[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 00:06

Wat een rit Texelse....... balen van het eten zeg. En dan helemaal met dat gechaggerijn op het laatst :( .
Springzingels heb ik geen verstand van. Giga is nog niet zo ver dat ze zichzelf raakt :D .

Annetje

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 07:47

Lelie dat dacht ik bij Vies ook altijd, toch een springsingel gekocht en blijkt dat hij op de hogere sprongen toch soms zichzelf raakt. Je hoort hem dan tegen de springsingel aan kletsen.

Nieuwe titel moeten we inderdaad snel bedenken. verder niets onthouden van het bijlezen, sorry.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 07:49

texelse wat balen van het eten zeg vooral na zo'n reis.

ik dacht met ol ook altijd ach springsingel hoef ik niet. maar een kennis zei ik zou het toch maar doen.
Nou de eerste keer dat ik het om had dat ding zat vol krassen.
bay heeft het ook om maar die heeft nog geen ijzers dus opzich is dat dan ook minder nodig.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 08:12

Texelse wat ontzettend jammer dat het eten dan gewoon niet goed is
Leli ik ben met een springsingel begonnen omdat ik springen met kalkoenen maar zonder zo een singel een eng idee vind. De eerste keer stonden er al krassen op en ik heb het idee dat Ferrose ook meer is gaan vouwen sinds de singel alsof ze daarvoor toch wat voorzichtiger was

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 08:16

Ik stem op Sim haar hersenspinsel :D
Met mijn eerste paard sprong en crosste ik M, maar dat beest trok zijn voorbeen naar voren op in plaats van dat hij vouwde, dus dan vind ik het ook niet nodig :n Daarbij vind ik springsingels echte ondingen :Y)
Noor, En fietsen en zwemmen :D Zwemmen jullie nogsteeds in het buitenbad?
Texelse, Wat een lange dag :z Jij ook al meelezers dus }:0
Hoorde vanochtend op de radio dat er in Neede een boerderij in rook op is gegaan... Hopelijk niet bij Marijke in de buurt!

Zo, vandaag na het werk weer aan de fitness!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 08:35

Vertel Mootje, waarom zijn naar jouw mening springsingels ondingen. Daar ben ik nou echt nieuwsgierig naar.

Goedemorgen allemaal, hier nu droog maar we hebben net een ontzettende hoosbui gehad met flinke onweerklappen.
Zo gauw de dames even uitlaten, Semsonite ophalen, bakkie doen bij mijn moeder en dan de rest van de dag lekker relaxen met het mannetje.
En owja, springles.

Plezierige dag allemaal.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 09:00

slecht weer lees ik overal, en hier schijnt een heerlijk zonnetje. Temeperatuur mag wel wat omhoog, maar verder is het prima.
Tja dat eten, het is niet anders. Andere keren was het prima. De serveesters hebben hun best gedaan. Het vlees was mislukt, de rest was lekker, maar door de houding van die stomme baas ga ik er voorlopig niet meer heen. Hij moet een cursus goed gastheerschap gaan volgen denk ik.

Hier ben ik wel blij geweest met de springsingel met buikflap. Als ik zie hoeveel beschadigingen daar aan kwamen, en me realiseerde dat die kakoenen anders de buik zo geraakt hadden.... Doe mij dan maar een springsingel met flap.

Hopelijk zien we vandaag een plaatje van Lieke. Fijne dag allemaal!!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 09:23

Ik heb ook altijd een springflap. Heb een pony gehad die de stiften in dr buik zette. En het was niet eens een pony met een geweldige voorbeen techniek.

heb volgende week afgesproken met Rim om iig mijn spullen te halen, maar hij wil gelijk de hele avond er voor vrijhouden. Kost normaal toch maar 5min?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 09:24

idem hier. Ik rijd alle paarden met springsingel, er staan al zoveel krassen op dat dat bepaald niet overbodig is gebleken.

Kim, proficiat en wel knap balen!
Texelse, daar zou ik dus ook voorlopig niet meer komen.

Hier verder weinig nieuws. Dinsdag weer crossles gegeven in Breda, dat was heel erg leuk! Zaterdag naar Helden, volgende week naar Ermelo en dan naar Londen :D Ik krijg er steeds meer zin in, alleen duimen dat het weer wil meewerken. werk is ook even wat rustiger, vakantie is duidelijk begonnen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 09:24

Lau, wil je zelf wel gewoon weg na 5 minuten?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 09:25

Hmm, misschien wil ie een "goed gesprek" Lau? Tis aan jou wat je er verder mee wil. Idd met 5 minuten weer weg zijn of misschien toch blijven "hangen".

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 09:28

Idd, wat wil je zelf? Nog behoefte om het 'uit te praten', wil je hem nog een keer juist de huid volschelden, of wil je het boek gewoon dichtdoen? oftewel wat kan het je opleveren als je blijft hangen, en wil je dat?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 09:37

Ik denk dat het goed is dat we elkaar nog even goed spreken. Huid vol schelden zal niet gebeuren. Er is gewoon veel gebeurd en we kunnen nu alweer iets beter communiceren met elkaar. Eerder was het alleen maar verwijten over en weer.
Juist om het af te sluiten en daarnaast we komen elkaar gewoon tegen. In het uitgaan, in Rotterdam, etc. En nu ontlopen we elkaar.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-12 09:42

Ik heb geen buikflapsingel, maar heb ook nog nooit iets van een plekje gevonden na het springen, meestal vouwt ze meer voor haar buik in..

Lielle: Nog een keer een buitenritje proberen te plannen? :D Je hebt wel een gave planning zo!
Lau: Ik zou me absoluut niet verplicht voelen om dan daar de hele avond te zijn, inderdaad doen waar je zelf achter staat.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 09:44

Moeilijk Lautje, maar als je door een gesprek de boel kan afsluiten, dan is daar best wat voor te zeggen. maar laat je niet z'n bed in kletsen!!

NoaChanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 09:49

Wel altijd spannend met zo een paard Danielle!
Fe, fijn dat hij het wel verder naar zijn zin gehad heeft! Lekker bijslapen!
Succes Vief! Flink aanpoten!
Kimdepim dat is ook wat!!! Jeetje! Hoop dat ze wat aan de pijn kunenn doen?!
En nog van harte!!!
Joki, fijn dat er ook lekkere ritten tussen zitten. Anders is de lol er snel af gok ik zo...
Annetje, lekker hoor! Spannende dag dinsdag!
MM, lekker genieten!!
Lelie, schiet niet op bij jullie... Beterschap!
Caro uiteindelijk toch wel een goed gevoel.
Vief, grappig dat ze zo heeft staan loeren!
Zo super actief Noor!!!
Jammer Texelse!! Opzich wel netjes van die man.
Margriet, klinkt als een gezellige dag! Veel plezier!
Succes Lautje... Klinkt niet heel gezellig....

Ik heb ook geen springsingel... is wel aan te raden dus...
Begreep dat veel paarden het lastig/raar vinden, vandaar dat ik er nog geen heb...
Nog geen plekken gezien na de springles of oefencrossjes maar beter voorkomen dan genezen natuurlijk...

Vanavond weer springles... Hoop dat de bak nog te doen is....

Zaterdag verhuizen naar een andere stal.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 09:50

wb dat laatste sluit ik me helemaal bij texelse aan! De rest trouwens ook.

Vief, gaan we doen! Wordt dan wel na mijn vakantie, maar wat in het vat zit :D
Ik reed maandagavond nog bij jullie langs, had eens een ander uitstaprondje gekozen :))

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 09:57

NC: netjes?? ik vond hem juist onbeschoft en beledigend. Ik vroeg helemaal nergens om en hij staat te grauwen en te snauwen tegen zijn personeel (vrouw?), dat ze er niet meer dan 5 euro af mocht halen, en zij heeft op eigen houtje er wat drankjes afgehaald. Toen we binnen kwamen stond hij al met zo'n heersers blik achter het buffet de boel te overzien en er kon geen boe of bah af. Jakkes.
Lekker springles Noa, hoop dat je het goed vol kunt houden. En verhuizen is altijd een heel gedoe. Op tijd beginnen met inpakken en uitzoeken, scheel al heel veel.

Ben druk aan het wog-gen.......

NoaChanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 10:08

Daar heb je ook gelijk in Texelse maar van een man met dit gedrag verwacht je dan geen compensatie op de rekening.... Dat is dan wel een soort van netjes?.... Ik weet denk ik wel wat voor type mannetje het is, ik zou er geen dag voor kunnen/willen werken.

Ja zeker een hoop gedoe en niet eens uit vrije wil ;( ...
Stal stopt ermee.... en we hadden het zo fijn met zn 4tjes...

Euhmm wat is wog-gen? of ben ik nu :o? ?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 10:13

WOG is Werk Ontwijkend Gedrag.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 10:18

Voor het bed in kletsen ben ik niet bang. Toen we wat kregen duurde dat ook bijna 2 maanden voor we het bed deelden en dat was niet omdat ik zo geduldig was :P
En als ik eerlijk ben geloof ik niet dat ik veel weerstand zou bieden als hij het wel probeerde. Ben nogal zwak in dat opzicht.

Texelse ik had mijn eten gewoon nooit betaald.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 10:19

Heel herkenbaar gedrag :D . Alhoewel: vandaar niet nodig want ik heb vrij. Vanochtend om een uur of 8 hooi gevoerd en daarna maar weer het bed in gedoken. Lekker Dick Francis liggen lezen. En nu lopen we als stelletje zombies rond -O- .

Ik zal eens over een springzingel na gaan denken. Misschien toch eens gaan proberen, wie weet hoe mooi ze gaat springen :D .
Noa: wat vervelend dat je moet verhuizen qua stal. Helemaal als je het zo naar je zin had. Succes en hopelijk een leuk nieuw plekkie!
Lau :(:) . Sterkte met ophalen en met beslissen.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 10:20

Hier ook zeer benieuwd naar wat wog-gen is.

Straks naar het ziekenhuis in Leiden. Ben daar uitgenodigd om gast te zijn bij het tv programma Kidsflitz. Dit wordt gemaakt in het ziekenhuis voor de zieke kinderen. Ik ga daar met de poppenkastspeelster waar we veel mee samen werken een opvoering houden. Het onderwerp is huisdier mee op vakantie. Daarna gaan we de zalen langs en ik heb voor alle kids een kado-tasje laten maken. Ik hoop dat we de kids een leuke middag kunnen bezorgen! Heb er echt zin in.

NoaChanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 10:28

_Sim_ schreef:
WOG is Werk Ontwijkend Gedrag.

Ah!!! Bedankt Sim!!!
Zombiese vandaag Leli! Ik ga naar een stal waar ik met mn vorige merrie gestaan heb. Na haar dood was er geen plek meer en nu gelukkig weer wel. Wel een grote stal maar ik heb het daar altijd wel leuk gehad. We hadden het gewoon ideaal, gezellig en ik kon op de meiden rekenen als ik een beroerde dag had/heb. Dat moet ik daar opnieuw opzien te bouwen...
FE klinkt als een fantastische dag voor de kiddies!! Wat goed dat je dit doet! Ben benieuwd naar de uitzending.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 10:56

ja, sog-gen kan ik niet.....