Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cookie2222 schreef:Leuke foto’s fly! Misschien dan juist crossen uitkiezen die grotendeels in het bos zijn? Heb je misschien iets meer de rem erop.
Voor mijzelf zou ik de rem iig wel bevestigd willen hebben, anders lijkt me dat wel eng
Fly_high schreef:@xsensibel zij is een lekker fanatieke dame zeg!
@Scum dan vind ik het nog een hele nette uitslagmet beide draken van mij zou ik in die omstandigheden waarschijnlijk niets behalve galop voor elkaar kunnen krijgen
![]()
We gaan dit weekend naar Elst voor twee rondjes oefencross, ben benieuwd! Met springen afgelopen weekend had ik gelukkig wel voldoende rem maar er zaten toch wat gekke momenten tussen, vooral in de losrijbaan... mijn paard houdt het spannend
Scum schreef:Waar was dat ergens xsensibel?
Wij zijn gisteren voor het eerst in Westdorpe geweest. Ik had wel het gevoel dat ik in Belgie wasMisschien omdat we helemaal via Belgie erheen moesten rijden. Leuke cross, niet de moeilijkste. Maar ze hadden het wel leuk voor mekaar daar. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
Paard was heel fijn met losrijden dressuur. Alleen lag de ring naast de plek waar de crosspaarden voorbij galopperen. En dat gebeurde precies bij AX binnenkomen. Zijn radartje ging naar het rood en dat heeft de eerste 10 onderdelen geduurd. Daarna liep hij weer heel fijn en gelukkig toch nog 195. Springen heel fijn foutloos rondje en de cross ook foutloos met een paar tijdfoutjes. Helemaal blij!