BV heeft nog steeds verzaakt het stukje van 't Bit door te sturen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
BV heeft nog steeds verzaakt het stukje van 't Bit door te sturen
.
Mootje schreef:Te paard natuurlijk

Ik kan best sturen met een beest waar ik een mindere klik mee heb maar ik krijg toch een beter gevoel op een paard waar ik dat wel mee heb (ook wanneer de kwaliteiten misschien iets minder zijn) Ik denk dat voor mij de klik misschien wel het meeste bestaat uit het karakter wat het paard heeft, ik heb meer lol met paarden met een heel eigen karakter.
!!!!
Ik weet het antwoord denk ik al

(normaal eet ik ook niet zo hoor, maar we hadden geen brood, en ik had giga honger!)
Het paard van mijn stalgenoot is een heel fijn paard om te rijden, daar rijd je echt zo op weg. Degene die ik op zaterdag rijd is moeilijker, omdat ie echt heel erg kan schrikken, en heel erg onverwacht. Echt op een manier dat ik er maar nauwelijks op kan blijven zitten. De paarden van stal zijn ook allemaal heel leuk 

Mootje schreef:Leuke foto's! Wanneer ga je een SGW starten
.
! haha billy1 schreef:_Noor schreef:Nog meer mooie foto's!
Ik krijg steeds meer zin om te rijden....
Edit: Jeroen, wel een beetje jammer van je avatar hoor.
Die hebben iig nog wel een trainer
en ze gaan zeker door in de Europa league en ze staan gedeeld aan kop in de eredivisie...

Citaat:Aangezien het topic nu wel erg snel gaat: Wie gaat het nieuwe topic openen en wat wordt de titel? Dit zijn woorden die rijmen op 14http://www.rijmwoorden.nl/rijm.pl?woord=tien