Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

De Tangelo waar ik toen naar ben wezen kijken had ook zo'n hoofd. Ik vind het wel iets aandoenlijks hebben! 
Maar als je daar naar kijkt, zo'n vriendelijke schattige uitstraling. Ik ben vooral gek op groooooooooooote oren
En laat Frits nou echt KOEIEgrote oren hebben 
.
. 

Maar fijn dat ze nu op de juiste plek lopen! En erg leuke foto's!
Toen kon hij weer een beetje ontspannen, haha. De crosshindernissen zien er mooi uit en het terrein lag er echt super bij! Wel wat laat in mijn bedje en ik moest vanmorgen om 8 uur weer op het werk zijn
En daar was het weer flink K*T. Ben/was er echt even helemaal klaar mee
Ga zo eerst maar is even de stallen doen en daarna op het paard, anders wordt dat rijden ook niks. Eerst frustraties maar even uiten op de stallen 
En wij hebben een 2 1/2 paards trailer van Heja, heerlijk ding en gaat ondertussen al wel een jaartje of 10 intensief mee
Hij is ook nog eens 10 cm breder/hoger/langer als een gewone 2 paards, dus dat is wel fijn met 2 grote knollen erop

Mootje schreef:Billy, Staan die jonkies thuis? Dan kan ik ze morgen in het echt bewonderen
rowo schreef:@ bianca; maar als ze je aanhouden (stel dat) dan gaan ze toch uit van het gewicht van de trailer met TWEE paarden? Ook al staat er maar 1 in.

billy1 schreef:peanutbutter schreef:Zo valt het hoofd van de Larino nog gerust mee Dorien!
Ik heb natuurlijk wel de meest gunstige foto's uitgezochtMaar ik moet eerlijk toegeven dat het mij nu ook meeviel, vergeleken met het hoofd van de Roven is natuurlijk alles lelijk
Ik vind het koppie ook wel meevallen zo van voren
! Fijn dat ze nu een weide met meer schaduw hebben!
) hebben ook een Subaru. Fijne auto 

Wat rot zeg 
Woll ging goed net
Begint er weer wat op te lijken na haar vakantie. Die had alleen weer een mooie snee in haar achterbeen
Denk dat ze een trap gehad heeft in het weiland. Hoop toch echt dat gaves om jezelf heel te houden niet erfelijk bepaald zijn.

Ik moest haar eerst een hele poos laten galoperen voor ze eindelijk rustig werd. Daarna nog even gesprongen en na wat haperingen in het begin ging het nog wel redelijk goed.