Ik heb 1 à 2x/week les, zij zegt ook niet vechten maar wel doorrijden. Nie neuten en nie pleuje
Maar geeft wel toe dat hij op dit moment echt bloedirritant is. Van vreemde ruiters pikt hij nog veel minder en ook slechte ervaring mee, dus ik doe het niet graag. Tegelijk leer ik hier ook wel van! De smid is geweest en ik had zijn weide vriendje opgehaald omdat die ook moest. Hij is zowat ontploft in joligheid haha. Alles goed, tot stalbaas 2 merries op de weide naast de piste zet. Hij vliegt zijn maatje aan als een geflipte idioot... tanden bloot, bokken, gericht keihard meppen, wegjagen en achterna zitten, bijten
ik ben veel gewoon, maar dit heeft hij NOOIT eerder gedaan naar die pony. De smid wou vertrekken en kon niet geloven dat de sul van eerder zo coleirig kon zijn. Tijd om de puntjes terug op de I te zetten, als hij het idee krijgt om zo fars zijn grenzen op te zoeken komt dat niet goed als ik dat laat begaan.

Wel een heel fijn rondje gehad op TREC. Was zalig weer vorig weekend en de Lilse bergen is echt een fantastische omgeving om in rond te dwalen. Pony was ook helemaal in zijn element. Ik was de enige die niet in duo reed in mijn reeks maar toch alle checkpoints gevonden en zelfs (bijna) op de juiste snelheid. De PTV ging ook nog niet zo slecht (89/120). Alleen de MA (gangencontrole) was niet zo denderend. Verzameld galopperen kunnen we nog wel maar snel/ruim stappen
Ik ben trouwens ook altijd kandidaat om eens in een nieuwe omgeving (of hier) te gaan wandelen en kan mij gemakkelijk verplaatsen

ik vind het vreselijk eng. Wel nog een laag rondje gesprongen vandaag, en de cavalettibakjes zo smal mogelijk gemaakt en daar ging hij goed over. Misschien een stomme vraag maar wat moet ik aandoen? Het gaat zon raar weer zijn.
En lag vooral aan mij.
Echt zo teleurgesteld in mijzelf! 12 november doe ik weer mee... Hij heeft het al eens gezien, 't is iets.
Was echt kwaad op mijzelf dat ik niet zo goed gereden heb. Maarja les geleerd en volgende keer GPS beter afstellen in het parcours