Maar ga nog wel uit.
Trusten!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en had het plan bedacht om het niet te laat te maken 

Uiteindelijk bij een oud-klasgenoot thuis bij de houtkachel gaan zitten en champagne gedronken met oliebollen.. Was wel gezellig. Vriendin is net naar huis gegaan. Sliep om half 6 dus nog wel een beetje moe
Zo eerst maar even naar Wol. Nog even lekker een halfuurtje rijden voordat we naar opa en oma gaan. 
dus ga zo weer me bedje op zoeken me paardje heb ik lekker los gegooit was lekker fris..
viefdepief schreef:Ik had gewoon nooit moeten zeggen dat Wolletje en Nowie op elkaar lijkenGomir: Haha nou als ik een echt Gomir-modeltje zie zal ik aan je denken
peanutbutter schreef:Gelukkig Nieuwjaar!!!
Ik heb gister echt een lummel avondje gehad. Ik vind nieuwjaar nooit echt heel bijzonder, maar de laatste 2 jaar ben ik wel heel onfanatiek. Vorig jaar zat ik in het vliegtuig vanuit Singapore en gisteravond heb ik 5 min buiten staan kijken en ben ik gaan slapen om 1 uur
Ben gister ook lekker relaxed thuis gebleven. Eventjes door het raam heen vuurwerk gekeken, paarden even gecontroleerd en toen lag ik ook om half 2 lekker in bed. Moest ook gewoon werken vanmorgen 
ook namens mij nog allemaal gelukkig nieuwjaar!!
.
Hier was het ook super mistig. Echt niet leuk meer. We konden niks geen vuurwerk zien van het dorp ofzo. Om half 1 wij naar vrienden gefietst.. Ook al wou dat niet echt
. En rond half 2 naar de Steefdenhal gegaan. Was eerst heel rustig, maar later was het super gezellig! 

. Dat vond ik wel lief
.