Mooie reactie Lotte

Ik ga maar eens kijken hoe Miss Woods het maakt

Dan mijn koelkast ophalen en door naar Enschede!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
voor Woll, hopelijk knapt ze snel op!

ghehe
,
.
, straalt er vanaf dat dat geen nuchtere Lotte was
.
.
. Straks naar Wootje, we vieren verjaardag van mijn zus vandaag, 21 jaar
.

ze ging gewoon op de rem??? 
Bonny zat vervelend te doen (was de bak ingerend) en ja, die moest er weer uit, maar peps wou ook mee... dus wat doet ie... ik dacht hij gaat steigeren, dus ik mee zitten naar voren, geeft ie er gelijk een bok bij, 4 voetjes van de grond, dus ik 1 hand los om evenwicht te bewaren, zo he... daar lag Mel bijna
maar peps stond na die bok gelijk weer stil haha.
moest ik hem bijna vooruit duwen, haha, daar was Peps weer 

!! Volgende week komen de schapen bij ons op stal om te bevallen, laat ze maar komen, die lammetjes
.
. Wolin zette ik daar dan vast om te poetsen, intussen stond ze te keuvelen met de lammetjes die aan haar neusvleugels sabbelde
.
Maar weer rustig opbouwen nu
Geweldig Lotte bericht gelezen
Citaat:Nou het is niet echt goed met mijMijn rug voelt zwaar poedersuiker, kan niet niezen of hoesten want dan voelt het alsof ik een beetje doodga
.
Mijn nek moet ik heel langzaam bewegen dan gaat het wel. Mijn hoofd bonkt.
Maar verder leef ik nog hoor.
Het enige wat niet piijn doet zijn mijn benen+voeten+tenen en mijn handen+vingers.
Met Kino is er niets aan de hand!
Maar mijn wedstrijd
Met Yoeri 1e keer L, inspringen liep hij niet echt fijn maar dacht dat het aan mijn rug lag, parcours in 1 stop en 1 voor tijd ()
2e parcours sprong hij met inspringen niet meer, dat ging nogal raar want ik sprong op de oxer in ipv eerst een stijl![]()
Maarja, 1 stop op 1 en 1 op 7, die kwam gewoon niet lekker. Had niet verwacht dat ik rond zou komen![]()
Op Kino kon ik niet zitten, dus het zag er nogal freaky uit met inrijden, maar klassiek foutloos en barrage ook, maar ik reed voor foutloos en niet voor tijd en de ander deed dat wel. Nouja weer 2 wp![]()
En progressief had ik een balkje op 6 maar was wel foutloos (balkje was mijn eigen schuld, ik was 6 een heel klein beetje kwijt en toen zag ik hem en reed ik wel goed aan maar net niet genoeg)

lijkt mee een goed idee.
die heeft vast door dat ze Z mag.
ben er wel blij mee, toch een klein mijlpaaltje.

Zetje had een fout, maar wederom doordat ze niet wisselde en overkruist was. Echte een balansprobleem nog en jongigheid. Ze sprong wel mega ruig 
was het vroege opstaan niet voor niets.
.
..
, heb steeds een ander paard.
Hopelijk knapt hij snel op, want dit is toch echt niks.
Was het al om 13:00 begonnen. Ik schaamde me wel een beetje. Maar ze waren op dat moment nog met zijn allen op de begraafplaats bij het graf, daar was nog een soort van priester die van alles zei. Er waren zoveel mensen dat het eigenlijk niet opviel dat wij te laat waren. Mijn moeder had al gezegd dat er veel mensen kwamen, maar zoveel had ik echt niet verwacht. Volgens mij waren er wel 500 mensen. We hadden er ook nooit meer bijgepast in de aula. Was wel apart om te zien hoe een koerdische begravenis gaat.
Hij liet zich wel even zien als hengst maar dat mag, daarbij bleef hij super gefocust op mij en luisterde hij uitstekend. Het mooiste van alles is dat we nu vandaag de uitslag te horen kregen en dat Bullie dus in de finale is geselecteerd (top 22 is uitgenodigd). Dat word dus supergaaf, ook omdat TEAM NIJHOF dan die avond ook een hengstenshow geeft en dan de finale vrijspringen is, dus over twee weken staan we er weer
Bullie was helemaal onder de indruk van alles en heeft zaterdag de hele dag geslapen...
te weten languit in zijn box....
vandaag mocht hij lekker wandelen met de baas
en lekker rollen en rommelen in de bak, morgen weer een dag vrij en dan ga ik dinsdag weer met hem longeren.