Duurde ff maar ben weer bijgelezen. Door drukke dagen een paar dagen verzuimd. Maar vandaag alleen een paar uurtjes thuis werken en verder heb ik alvast weekend.

Ik heb intructieweken voor bij zien komen. Jaaaaaren geleden heb ik daar gereden met mijn pony. We hadden toen les van Alice en van Karin Galema, was toen echt top! Maar wij hebben eind maart ons eigen crosskampje, we gaan 3 dagen naar Alice, vandaar dus dat we druk waren met plannen. Verder gaan we aankomende week weer naar JH. Blijken de dames erg graag met mij te lessen. Ik hoef me niet vereerd te voelen. De reden is dat het voor hun dan minder vermoeiend is.

Verder heb ik veel afvalplanen voorbij zien komen. Ik ben weer veels te rons geworden sinds mijn pony dood is. Maar nu ga ik er wat aan doen. Meer fietsen en bewegen en beetje opletten met de franse kassjes en B en J. Dan krijg ik die 5kg er wel af. Beetje jammer dat ik dit bespreek met mijn collega gisteren en we direct daarna een uitgebreide lunch aangeboden kregen.

Verder iedereen die in de lappenmand zit, sterkte! Zelf heb ik momenteel veel last van mijn reuma. Tja, kou en te dik en te weinig conditie...ik moet er écht wat aan gaan doen!