[SGW] [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Biem

Re: [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-07 18:07

Doei!

Ben weer leuke foto's tegen gekomen Lachen

Ik heb vandaag 3 nieuwe rijbroeken gekocht, en een nieuwe witte voor morgen! want dan heb ik nmlk weer wedstrijd! Ik hoef morgen om 3 uur pas, dus ik kan lekker uitslapen Cool
Vnavond ga ik heel misschien nog even uit met wat friendjes.. Maar maak het maar toch niet te laat Knipoog

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 18:10

Leuke foto's Rowo, ik vind Uvanta ook wel een gaaf beessie!!

Biem, succes morgen en veel plezier vanavond! Als je pas om 3 uur hoeft kan je best uit! Mijn wekker gaat om 5.30 dus ik maak het maar niet te laat vanavond Haha!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-07 18:11

Ja, maar ik ben altijd zo moe de dag erna Tong uitsteken haha

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 18:21

Leuke foto's Lachen

Vief: bedankt voor het linkje Knipoog

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 18:27

Uvanta is echt enorm leuk.... Jammer genoeg is ze niet van mezelf en kan ze binnen kort al weg zijn. Mijn pa wil haar graag kopen maar ze vragen een beetje veel geld.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 19:06

rowo schreef:
Uvanta is echt enorm leuk.... Jammer genoeg is ze niet van mezelf en kan ze binnen kort al weg zijn. Mijn pa wil haar graag kopen maar ze vragen een beetje veel geld.

dat lijkt me wel rot dat je dan weer zo snel afscheid moet nemen van zo'n paard. Maar ja, misschien komt er weer een ander leuk paard op je weg!
En anders heb je altijd nog 2 andere leukerds!

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 19:11

Doei!

JEUJ Haha!. Fred leip vandaag heel braaf de trailer op, dus we gaan het morgen proberen. Joehoe, ik was zo blij dat ze het eindelijk uit zichzelf deed Haha!.

Ik zal even je foto's bekijken Rowo Knipoog.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 19:14

Fijn IS Haha!

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 19:18

Zometeen komen de eigenaren van de Lancaster weer even kijken. Ze waren gister erg tevreden over hoe ze liep al na een paar daagjes Lachen.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 19:18

Leuk Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 19:50

Ik ga me maar eens aankleden en klaar maken voor vnvd! Ben benieuwd hoe het daar is, ben er nog nooit geweest!

@ IS: fijn dat de lancaster nu al zo goed loopt. Hoe lang blijf je haaar rijden?

Doei!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 20:13

Hoezo kun je berichten uit HAW niet editten?

Ik ben helemaal klaar nog ff wat eten. Vriendinnen zullen al wel onderweg zijn.

Allemaal nog een fijne avond Haha!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 20:18

zo, ik ben weer terug uit lisse, had daar een indoorcross..
het ging voor de eerste keer echt supergoed Haha!!! ze twijfelde helemaal niet, ze deed van die doorsprongen ook gewoon, terwijl we die nog nooit hadden geoefend!
hindernis 1- simpel stijltje geloof ik
hindernis 2- soort toren van strobalen Tong uitsteken de eerste doorsprong dus Tong uitsteken zonder twijfelen erover
hindernis 3- hekje
hindernis 4- rieten manden
hindernis 5- niet erg moeilijk
hindernis 6- een boog van manden, ging ook goed
hindernis 7- een scheve plank met een soort groene punt in het midden, eerste rondje weigering (ze was er niet bij vanwege het fonteintje ernaast), tweede rondje goed
hindernis 8- steeple
hindernis 9- landhekje
hindernis 10- wit hekje
hindernis 11- de mandenboog vanaf de andere kant
hindernis 12- een huisje, compleet versiert met van alles en nog wat.. ik dacht dat ze m nooit zou doen, maar ze keek er niet eens naar!
hindernis 13- weer de strobalen
hindernis 14- een op/afsprongetje.. echt een heel gevaarlijk ding! het hoge deel waar je op moest springen was hout, met een laag zand erover.. ik had met parcours lopen al zoiets van dat is hartstikke glad! en ja hoor, ik erop, met de voorbenen, gaat vorstin ineens weer achteruit en gooit de rest van de hindernis omver! ze schrok onwijs en ze wilde m echt niet meer doen, en ik had ook zoiets van, dit is me te gevaarlijk, straks breekt ze een been.. uiteindelijk toen ik eraf stapte zag ik dus dat ze wondjes op dr achterbenen had, er zijn nu dus een aantal stukken vel van dr been af Boos! ik had achter 3 in 1 beschermers om, en nog heeft ze zich bezeert! ik heb mn vader iig overgehaald goede crossbeschermers te kopen. maar ik vind het wel echt klote van die wondjes, ze heeft dus in december ofzo een klein wondje opgelopen met losgooien, en die is nu nog niet weg, ik heb al van alles geprobeerd maar al die wondjes willen gewoon niet weg bij haar! en nu heeft ze dus weer een hele serie!

kortom, een dubbel dagje, met het crossen ben ik echt heeel erg blij, met die laatste hindernis & de wonden wat minder

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 20:59

Goeie avond Lachen!
Er is niet zo veel bijgekletst vandaag..
Maar heb wel wat leuke foto's gezien *LOL*
Inderdaad een erg dubbel dagje Snoekiej, netjes van het crossen! En het is maar te hopen dat de wondjes snel weg zijn en dat ze er niet te veel last van heeft Ach gut

Ben vandaag weer eventjes bij Jan langs geweest, gewoon voor de gezelligheid en meisje van stal daar (Jessica) wilde wel een rondje mee op m'n scooter Tong uitsteken! Dus ik daar rond half 11 naar toe, en dacht zo rond 12 uur/1 uur thuis te zijn! Was ik om 6 uur pas thuis Tong uitsteken, hahaha! Ben met Jessica naar het bos geweest, zij wilde erg graag naar het bos, maar niemand wilde mee.. zegt Carina: Ach dan ga je toch met Loes dan neemt die Punique toch mee! Dus wij met zen 2'en naar het bos, heerlijk Lachen!! Daarna nog op haar andere paard gereden! Toen tussendoor een rondje op m'n scooter gereden, althans rondje.. we zijn naar het terrein van de cross van etten-leur gereden, zodat we voor morgen alvast de binnendoor weg weten Tong uitsteken! En toen daar de cross een keer gelopen! Daarna weer terug naar stal, daar nog wat geholpen en met z'n 2'en met Ima een rondje gewandeld.. Toen toch maar naar huis gegaan! Was erg gezellig *LOL*

* edt: Afgelopen week ook nog dispensatie voor het springen aangevraagd en vandaag een brief in de bus dat mijn verzoek is aanvaard en zo ben ik nu dus weer B springen met 25 winstpunten! Hele opluchting, kan ik weer lekker rustig gaan opbouwen in het B!!
Laatst bijgewerkt door Loes_Joery op 31-03-07 21:03, in het totaal 2 keer bewerkt

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 21:02

Ben ik ook weer. Ienie staat niet meer bij ons op stal Huilen Kaatje mist haar ontzettend. Vanmiddag ons laatste bosritje gemaakt en nog wat foto's proberen te maken.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 21:07

Agossie Verdrietig Ach gut voor Kaatje en voor jou en Bitwise natuurlijk. Hoe heeft Ienie het?

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 21:09

Aah wat jammer Scum! Jullie missen haar natuurlijk allemaal Ach gut
Hoe gaat het met Ienie?!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 21:10

jammer scum =( waar is ze heen of heb ik dat gemist?

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-07 21:12

Scum: Ach gut

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 21:13

Ach gut Scum.

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 21:14

Doei!
De Lancaster net ging netjes Lachen. Waarschijnlijk moet ik haar nog 1,5/2 weken rijden en gaat ze dan terug.

Wat jammer Scum! Hoe heeft ze het?

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 21:53

IS: fijn dat de Lancaster goed ging!

Scum: wat jammer! Ach gut

Snoekiej: idd een dubbel gevoel! Maar wel fijn dat het goed ging!

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 22:07

jammer scum Ach gut.. erg jammer Ach gut
IS: fijn dat lancaster goed ging Haha!
Rowo: mooie balken Tong uitsteken en leuke foto's ziet er goed uit Ja heb gereageerd Lachen

zo vanmiddag naar luuk geweest die weesten stappen hij kwam weer met een dik been uit stal Verdrietig erg jammer want ging net zo goed, hoorde ik van kim ( dochter van de eigenaren ) dat hij gistere heeft gegaloppeerd en gebokt in de wei Ach gut arme luuk..

toen klaar was met stappen even gekoeld met koud water droog gemaakt en een coolpak met bandage om zijn kogel heen gedaan.. en toen tijdje zo laten staan Ja

toen romano uit stal gehaald en gepoetst en gaan longeren, hij was linksom super braaf en rustig en rechtsom in het begin ook maar toen begonnen ze aan de overkant in de bossen haha.. dus dat was even showen haha :p Clown !!

toen hem op de poetsplaats gezet en hem zijn beentjes met koud water afgespoeld en droog gemaakt en zijn staart bij geknipt en zijn kroonranden en sokjes en zijn vreselijke lange manen Tong uitsteken haha!!
Ze manen zijn nie helemaal recht maar zal ik morgen goed doen, want me mama was er al, dus het grofste gedeelte nog weggeknipt Lachen

De man die romano reed had een hele discussie met de eigenaren van romano en jazz merrie die hij rijd, en hij zei dat hij al zijn werk voor niks heeft gedaan aan romano omdat ikhem doe enzo.
toen zei de eigenaresse je komt hierheen longeert de jazz merrie n gaat weer weg en je doet romano niet eens.. dus waarom zou maxime het niet mogen doen..
ze blijft romano toch wel doen.. dat je zo jarloers kan zijn en zo te keer kan gaan over een kind van 16 jaar ongelooflijk en kinderachtig Clown haha..

morgen eerst naar blue company broek halen die ik vandaag had gezien toen ik er met mama was Ja en papa zei toestraks wil je die broek dan ik zo nou hoeft het niet persee maar wil het wel Tong uitsteken haha Clown
dus gaf die geld voor morgen Lachen

en dan naar luuk daar 3 paardjes doen waaronder luuk en romano en dan nog paard van kimberley die zit in almelo voor observatie met der pony's en dan ga 'k met loes en Jessica ( iemand bij jan op stal ) naar etten leur op de scooter Haha!

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 22:10

Vieva; Balen dat Luuk's beentje weer wat dik was.
Veel plezier morgen in Etten-Leur.
Iedereeen succes morgen!

Ik ga zo maar eens even voor de tv zitten Lachen

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 22:12

dank je IS Haha! Lachen
'k ga ook even na beneden en dan lekker na bed, hoop te doen en gistere was het 3 uur.. Bloos! haha Clown