@ Mirthe; fijn dat het tweede rondje lekker ging!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

spring les
haha arm paard 
heleenxx schreef:Oei, sterkte met Armani!
haha de mijne heet ARmani en van pb AMati
.

.
Veel plezier met je nieuwe zadel
! Klinkt goed
.
ben was ik het vanaf dag 1 niet eens met de nogal interne manier waarop ze dit oploste, het gutste zo de buik uit. Dus in mijn nachtdienst had ik al een superoplossing door er een drainzakje op te plakken
, dit bleef echter maar 3 dagen zitten, omdat het wondje eronder begon te lekken. Twee drainzakjes wilde niet... Puur omdat het gewoon eronderuit gutste.. Ze wilde het bovenste gaatje openlaten, en de onderste dicht laten groeien, terwijl hier het meeste uitkwam
. Dus zo bijdehand als ik ben, heb ik gezegd dat dit niet slim was en heb er gewoon heel brutaal een enorme drainzak opgeplakt
en wat blijkt.. Lotje is zo dom nog niet
. (Ik zit op een interne afdeling, het verschil tussen intern en chirurgisch is groot, qua kennis en mentaliteit.. Ik ben echt chirurgisch, ben van het praktische-vooruitkijken-en er moet een beetje tempo in zitten
) 

En een leuke foto serie!
Ik denk dat ik vanmiddag dan nog maar weer even naar de beurs ga, is toch geen weer om buiten te zijn.
En nog een peesbeschermers+strijklappen lichtblauw van BR gescoord, ook voor een leuke prijs!