[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 09:17

Haha wat een late bokkers :D
Mooie reactie Lotte ;)

Ik ga maar eens kijken hoe Miss Woods het maakt :)
Dan mijn koelkast ophalen en door naar Enschede!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 10:25

Goeiemorgen!
@Hilde: Gefeliciteerd met je 10e wintspunt!
@Mistid: Ik zou maar even rustig aan doen, klinkt niet helemaal goed!
@Snoekiej: Veel succes en plezier vandaag met je kur!
@Rowo: Jammer dat het niet zo ging als je had gehoopt, maar vandaag een herkansing in het springen!
@Lotte: Volgens mij heb jij lekker gestapt :P
@Vief: Veel succes met het inrichten van je nieuwe kamer vandaag en een dikke :(:) voor Woll, hopelijk knapt ze snel op!
@Rosalie: Fijn dat je bosrit lekker ging.

Ik voel me vandaag alweer een klein beetje fitter als gisteren gelukkig. Ga vandaag dus maar weer even op het paard zitten. Had eigenlijk het plan om even naar het bos te gaan, is kijken of ik iemand hier zo gek kan krijgen om mee te gaan. ;)

malloesje

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 10:38

Mogguh!

JJ; ga je nooit alleen naar het bos dan? Of is het verder weg voor jou?
Mandy; ben benieuwd hoe het gegaan is.

Ik doe Zaps zo even aan de lijn en misschien even rijden. Ik heb in principe volgende week nog cc, maar weet nog niet of ik mee ga doen.
Vanmiddag even Enschede in, is koopzondag :)

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 11:12

@ Mandy; wel lekker vroeg ja! ;)

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 11:38

:wave:

Balen van je punten mandy, succes vandaag!
Lekker gestapt lotte? :D ghehe

vandaag even lekker het bos in met Uk denk ik :)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 11:59

Goedemorgen allemaal :wave: ,

Weer fris en fruitig, nuchter en wel op de been..
Was erg gezellig gister!! Soort van zelf-georganiseerde kroegentocht gedaan, eindigend in een discotheek _O- >;) .
Mooie post van mij vanmorgen :roll: , straalt er vanaf dat dat geen nuchtere Lotte was :o .

Veel plezier bij Miss Woods Vief 8-)
Ik zie allemaal buiten/bosrit-gangers, veel plezier ;) .

Ik ga rustig nog maar even ontbijten... beetje vitamine-preparaten erbij := . Straks naar Wootje, we vieren verjaardag van mijn zus vandaag, 21 jaar *\o/* .

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 11:59

:wave:
Heb nog niet bijgelezen, doe ik zo :)
Pff, Bonny heeft echt een rotbui ^o)
Ze wil niet meer komen in de wei, dan gaat ze heel hard lopen rennen, ze springt over de omheining heen, en gister...

Stopte ze voor het eerst voor een hindernis :oo ze ging gewoon op de rem??? :n
Ze is gewoon denk ik ook wat jaloers, ook wel begrijpelijk, eerder reed ik haar elke dag, alleen zij kreeg aandacht, en ja, nu heb ik er een paard bij, ze krijg nog steeds elke dag aandacht, alleen ik rij iets minder..

Nouja, misschien dipje... ik laat haar even staan en ga haar eerst maar eens even goed dressuurmatig rijden en dan ik zie het wel.

En toen ik daarvoor op Peps stapte kreeg mel een rodeo show := Bonny zat vervelend te doen (was de bak ingerend) en ja, die moest er weer uit, maar peps wou ook mee... dus wat doet ie... ik dacht hij gaat steigeren, dus ik mee zitten naar voren, geeft ie er gelijk een bok bij, 4 voetjes van de grond, dus ik 1 hand los om evenwicht te bewaren, zo he... daar lag Mel bijna :+ maar peps stond na die bok gelijk weer stil haha.
Toen was Bon eindelijk uit de bak, wou ik Peps aansingelen, springt ie naar voren omhoog, dus ik werd letterlijk gelanceerd, bleef wel zitten.
Daarna ging ik rijden, beetje draven, en dan is het net een mak lammetje :Y) moest ik hem bijna vooruit duwen, haha, daar was Peps weer :+
Gek beest af en toe :P

Ach, Bon mag vanmiddag lekker buiten scheuren :P

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 12:21

:wave: goeiemorgen

Zal zo even beide paardjes gaan rijden :D.

Vief: balen dat Woll niet echt fit is :(:). Hoop dat het gauw weer goed is.

Hier vliegen ondertussen een heleboel lammetjes in hun hokjes in het rond :+ Super grappig om te zien.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 12:33

Leuk is dat Kim :D !! Volgende week komen de schapen bij ons op stal om te bevallen, laat ze maar komen, die lammetjes ;) .

Voorheen stond ik in de andere stal met Wolin met nog 3 andere paarden en daar kwamen de schapen altijd naast te staan (swinters stond er een grote stier), was echt gezellig! Beestenboerderij :D . Wolin zette ik daar dan vast om te poetsen, intussen stond ze te keuvelen met de lammetjes die aan haar neusvleugels sabbelde :+: .

Ik ga naar stal!! :wave:

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 12:55

WL; gefeliciteerd met je zus, veel plezier vanmiddag
Melanie; balen zeg dat Bonny in zo'n rothumeur is, hopelijk gaat het snel voorbij.

En ik lees lammetjes, dat zijn zulke schattige beestjes. Eerder altijd gehad, tegenwoordig helaas niet meer :n

Net lekker Zaps gereden en die was zowaar braaf :D Maar weer rustig opbouwen nu :)

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 13:08

@ Malloesje; fijn dat ie braaf is! :)
@ Melanie; Balen van Bonny, Excell heeft dat ook een beetje, niet zo hard,
maar begint ook vervelend te worde met rijden als ik hem minder rij, en Ramona meer! :)

Ik ga carnaval vieren! ;)
Laat maar België loopt een beetje achter he!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 14:10

Mandy: Ik werk in de Troubadour (1 keer per 2 weken), soort grand-café/muziekcafé idee. Is tot half 3 open dus vandaar ;)

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 16:12

Mel: balen dat Bonny niet meer zo vrolijk is. Maar ik zou dan net even een periode alleen maar leuke dingen met haar doen, zoals buiten rijden oid. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat een paard veel vrolijker wordt van alleen maar gaan dressuren. ik denk dat dat averechts werkt.

Vief; balen dat Woods nog niet ok is! als het te lang blijft duren zou ik er idd toch maar een da bij halen.
Mandy: jammer dat je niet tevreden bent met je resultaten op de RK...
En ik las dat Hilde naar het Z mag: proficiat!!!!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 16:22

_O- Geweldig Lotte bericht gelezen :+
Een een jaloerse Bonny :(:)
Jammer Mandy :(:)

Citaat:
Nou het is niet echt goed met mij :Y) Mijn rug voelt zwaar poedersuiker, kan niet niezen of hoesten want dan voelt het alsof ik een beetje doodga :o .
Mijn nek moet ik heel langzaam bewegen dan gaat het wel. Mijn hoofd bonkt.
Maar verder leef ik nog hoor :Y) .
Het enige wat niet piijn doet zijn mijn benen+voeten+tenen en mijn handen+vingers.

Met Kino is er niets aan de hand :D !

Maar mijn wedstrijd
Met Yoeri 1e keer L, inspringen liep hij niet echt fijn maar dacht dat het aan mijn rug lag, parcours in 1 stop en 1 voor tijd ( :+ )
2e parcours sprong hij met inspringen niet meer, dat ging nogal raar want ik sprong op de oxer in ipv eerst een stijl :?
Maarja, 1 stop op 1 en 1 op 7, die kwam gewoon niet lekker. Had niet verwacht dat ik rond zou komen :P
Op Kino kon ik niet zitten, dus het zag er nogal freaky uit met inrijden, maar klassiek foutloos en barrage ook, maar ik reed voor foutloos en niet voor tijd en de ander deed dat wel. Nouja weer 2 wp :D
En progressief had ik een balkje op 6 maar was wel foutloos (balkje was mijn eigen schuld, ik was 6 een heel klein beetje kwijt en toen zag ik hem en reed ik wel goed aan maar net niet genoeg O:) )

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 16:32

Nou als je met 2 pony's kan springen valt het vast wel een beetje mee met dat doodgaan. ;)

Apart van Bonny melanie, ga met floor mee. :j lijkt mee een goed idee.

Uk stond vanochtend heel arrogant te kijken volgens mijn moeder. :D die heeft vast door dat ze Z mag. :') ben er wel blij mee, toch een klein mijlpaaltje. :D

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 16:50

Heb net heerlijk met beide paardjes wat gesprongen. Liepen echt goed :+: .

Hilde: Uk is gewoon arrogant ;).

Vief: hoe was Woll vandaag??
Laatst bijgewerkt door kimdepim op 01-03-09 17:03, in het totaal 1 keer bewerkt

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 16:52

Nou vanmorgen dus naar Marienheem geweest, t was direct op stijl. K was met Zoë foutloos en 2e :D Zetje had een fout, maar wederom doordat ze niet wisselde en overkruist was. Echte een balansprobleem nog en jongigheid. Ze sprong wel mega ruig :+

@ andrea: jeetje wat moest je daarna allemaal nog doen dan??? Heel veel schoonmaken?

@ melanie: ik ken het van dat chaggie zijn hoor. ONze C pony heeft dat ook heel erg sinds er andere paarden bij zijn en hij minder aandacht krijgt.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 17:02

Netjes Mandy! :D was het vroege opstaan niet voor niets. O:)

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 17:17

Gefeliciteerd Mandy, super!

Na half 3 is het gelijk schoonmaken en meestal zijn we dan om 4 uur klaar (gisteren wat later). Daarna meestal nog even wat drinken met z'n allen en dan naar huis.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 20:26

Netjes Mandy :)
@Melanie: Ik zou dan ook niet juist meer gaan dressuren, juist leuke dingen doen!! De dingen die je dan met hem doet, moeten extra leuk zijn.

Gezellige dag geweest zo, ben wel aardig gaar onderhand :o .
Beste vriendin heeft vanavond twee dates, die heeft zich aardig in de nesten gewerkt := ..

Heb met Wo gespeeld, was leuk!! Mensen kwamen kijken wat we aan het uitspoken waren. Kreeg complimenten voor hoe ze er uit zag en hoe ze liep (onder het zand, maar super los daar lijf en lekker swingen). Wo is inmiddels een appel-roodschimmel :o , heb steeds een ander paard.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 20:34

zo was ik ook weer..

vrijdagavond groentjes dressuur gehad met zoeff.. dit was haar 3e groentjes wedstrijd.. ze bokte alleen met aangaloperen maar verder eigenlijk heel netjes nadat ze de hele week alleen maar heeft lopen steigeren.. hadden 172 punten..
Haar neem ik 14 maart ook mee naar putten.. dat wordt haar eerste oefencrossje..

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 20:56

@Mandy: Gefeliciteerd met je prijs! Zoe gaat het steeds beter doen zo te lezen!
@Malloesje: Jipje kan nogal link zijn als ik hem alleen mee neem, hij wil nogal moeilijk van huis af en als ik een rustig bosritje wil maken kan ik beter iemand anders zoeken die mee gaat :o
@Lotte: Weer helemaal bijgekomen van je avondje?
@Kim: Leuk al die lammetjes!
@Melanie: Ik herken het verhaal wel, heeft mijn oude pony toen ook een tijdje gehad. Maar zoals al eerder gezegd zou ik haar lekker meenemen naar het bos ofzo.
@Andrea: Zo dat is wel laat om nog te werken!
@Marieke: Carnavalse!

Nou mijn buitenrit is het vandaag ook niet geworden met Jipje, hij heeft koliek gekregen vanmiddag en ben dus de hele dag al met hem in de weer. Net gespoten en om half 10 moet hij goed zijn anders moet hij nog weer gespoten en verder mag hij niks eten ;( Hopelijk knapt hij snel op, want dit is toch echt niks.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 21:20

Wij hadden gisteren zoiets doms. Mijn moeder zei dat de begravenis om 14.00 begon, dus wij waren mooi optijd net na half 2 in Hoevelaken, staat mijn moeder langs de weg en zegt: het is al afgelopen }:0 Was het al om 13:00 begonnen. Ik schaamde me wel een beetje. Maar ze waren op dat moment nog met zijn allen op de begraafplaats bij het graf, daar was nog een soort van priester die van alles zei. Er waren zoveel mensen dat het eigenlijk niet opviel dat wij te laat waren. Mijn moeder had al gezegd dat er veel mensen kwamen, maar zoveel had ik echt niet verwacht. Volgens mij waren er wel 500 mensen. We hadden er ook nooit meer bijgepast in de aula. Was wel apart om te zien hoe een koerdische begravenis gaat.

Rowo: Netjes hoor van je 2e plek
Hilde: gaaf dat je nu Z1 mag 8-)
JN: balen van Jipje zeg! Hopelijk gaat het snel beter met hem

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 23:55

Ik heb Bul laten vrijspringen vrijdag avond voor een wedstrijd voor 3 en 4 jarigen in Saasveld. Er deden 100 paarden mee en Bul heeft zich voorbeeldig gedragen :D Hij liet zich wel even zien als hengst maar dat mag, daarbij bleef hij super gefocust op mij en luisterde hij uitstekend. Het mooiste van alles is dat we nu vandaag de uitslag te horen kregen en dat Bullie dus in de finale is geselecteerd (top 22 is uitgenodigd). Dat word dus supergaaf, ook omdat TEAM NIJHOF dan die avond ook een hengstenshow geeft en dan de finale vrijspringen is, dus over twee weken staan we er weer *\o/* Bullie was helemaal onder de indruk van alles en heeft zaterdag de hele dag geslapen... :P te weten languit in zijn box.... ;) vandaag mocht hij lekker wandelen met de baas }> en lekker rollen en rommelen in de bak, morgen weer een dag vrij en dan ga ik dinsdag weer met hem longeren.
Aankomend weekend ga ik dan wel naar het weekend grondwerk met hem, moet het dan toch maar beleven om te weten of het iets is en anders is het altijd leuk om met de NVVR weg te zijn. :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 08:35

Gefeliciteerd Bianca!!
MAndy ook super van Zoë.
Mistid gefeliciteerd met winstpunten.
JN: Ik hoop dat Jipje snel opknapt. Hij heeft wel echt last van kwaaltjes hè de laatste tijd?

Ik ga zo op weg naar mn inwerkdag. Ben erg benieuwd of ik het leuk vind. En anders pech, dan moet ik me er maar overheen zetten, werk is werk. :D