[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 20:08

:wave:

Mijn tentamen vanmorgen ging wel redelijk denk ik. Maar even afwachten hoe of wat..
Daarna nog even langs de Mac gereden op de terugwg :Y) gehee.

Smiddags dressuurles met Sofietje gehad. Ging wel goed :). Zondag mag ze parcoursje springen.
Morgen om 12 uur werken en daarna feestje van vrienden.

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 20:18

Lekker setje en lekker paard Melanie! :9

@ bvw (bianca heette je toch?) ... nog gefeliciteerd met je verjaardag! En veel plezier vanavond :D
@ Hilde ... jammer dat je niet van Adelinde haar hele proef hebt kunnen genieten -O- Ga je weer heen om de kur te kijken?
@ Snoek ... Ai, das niet zo mooi van Vorstin :(:) Hopelijk valt het mee en worden die jonkies ook snel weer beter!
@ WL ... jij wilt de steiltang gebruiken ... ik wil eerder graag een krultang gebruiken. Tis ook altijd hetzelfde met de wel of niet natuurlijke krullen mensen :P
En ik lig idd ook regelmatig krom van jou avonturen met Wolin, je schrijf het zo leuk op _O-
@ Vief ... hey nu al een potentieel nieuwe huisgenoot? Hoeveel zoek je ook alweer, stuk of 2/3 toch?
@ PB ... ach arme Amati. Wanneer ga je hem starten eigenlijk, april?
@ Ilse ... zo, die je hebt Armani lekker aan het lopen! :j
@ Andrea .. zo, bofkont met je gratis entree :D
@ Tezzz ... super dat je presentatie zo goed ging!
@ Vieva .. welkom back :)
@ KIm ... Mmmmm, ff een Mac-je om je weekend te beginnen :9
Ben ik ook weer bij :+

Ik heb de Band er ook weer bij gepakt deze week, z'n 4 weken luilekkerland zijn voorbij :P

En nog steeds op zoek naar een leuke (eventueel tijdelijke) baan ... maar d'r is hier niet zo heel veel momenteel :n

Hilde_

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 20:43

LL: Heb via internet gekeken. :D

Kimmetje toch, dat van de mac had je nog niet verteld. ghehe

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 20:45

oooh :o ... ik dacht dat je speciaal voor Parzival naar A'dam was geweest :P

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 20:56

Ben weer terug uit Leiden. Was even met vrienden wat gaan drinken, maar ik wilde het niet te laat maken. Morgenochtend weer op stal werken, en zondagochtend ook. Ik merk dat ik vrij weinig energie overheb aan het einde van het weekend, dus ik ga vroeg slapen, misschien helpt het :)

Wow, Rick ziet er mooi uit Melanie! De set staat hem goed!
Fijn dat Sofietje lekker ging Kim

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:06

@Kim en Hilde: Hopelijk zijn jullie tentamens goed gegaan en hebben jullie ze gehaald!
@Snoekiej: Hopelijk wordt Vorstin niet ziek en knappen de jonge paarden snel op!
@Melanie: Leuke combi om zo te zien op de foto! Hopelijk blijft het goed gaan met jullie!

Ik ben net even naar Zwolle geweest om een nieuwe MP4 speler te halen. De ander was in mijn jas blijven zitten en toen ging mijn moeder heel lief mijn jas wassen :+ Dat was teveel water voor het dingetje. Nu ben ik aan het proberen muziek op die nieuwe te krijgen, maar ben daar niet erg handig in. Doet mijn zusje eigenlijk altijd. Maar vooralsnog lukt het aardig. Daarna nog even langs de opticien gereden, ik had een klap op mijn neus gehad en mijn bril was een beetje scheef :+ , maar nu is hij weer netjes recht :D

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:21

JN: Zonde van je gewassen MP3 :=.

Hilde: Nee dat had ik indd nog niet verteld haha :P.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 23:08

Lekker Kimmie :9
JN: Haha kan me voorstellen dat dat de genadeklap was voor je mp3 speler :(:)
LL: Succes met het vinden van een leuke baan! :)

Vief is moe, echt moe :z Ben pas net thuis. Zette mijn fiets op het station in Enschede ging het fluitje al.
Ondanks een sprintje ging de deur net voor mijn neus dicht. Balen :\ Ik ga denk zo maar gelijk slapen. Echt een beetje helemaal op :z
Socialize hier thuis morgen wel weer bij.

Truste :evaw:

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 23:19

JN, heeft mijn moeder tijdje terug ook gedaan met mn oude Ipod shuffle _O-
Doet t nog wel, maar batterij is akelig snel leeg :')

@ Vief, trusten!
Balen dat de treinn net wegreed :))
Heb ik ook gehad, net voor de deur sta je dan, rijd ie weg... ^)
Balen is dat!

LL Succes met baanzoeken!

Heb vanaaf nog even gereden met patrick,hij was super braaf, kennis die met haar tink hier staat nog even op 'm gereden en ook bij haar toppie, en ik heb even met haar tinker gesprongen, even flink door duwen dat beest, hij kan wel sneller en gewoon springen ipv, zo sloom dat ie omvalt en steeds weigeren :)) Ettertje haha.

Moet je die tanden van Bon eens zien _O-
Afbeelding
:')

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 23:52

Leuke foto's heb je geplaatst Mel!! Die Patrick ziet er goed uit *D !!
:(:) Arme Vief, helemaal stuk!! Inderdaad maar even goed uitrusten,
evenals Snoekiej!!
Kim, ik heb ook weer tot de Mac-goden gesproken en zo waar simsalabim *D ... De goden zij met mij _/-\o_
LL, jah ik vind krullen ook enorm mooi!! Maar ik heb nu net weer zo'n superhippe bob erin laten knippen.. dus ik was ook echt een poedeltje _O- , achjah, stond ook wel weer stoer ;) .
Hahaha, ik praat ook erg graag over Wolin, vind het echt een te gekke knol :+: en dit komt dan ook wel tot uiting in m`n avontuur-van-de-dag-verslag :o . Ik krijg ook steeds te horen dat het maar goed is, dat ik Wo heb gekocht, elk ander had geen snars van 't peerd gesnapt. "Je bent net zo gek als dat paard van je.." *zucht* Ik neem die opmerking maar voor lief :roll: , ze weten nou eenmaal niet beter... (ligt hier in een deuk :)) )

Ik ga maar eens naar bed, ik hoor 'm roepen :z

Edit: LL, balen dat je niet aan een (tijdelijke)baan kan komen, naar wat voor baan ben je op zoek?

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 07:59

Goedemorgen :)

Op naar amsterdam. :D

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 08:28

Goeiemorgen!

Snoekiej: hopelijk wordt Vorstin niet aangestoken :\
Melanie: je nieuwe paardje is echt leuk!! :D
Vief: balen dat je je trein net niet had gehaald :(:)
Hilde: veel plezier vandaag!
Andere Jumping-gangers ook veel plezier!

Ik ga strakjes naar Miriam, hopelijk blijft het vandaag een beetje droog :P Eerst nog even een uurtje leren.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 09:04

Goeiemorgen!
@Vief: Balen dat je je trein miste gister. Hopelijk heb je vannacht weer een beetje bijgeslapen en voel je je wat fitter!
@Hilde: Veel plezier vandaag!
@Tezz: Leerse nog even, en veel plezier vanmiddag.

Ik ga zo de paarden naar buiten gooien en de stallen vast mesten. Daarna de zadelkamer maar weer even opruimen. Vanmiddag nog even werken en dan daarna beide paarden maar weer eens longeren. Jipje heeft 6 weken niks gedaan en Niek heeft de laatste week ook maar weinig gedaan. Dus we zullen zien wat het wordt.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 09:16

Morgen :wave:

Toffe foto Mel! Fijn dat Patrick het zo leuk doet al :)
Hilde: Veel plezier :D
Fijn dat het met Jip weer zo goed gaat Benthe!

Kon niet meer uitslapen omdat ik er de hele week zo vroeg uit moest..
Ga maar eens bammetjes doen en dan naar Woll. Vanmiddag komt er nog even een vriendinnetje gezellig kletsen :)
En zondag komt Kim hier :)!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 11:40

Vief: klinkt als een gezellig weekendje!
Mel: leuk paard hoor!

Ik ben alweer klaar met werken vandaag :D Was heel rustig, dus kon eerder naar huis. Komt me wel goed uit, heb het nog druk vanmiddag! Wil straks eerst Voodoo nog even longeren en vanmiddag helpen met opbouwen van een springparcours op de manege, daar is morgen springwedstrijd. Vanavond ook nog een "nieuwjaars"borrel van mijn werk. Beetje laat, op 24 januari. Maar ach, toch meestal wel gezellig. En morgen dan de hele dag weer helpen op de springwedstrijd.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 11:47

Klinkt als een gezellig weekend dan Vief :) .
Hilde, veel plezier in JA :wave: !! Ik ga morgen!
Toch nog gezellig Rosalie en lekker dat je eerder weg kon, veel plezier!!

Heb heerlijk uitgeslapen, had eigenlijk eerder eruit willen komen, maar helaas...
Straks naar stal, Wo even rijden en hierna nieuwe telefoon voor m`n moeder halen, die valt uit - alleen al als je er naar kijkt.. aardig irritant :o .

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 12:24

bvw: Nog gefeliciteerd!
Melanie: Super mooi paardje!
Hopelijk komen er snel meer foto's!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 13:36

mooie foto mel, leuk dier

krimpie staat al vanaf 10 uur in de paddock op school lekker buiten in het zonnetje, hebben fijne stalmeester dit weekend, mogen ze tenminste los van

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 13:38

Goedenmiddag allemaal.

Ik ga zo even naar het boekenfestijn in R'dam. Even wat boeken inslaan voor als ik straks geopereerd ben.

LL: Het ligt er nog aan wanneer ik hem start. Denk dat ik straks gewoon wat oefenparcourtjes ga rijden en hoop in de zomer wat op concours te gaan met m. Dressuur weet ik nog niet of ik dat wel ga doen met m. Misschien dat ik een keertje L1 start. Hij kan al een pasje opzij enzo.

Amati staat sinds gisteravond weer thuis. Het ziet er allemaal heel mooi uit eigenlijk. Geen zwelling e.d.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 14:05

Fijn dat het er zo goed uitziet PB :)!

LL: Heb je elk weekend een andere stalmeester of hoe moet ik dat zien? Wel echt raar dat ze niet altijd eruit mogen :?
Lotte: Leuke telefoon gevonden voor moeders :) ?

Woll was wel braaf. Niet heel fanatiek gereden gewoon weer een beetje opgepakt :)
Spring maar eens snel onder de douche..

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 14:21

jah er zijn hier 3 stalmeesters en die hebben om de beurt dienst.. Van deze mogen ze gewoon los en van nog 1 ook wel.. school wil het niet omdat mochten er blessure's ontstaan door gek doen hun aansprakelijk worden gesteld, terwijl als ze altijd los staan dat bijna nie is. Maar goed gister naar het bos geweest vandaag heel de dag buiten, kan ze donderdag fit me eindexamen in

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 14:54

Spannend hoor Luxket! Succes he!

Leuke foto Melanie!

Ik was vanmorgen schapendrijven met mijn hond. Ik ga zo eerst weer eens dressuren met Olivier, kijken of we het nog kunnen, is tenslotte alweer ruim een week geleden :+

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 16:58

Goeienmiddag.. heb nog niet alles gelezen. doe ik morgen wel.
Heb morgen iets spannends.. Heb een koper voor mijn paard. We hebben geld geboden en ze wouden kijken. Wat voor mensen het zijn?? I don't know. We zien het morgen wel.. Eerst maar is ff zien..

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 17:38

Snoek hoe is het nu met Vorstin ? Hoest ze al minder ?

Ik gebruik ontzettend veel mijn stijltang haha, Iedere x als ik mijn haar gewassen heb :P

Leuk dat je er weer bent Vieva

Ik ben net terug, Vriend heeft een Tattoo van Slang laten zetten op zijn bovenarm. Hij wilde het in 1x doen haha nou hij kon niet meer. Hij heeft 2,5 uur moeten zitten. Zelf zou ik het nooit doen, maar het is erg knap gedaan :j !

Tootje is weer goed opgeknapt na zijn droes aanval, of niet :D ? Hij word weer stoere hengst haha
Afbeelding

Afbeelding

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 17:46

@ Melanie; Stoer paard hoor! ;)
@ Rosalie; Veel plezier morgen met de wedstrijd en de borrel! :D
@ BV; Succes met de verkoop van je paard, ga je dan een nieuwe kopen of nog even geen plannen, waarom wil je hem eigenlijk weg?
@ Amber; lekker ding hoor! ;)