar de laatste paar keer met rijden ging het stukken fijner! En vorige week had ik Sim verteld dat het nog niet echt wou. En dat ik ging hopen op Gorssel. Maar als de dressuur zo fijn blijft gaan kan ik misschien een keer aan een sprongetje denken.
Ja ben ik super blij mee Joki vooral omdat je zooo graag wil crossen maar het bleef zo steken met rijden dat ik het niet zag zitten maar nu heb ik weer een beetje hoop!
bianca1980
Geplaatst: 11-01-11 00:53
_Sim_ schreef:
Dat klinkt goed Marijke! Neede heb ik niet in mijn planning, maar misschien ga ik wel kijken om te zien wat er (ten goede) is veranderd.
hier hetzelfde, ik had hem al doorgestreept omdat ik daar geen moeite in wilde gaan steken om mijn dienst te ruilen ,maar wie weet idd als het nu allemaal goed veranderd dat ik deze ook weer op de lijst kan gaan zetten. Vond het zelf toendertijd ook geen fijne cross.
Lielle dat gaat inderdaad hard die trainingen zeg! Ging het vorig jaar ook zo hard? Wanneer zitten de groepen vol? Ik wil ook heel graag mee naar Ede, de Valouwe is zo'n mooi terein! En voor ons niet gigantisch ver weg. Alleen... ik wil dan eerst vervoer geregeld hebben voordat ik me opgeef.
Mootje
Geplaatst: 11-01-11 11:25
Annetje, achter de datum kan je zien hoeveel mensen er nog bijkunnen. Voorbeeldje '26 feb (16/25)'. Er hebben zich al 16 combi's ingeschreven en in totaal kunnen er 25 combi's meetrainen