Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(word wel oud volgens mij
)
Zelf gelukkig niet echt lomp gevallen en mijn hand heeft het aardig gehouden gelukkig. Is maar iets dikker en blauwer, maar dat zal ook wel weer wegzakken. 
Hopelijk krijg je het snel geregeld.
) Moet misschien ook nog even gaan bellen, ik moet hem ook voor 1 januari eigenlijk wel hebben...!
Leuk paard heb je gekocht!

Ik zit dus echt vanaf toen al achter die kaart aan en zonder resultaat.. Word alleen maar van het kastje naar de muur gestuurd
en geloof dat ze nu niet eens meer met me willen praten 
! 

)
.
. Daarna gauw eten en oefenparcoursje rijden in Tolbert
. Thuis hebben we de hindernissen opgeborgen. En de springlessen zijn tijdenlijk stop gezet door instructeur. Dus spring op het moment te weinig. Vrijdag springwedstrijd, dus vanavond maar even oefenparcoursje
.
. De ruin is ook een ijzer kwijt dus maar weer eens een ritje van 20km maken voor 1 ijzer aangezien smid niet thuis wil beslaan of ik moet het ijzer vinden in de modder. Dat is dus onbegonnen werk..
Hotel is geregeld en de vlucht. Nog 3 weekjes..
rowo schreef:Ik dacht dat alles vanaf 1 januari met OV-chipkaart moest? Ik hoef ook niet door poortjes oid, maar wil in januari eigenlijk nog wel gewoon met de bus kunnen. Maar de gewone OV kaart is er straks niet meer, anders hadden we die rond deze tijd ook wel bij het postkantoor moeten ophalen.@ Vief: oh vandaar dat je hem zo dringend nodig hebt. Ik vroeg het me al af, omdat je het hier in de buurt dus nog lang niet nodig hebt.

't is echt puur voor bij de metro waar het mis gaat
En voor als ik buiten de week om wil reizen en moet bijbetalen dat gaat overal lastig worden zo zonder kaart 
dat is niet leuk!