Goedemorgen! Lau, klinkt super Wil je nog een lesklantje? Ik zag een topic voorbij komen met een pony die slaat naar de zweep bij jou in het gehucht Ben benieuwd naar een foto!
Ik ben de hele week al aan 't bedenken wat ik aan ga trekken morgen... Kan niet kiezen.... Kast is te vol en heb zoveel verschillende stijlen om uit te kiezen. Vandaag ben ik lekker truttig
bvw
Geplaatst: 23-09-11 10:48
een van je nieuwe jurkjes moet je aan doen! Ik heb net een broodje besteld bij subway
Haha, daar zat ik ook al aan te denken Moet dan alleen nog wel een andere bh halen... Staat zo charmant: een gewone bh met een halterjurk Subway is lekker!
@ texelse nee hoor je bent mooi op tijd! Feest is vanavond @ Jeroen vind ik leuk @ Evelien stalletje is klaar @ Mootje het is echt wel weer voor een jurkje!
Bij onze vrijwilligers indeling stond dat ik zondag om 7.30!!! al naar de Bollert moet Mooi vroeg dus na de bruiloft er stond ook bij ; denk aan je zonnebril en zonnebrand creme het wordt WARM!!!!
Nou marijke dat is mooi vroeg zondag! Als mn puppy wil kom ik ook al voor 10 uur langs Maar nu eerst maar eens mn witte pakkie aantrekken om dressuur te rijden.
Super dit weer, helemaal mooi omdat dit weekend battumse kermis is! ( en ja weule ik ben ook blij voor jullie in diepenheim )
Echt wel vroeg, maar ik vind het zo leuk om hindernis controleur te zijn dat het me niets uit maakt Ik ga er vanuit dat ik je voor 10 uur dus zie Geen idee waar ik moet zitten. Misschien wel op H1 dan zie ik iedereen